Wel met slechte tegenstanders maar toch halve ja. Het is niet zo dat thiemo zomaar de eerste pot sinds Juans terugkeer heeft gespeeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef Komakie het volgende:
Relaxt! Ferrero had laastst nog ergens een halve finale (Barcelona?) dus is nog wel redelijk in vorm
wat is dat dan voor forehand? Vind het lastig om het op onderstaande filmpje te achterhalenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:39 schreef Komakie het volgende:
Ik speelde trouwens laatst tegen een jochie die bij de bond traint en die heeft net zo'n soort forehand en backhand beweging als De Bakker. Een beetje een beweging zoals die wordt aangeleerd door de bond blijkbaar.
Moeilijk uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:01 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
wat is dat dan voor forehand? Vind het lastig om het op onderstaande filmpje te achterhalen
had hij ook dezelfde dropshots als de bakker ?
je zou denken dat ie na Madrid dat ritme wel had.....wat een faal zeg tegen Volandri....Volandri is zo slecht. Vorig jaar nog een paar keer van de baan geveegd door Haase, en dit jaar slechts 2 weken geleden van de baan geveegd door Schoorelquote:Op maandag 9 mei 2011 02:01 schreef San_Andreas het volgende:
de bakker heeft ook geen kwalificaties gespeeld in Rome, of wel? Kwalificaties lijkt me handig om ritme op te doen.
twitter heeft maar 140 tekens hequote:Op zondag 22 mei 2011 22:15 schreef rooneyelst het volgende:
kijk zo serieus neemt novak zijn potje tegen thiemo..:
Novak Djokovic
Now back to business :-) Tomorrow second after 11am on PC(centre) against De Baker. Tough match.. See you then ;-)
hij kan zijn naam geeneens spellen hahahah
het is echt een now-or-never als je het mij vraagt, er mogen geen blessures meer komen die hem langdurig aan de kant houden of andere gekke dingen, hij moet er nu echt alles voor gevenquote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dankzij zijn enorme talent kan hij nog wel een top 50-speler worden, maar de top 10 zie ik hem niet halen.
Alle toppers waren al op jonge leeftijd goed. Thiemo ha het wellicht kunnen worden, maar hij heeft er niet voor geleefd. Tennis is geen wielrennen waar je als je 18 bent gewoon lekker kan fietsen.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch denk ik bij zo'n wedstrijd tegen Djokovic, en eigenlijk in het algemeen bij Thiemo, dat er gewoon veel meer in had gezeten. En dan doel ik op levensjaar .. t/m 20 ofzo. Hij trainde weinig en zat veel in de snackbar. Ik ben er van overtuigd dat je in je jeugd een achterstand kan oplopen die je na je 20ste niet meer goed kan maken.
Dankzij zijn enorme talent kan hij nog wel een top 50-speler worden, maar de top 10 zie ik hem niet halen.
Misschien wordt Thiemo wel betrapt bij de McDrive in parijs.quote:Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef tong80 het volgende:
Misschien word Djorkovic wel betrapt op doping.
Dat is Nederland he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:11 schreef Komakie het volgende:
Heerlijk dat De Bakker een tijdje weer even niet zo goed speelt en iedereen weer zijn negatieve oordeel klaar heeft alsof men ook maar enige idee heeft waar hij het over heeft
true, hij kwam die top 100 binnen en dacht van "he lekker, dat is is ook weer voor elkaar"quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef Szura het volgende:
Wel weer een opmerkelijk stuk wat ik vandaag in de Spits las (jajaja Spits), waarin stond dat hij er weer te gemakkelijk over gedacht heeft het afgelopen jaar.
Jij kan echt zo verschrikkelijk uit je nek lullen....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
true, hij kwam die top 100 binnen en dacht van "he lekker, dat is is ook weer voor elkaar"Zo werkt het niet thiemo.
quote:Met alle respect, maar een topper ben je niet als je een keer halve finale Grand Slam haalt en een keer top 10 staat. Martin Verkerk is ook geen topper ooit geweest.
Dat ligt maar net aan je definitie van "topspeler". Als jij vindt dat de top 5 van de wereld top is, dan is het onrealistisch om te denken dat De Bakker dat gaat halen. Voor mij is de top 20 ook top van de wereld en daarom noem ik die spelers.quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:12 schreef Lagrinta het volgende:
@ Komakie
Met alle respect, maar een topper ben je niet als je een keer halve finale Grand Slam haalt en een keer top 10 staat. Martin Verkerk is ook geen topper ooit geweest.
De spelers die je noemt zijn van hoog niveau maar geen top. Ook prima als hij dat haalt.
Dat Nederlanders gelijk weer wat te zeiken hebben is vermoeiend, maar wat betekent dat eigenlijk? Dat de Bakker kennelijk al enige status heeft, anders zeur je niet over en jong speler die verliest van notabene Djokovic.
Het maakt niet uit wat mensen vinden, maar de Bakker laat ook doorschemeren dat er nog veel te verbeteren valt en hij ontkent ook dat hij niet de juiste mensen om zich heen heeft. Hij steekt de hand in eigen boezem.
Als hij ziek is geweest nadat zn verstandskiezen zijn getrokken is dat toch een goede reden dat hij niet fit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |