Tezz ging dat puffen van 8 jaar geleden verwerken met een wijntje.quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik weet het ook ff niet heur
En las ik nou met het snelle scrollen dat Bente vandaag jarig is? Tezz lag te puffen of zo?![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
waarom zijn nieuwe topics zo laat zichtbaarZeg er eens iets van P.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
joh!! Die had ik ook al gevonden
![]()
GMTA! Daarom ben je soort van getrouwd met hem.quote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
joh!! Die had ik ook al gevonden
![]()
Ja!quote:Op maandag 8 november 2010 18:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
GMTA! Daarom ben je soort van getrouwd met hem.
Ik vind dat wel mooi, ik heb dat nooit zo met een relatie gehad. Wel met mijn zus.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik had ook niet hardop 'moppersmurf' moeten zeggen net
Ik had het met mijn moeder ook altijd..quote:Op maandag 8 november 2010 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi, ik heb dat nooit zo met een relatie gehad. Wel met mijn zus.
Wij zeggen soms helemaal niet eens meer dingen hardop en dan typen we of vragen we gelijktijdig hetzelfde.quote:Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had ook niet hardop 'moppersmurf' moeten zeggen net
Toen ik 2 maanden bij mijn zus woonde, leken we wel een oud getrouwd stel. Elkaars zinnen afmaken enzo.quote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het met mijn moeder ook altijd..riepen regelmatig de zelfde dingen tegelijkertijd.
Mijn ouders hebben dit zo vaak.. dan zeg ik altijd dat ze in Dolby Surround pratenquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het met mijn moeder ook altijd..riepen regelmatig de zelfde dingen tegelijkertijd.
quote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
leken we wel een oud getrouwd stel. Elkaars zinnen afmaken enzo.
Ja het is zaterdag, daar moesten ze uitstel voor aanvragen, maar W. had gezegd : kanmenietschelenwathetkost maar het moet op zaterdag. En een toespraak van een bepaalde zorgmanager hebben we vandaag ook tegen kunnen houden want als die gaat speechen komt ze w.s. nog haar kist uit ook, om haar een klap voor haar kop te gevenquote:Op maandag 8 november 2010 18:53 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, dat lijkt me inderdaad een heftige dag. Een hele dikke kus op je kop.
Is de begrafenis zaterdag? Hebben ze uitstel aangevraagd (normaal moet je binnen een week begraven, meen ik)?
Proefze, en onthouquote:Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, even snel een wasje ophangen en dan is het al weer bijna proef-tijd
Ze zijn ermee bezig, TAV-je. Altijd dat gezeur als er ff iets niet werkt......quote:Op maandag 8 november 2010 18:51 schreef TAV74 het volgende:
Ook dat gebeurd hier regelmatigquote:Op maandag 8 november 2010 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij zeggen soms helemaal niet eens meer dingen hardop en dan typen we of vragen we gelijktijdig hetzelfde.
Iets van baasjes die op hondjes gaan lijken ofzo.
Bloesquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal, haar man kwam de kaarten brengen, er moet vanalles geregeld worden, stukje in de krant, wie wil er wat zeggen en wat, hoe doen we het met het bloemstuk, wie rijdt met wie mee (en dat allemaal in overleg met haar man, die arme R. hij is zo kapot)
En tussendoor staan er dan nietsvermoedend patienten aan je balie/aan de foon die ook je aandacht verdienen.
Ik vond het een heftig dagje.
Ik haat nieuwe layoutsquote:Op maandag 8 november 2010 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze zijn ermee bezig, TAV-je. Altijd dat gezeur als er ff iets niet werkt......
Accepteer het of ga wegquote:
Dat te oud zijn van jou begint verdacht veel op self-fulfilling prophecy te lijkenquote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben er te oud voor.
Ik moet het wel accepteren, ik ben verslaafd aan de CUL-SC. Maar ik haat het.quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het er veel te vaak over heb hier eigenlijk[/sub]
Ik vind dat je niet zo moet zeurenquote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Bluezz het volgende:
En tnx voor de
Ik vind dat ik het er veel te vaak over heb hier eigenlijk
Doe es niet zo gek. Daar zijn we toch voor.quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
En tnx voor de
quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En tnx voor de
That's mequote:
Ik ben al grijs! Ik heb een leesbril!quote:Op maandag 8 november 2010 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat te oud zijn van jou begint verdacht veel op self-fulfilling prophecy te lijken
Zo lang je muziek van 1990 nieuw vindt blijf ik vinden dat er nog wel terrein te winnen isquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben al grijs! Ik heb een leesbril!![]()
Zolang ik nog wil leren over terugloop en absolute verwijzingen, vind ik het wel meevallen heur.
Whehe, gave avatarquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
That's meWaar kan ik allemaal over mopperen voor je?
Wat moet jequote:
Ik blijf photoshoppen. Maar wie weet krijg ik nog inspiratie.quote:
whehe die avaquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind dat je niet zo moet zeuren
Have funquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
Zij die proeven gaan groeten u!
Of een brownie.quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik blijf photoshoppen. Maar wie weet krijg ik nog inspiratie.
Veel plezier!quote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weet ik toch![]()
Zij die proeven gaan groeten u!
Een keiharde ......quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
Een keiharde ......En dan die avatar erbij
GOOOOOOOOOOOOOOOOOLFEEEEEEEEEEER..... HEEEEEEEEEELLLUP!
Je hebt de nieuwe Elvis in je hoofd?quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
Oh wee! TAV zei muziek en nu heb ik een oorwurm.
Te laat!quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
Nee!New Order, Blue Monday.
![]()
Ik heb ooit leuke muziek gehoord, dat heette skate muziek. Tips?
Hij smurft!quote:Op maandag 8 november 2010 19:28 schreef rijsttafel het volgende:
Heb er ook een gesmurft.
Van de meest smurvigste Smurf van allemaal!
komptieweer-emostand: ja, acht jaar geleden lag ik al eventjes te puffen ja! Maar baby wilde er niet uit. Nou ja, er was een film van Clint Eastwood op tv in 'onze' verloskamer dus ik kan het haar niet kwalijk nemen...quote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ik weet het ook ff niet heur
En las ik nou met het snelle scrollen dat Bente vandaag jarig is? Tezz lag te puffen of zo?![]()
En jij zo tegen Bente: Go ahead girl, make my day!quote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
komptieweer-emostand: ja, acht jaar geleden lag ik al eventjes te puffen ja! Maar baby wilde er niet uit. Nou ja, er was een film van Clint Eastwood op tv in 'onze' verloskamer dus ik kan het haar niet kwalijk nemen....
Anyway, na heel veel uurtjes puffen werd ze ein-de-lijk geboren op 9 november om 11.30 uur in de ochtend.
Ze is dus morgen jarig!![]()
![]()
![]()
En what's up with al die smurfen???
Ik ben uitgemaakt voor Mopper Smurfquote:
Ja zo ongeveer. Behalve dan dat ik er 95% van overtuigd was dat ik een jongetje zou krijgen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En jij zo tegen Bente: Go ahead girl, make my day!![]()
Maar jullie moeten niet allemaal een nieuwe av gaan nemen hoor. Dan raak ik door de war....quote:Op maandag 8 november 2010 19:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben uitgemaakt voor Mopper SmurfEn Bluezz had het over een keiharde en zei dat met knipperende oogjes
Wen er maar vast aanquote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar jullie moeten niet allemaal een nieuwe av gaan nemen hoor. Dan raak ik door de war....
Een beetje?..quote:
Relax! Ik heb al jaren mijn mannendingetje en geen avatar. En ik zal van te voren waarschuwen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar jullie moeten niet allemaal een nieuwe av gaan nemen hoor. Dan raak ik door de war....
Het is niet mijn smaak nee......quote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een beetje?..
![]()
Sorry, wat een zeiknr
Het is nieteens zozeer de tekst, ookal is die wel heeeel erg zoetsappig.quote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het is niet mijn smaak nee......
Soms heb ik daar zin in hequote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een beetje?..
![]()
Sorry, wat een zeiknr
Wat een zeiknummer zegquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is nieteens zozeer de tekst, ookal is die wel heeeel erg zoetsappig.
Dit nummer heeft een beetje dezelfde strekking qua tekst, maar is veel toffer.
Nou, ik heb je avatar niet nodig om je te herkennen hoorquote:
Dat vind ik ook zoet.....quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is nieteens zozeer de tekst, ookal is die wel heeeel erg zoetsappig.
Dit nummer heeft een beetje dezelfde strekking qua tekst, maar is veel toffer.
Nee ! Ik ben toch zeker ook een engeltje!quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik heb je avatar niet nodig om je te herkennen hoor
Da's echte onvervalste jaren 80 / jaren 90 poprockquote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoet.....![]()
En deze?
Begint op 1.00
Geen ideequote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee ! Ik ben toch zeker ook een engeltje!
Maar zuidelijke pop/rock door jongens uit New-York.quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's echte onvervalste jaren 80 / jaren 90 poprock![]()
Echt he. Ik kom gewoon nooit meer van Nigella af denk ik....quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb je nog nooit gezien in het echie
Ik weet alleen dat je op Nigella lijkt op de foto
Nigella is
Ik heb je Hyve nietquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt he. Ik kom gewoon nooit meer van Nigella af denk ik....![]()
Check mijn hyve. Ik lijk NIET op Nigella.
Je hebt mijn hyve wel.quote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb je Hyve nietHeb je geen facebook of zo?
Mannen WILLEN gewoon dat goddelijk kokende vrouwen op NIgella lijken....quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt he. Ik kom gewoon nooit meer van Nigella af denk ik....![]()
Check mijn hyve. Ik lijk NIET op Nigella.
Ja? Oh..ff kijkenquote:
Mag hoor. Als je iets niet hoeft te verdedigen is het wel je muzieksmaak!quote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Soms heb ik daar zin in heBen niet voor niets Mopper Pee
Beetje mopperen, beetje zeiken
Volgens mij maakt het voor mannen geen donder uit of ze kan koken als ze op Nigella lijkt!quote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mannen WILLEN gewoon dat goddelijk kokende vrouwen op NIgella lijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |