Tezz ging dat puffen van 8 jaar geleden verwerken met een wijntje.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik weet het ook ff niet heur
En las ik nou met het snelle scrollen dat Bente vandaag jarig is? Tezz lag te puffen of zo?![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
waarom zijn nieuwe topics zo laat zichtbaarZeg er eens iets van P.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
waarom zijn nieuwe topics zo laat zichtbaarZeg er eens iets van P.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
joh!! Die had ik ook al gevonden
![]()
GMTA! Daarom ben je soort van getrouwd met hem.quote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
joh!! Die had ik ook al gevonden
![]()
Ja!quote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
GMTA! Daarom ben je soort van getrouwd met hem.
Ik vind dat wel mooi, ik heb dat nooit zo met een relatie gehad. Wel met mijn zus.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik had ook niet hardop 'moppersmurf' moeten zeggen net
Ik had het met mijn moeder ook altijd..quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, ik heb dat nooit zo met een relatie gehad. Wel met mijn zus.
Wij zeggen soms helemaal niet eens meer dingen hardop en dan typen we of vragen we gelijktijdig hetzelfde.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had ook niet hardop 'moppersmurf' moeten zeggen net
Toen ik 2 maanden bij mijn zus woonde, leken we wel een oud getrouwd stel. Elkaars zinnen afmaken enzo.quote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het met mijn moeder ook altijd..riepen regelmatig de zelfde dingen tegelijkertijd.
Mijn ouders hebben dit zo vaak.. dan zeg ik altijd dat ze in Dolby Surround pratenquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het met mijn moeder ook altijd..riepen regelmatig de zelfde dingen tegelijkertijd.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
leken we wel een oud getrouwd stel. Elkaars zinnen afmaken enzo.
Ja het is zaterdag, daar moesten ze uitstel voor aanvragen, maar W. had gezegd : kanmenietschelenwathetkost maar het moet op zaterdag. En een toespraak van een bepaalde zorgmanager hebben we vandaag ook tegen kunnen houden want als die gaat speechen komt ze w.s. nog haar kist uit ook, om haar een klap voor haar kop te gevenquote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, dat lijkt me inderdaad een heftige dag. Een hele dikke kus op je kop.
Is de begrafenis zaterdag? Hebben ze uitstel aangevraagd (normaal moet je binnen een week begraven, meen ik)?
Proefze, en onthouquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, even snel een wasje ophangen en dan is het al weer bijna proef-tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |