De foto is dan best leuk, maar om dat nu van je stiefdochter te maken...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het een toffe foto. Gemaakt door haar stiefmoeder (Micky Hoogendijk), toch?
ja klopt sorry vergeten erbij te vermeldenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:05 schreef totebel het volgende:
[..]
De foto is dan best leuk, maar om dat nu van je stiefdochter te maken...
Waarom zou dat in jouw optiek niet kunnen? Volgens mij maak jij het dan juist meer seksueel dan het imo is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 07:05 schreef totebel het volgende:
De foto is dan best leuk, maar om dat nu van je stiefdochter te maken...
Heeft niks met seksueel maken te maken. Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn moeder (bij gebrek aan stiefmoeder) zo'n foto van mij zou maken... en mijn moeder zou zich zwaar ongemakkelijk erbij voelen om zo'n foto te maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou dat in jouw optiek niet kunnen? Volgens mij maak jij het dan juist meer seksueel dan het imo is.
Mooie meid, mooie foto.
Dat zijn jouw vooroordelende woorden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef totebel het volgende:
Als een vader een foto maakt van zn blote dochter is t een viezerik en een pedo
Dat ligt helemaal aan de foto en de intentie waarmee die gemaakt is, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:10 schreef totebel het volgende:
[..]
Heeft niks met seksueel maken te maken. Ik zou het ook niet fijn vinden als mijn moeder (bij gebrek aan stiefmoeder) zo'n foto van mij zou maken... en mijn moeder zou zich zwaar ongemakkelijk erbij voelen om zo'n foto te maken.
Als een vader een foto maakt van zn blote dochter is t een viezerik en een pedo, waarom een (stief)moeder dan niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |