ik snap het ook niet helemaal, ik zat de volgende dag gewoon op mn werk (wat ook niet iedereen deed) en drie dagen later voetbalde ik gewoon een wedstrijd op het gebruikelijke bedenkelijke niveauquote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef luckass het volgende:
Hoe kun je nou zo lang van de kaart zijn door verstandskiezen?
Volgens mij heeft het meer met z'n zelfvertrouwen te maken dan met zijn fitheid.
Dit dus.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Komakie het volgende:
Nou ja, als je niet kan spelen, kan je niet spelen natuurlijk. Hij zal dat ook niet voor zijn lol doen neem ik aan?
Als je niet fit bent kun je beter niet spelen, anders riskeer je alleen maar een ergere blessure.
quote:Not going to barcelona gonna train hard for one more week, and then hopefully start in estoril
Niet echt, het was alleen prestigeus omdat dit meestal het eerste toernooi van Federer was. Voor de rest is het deelnemersschema niet al te sterk.quote:Op maandag 25 april 2011 17:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Estoril is toch ook best prestigieus?
Hij gaat sowieso keihard de top 100 uitdonderen en dan zal ie wel weer moeten.quote:Op maandag 25 april 2011 18:15 schreef F.M.D. het volgende:
misschien 1 of 2 challengers spelen voordat roland garros begint. zelfvertrouwen en ritme op doen. op masters 1000 heeft ie nu even niks te zoeken
210 punten t/m Wimbledon. Hij moet er ongeveer 90 verdedigen om top 100 te blijven.quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef senswal het volgende:
Op Roland Garros moet hij ook nog punten verdedigen of niet?
Evenals Wimbledon trouwens...
Zal toch wel moeten? Als hij direct geplaatst had kunnen zijn had hij er echt niet voor gekozen om qualies te spelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:57 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Moet niet maar is wel goed voor ritme en bij winst zelfvertrouwen
Zou wel mooi zijn als Roger dan bijvoorbeeld zegt: ik speel wel quali's, goed voor mijn ritmequote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zal toch wel moeten? Als hij direct geplaatst had kunnen zijn had hij er echt niet voor gekozen om qualies te spelen.
hoeft niet. haase bijvoorbeeld kiest voor een challenger.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zal toch wel moeten? Als hij direct geplaatst had kunnen zijn had hij er echt niet voor gekozen om qualies te spelen.
Dat lijkt me wel mooi. Kijken wat er gebeurd. Hoeveel punten een goede 3 speler tegen hem maaktquote:Op woensdag 27 april 2011 16:46 schreef rooneyelst het volgende:
haha of even een toernooitje in de 3 meedoen voor het prijzengeld
Ja dat is een heel ander toernooi. Dat heeft niks te maken met de qualies voor Madrid natuurlijk...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:57 schreef F.M.D. het volgende:
kan beter net als haase een challenger meepakken
[..]
hoeft niet. haase bijvoorbeeld kiest voor een challenger.
Weet wel dat het verschil tussen een echte 1 en een 3 al genoeg is voor bagels..dus het verschil van een federer en een 3tje is helemaaal gigantisch. Natuurlijk kan je op alles gaan knallen maar ja je moet er wel 4 goed rammen voor je een game pakt.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi. Kijken wat er gebeurd. Hoeveel punten een goede 3 speler tegen hem maakt
Dat weet ik maar al te goed.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Weet wel dat het verschil tussen een echte 1 en een 3 al genoeg is voor bagels..dus het verschil van een federer en een 3tje is helemaaal gigantisch. Natuurlijk kan je op alles gaan knallen maar ja je moet er wel 4 goed rammen voor je een game pakt.
En denk je stoer te zijn met je 200km service...op de tour lopen ze rond die 250slaan..
Een paar backhand afzwaaiers van Federer.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel mooi. Kijken wat er gebeurd. Hoeveel punten een goede 3 speler tegen hem maakt
Misschien dat we hem met links kunnen laten tennissen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Een paar backhand afzwaaiers van Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |