Ik hoop dat het een goede plek is, in ieder geval kan ik iedereen makkelijk van telefoon voorzien..
Om de knusse sfeer in het centrum te behouden of te maken wil ik de lijntjes boven de grond laten lopen, maar indien jullie dat niet willen, kan ik ze ook laten ingraven....
Openingstijden zijn over het algemeen 's avonds, maar als je hier een berichtje achterlaat zal ik zo spoedig mogelijk contact opnemen!
Doei!!
ik voorspel dat binnen de kortste keren er hier ook een 24 uurs economie is...
Je HOEFT niet naar mij te komen als je onbereikbaar wil zijn hoor, maar als je toevallig een telefoonkaart nodig hebt.....
Op dit moment ben ik druk bezig de infrastructuur op het eiland te moderniseren... Met wat vrienden ben ik bezig overal een kabel in de grond te graven...
Als dat klaar is kunnen jullie als jullie dat willen een vaste aansluiting aanvragen...
Groetjes, Witje
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
::FOK!UITZENDBUREAU::
Zoekt u personeel?
U kunt bij ons gratis een vacature plaatsen!!
U vind ons op Fok!Uitzendbureau
Of neem conctact op met Starshine-Girl
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
quote:ik hoop het niet
Op maandag 10 september 2001 14:04 schreef triaxis het volgende:ik voorspel dat binnen de kortste keren er hier ook een 24 uurs economie is...
Kom eens langs als je durft!!
"ping, ping"* kwaruteru slaat op belletje op de toonbank
Oh hai Kwaruteru. Is Witste er niet?
Hmm jammer, ik wilde even kijken of ze me aan een voordelig mobieltje kan helpen en ik moet nog even een telegram versturen naar mijn familie dat ik voorlopig nog niet terugkom.
Nou ja... Ik leg wel even een briefje neer en dan kom ik later nog wel even langs.
Nee niet hier denk ik, zou graag een aansluiting op mijn kamertje van het Dagotel hebben, maar wat belangrijker is; in mijn schooltje moet ik natuurlijk wel contact kunnen hebben met de andere bewoners dus zou daar ook graag een telefoontje willen hebben, dat wordt dan het 2e briefje op de toonbank.
Hallo Witste,
Ik ben Kwaruteru en probeer het schooltje nieuw leven in te blezen, het zou makkelijk zijn als ik een telefoonaansluiting kon krijgen in het schooltje, en graag een mooi mobieltje voor de tijd dat ik in het Dagotel zit, hoop spoedig een eigen huisje te vinden. Laat je snel van je horen? ik ben vaak bij faat te vinden, en anders in het schooltje...
groet,
Kwaruteru
* kwaruteru verlaat Prima!Fok. komt later wel weer eens overleggen
[Dit bericht is gewijzigd door Kwaruteru op 25-09-2001 14:31]
[Dit bericht is gewijzigd door Nikki op 25-09-2001 13:43]
Kwaruteru heeft geen zin om te wachten en besluit maar weer te gaan..
waren er nog klanten in mijn winkeltje? of zijn ze al hard weggerend?????
Of is dat dat ingesponnen hoopje web daar aan de balie?
Ja tuurlijk Num, wat is je probleem? Ik zal je eerst even schoonmaken, hier heb je een doekje, of is een stoffer en blik beter?
quote:
Ninja-mod: de brandweer is net begonnen op het eiland maar er moet wel communicatie zijn natuurlijk! kunnen jullie helpen danwel bemiddelen? ik probeer een soort van nood radio systeem te bouwen maar optimaal is dat niet...
quote:Hmmmm, inderdaad, Fok!Qwest is falliet, maar Prima!fok niet hoor
Ninja-mod: o, jee is de primafok failliet? dat zou niet zo mooi zijn want dan moet ik communicatiespul laten komen van het vasteland.... de brandweer heeft het nodig! please help!
Hoeveel manschappen heb je en hoeveel auto's? Ook moet je een basisstation hebben, hoeveel personen op de basis?
Repeaters voor het bereik? Hotlines? zeg het maar....
quote:Ik heb het nummer aangesloten in de centrale, alleen heb ik er wel een gratis nummer van gemaakt, Als mensen bellen naar 0800-3654857, dan komen ze op je basis uit... Tevens zal er op je pieper een bericht komen dat er iets aan de hand is..
Op vrijdag 31 mei 2002 09:21 schreef ninja-mod het volgende:
voorlopig doen we het met 1 wagen. maar daar moet een extra unit bij voor op de kazerne. en kunnen jullie helpen bij het opzetten van een noodnummer? 0909-fokhulp ofzo...alvast bedankt voor de hulp!
Groet, witje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |