abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 juni 2011 @ 17:22:16 #251
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_98119026
ik heb hem nog niet afgeschreven maar het begint wel een beetje het jaar van de waarheid te worden.
"Ik quote graag mezelf."
  maandag 13 juni 2011 @ 17:53:41 #252
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98120466
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Als hij een periode heeft waarin hij er echt voor leeft, investeert in zijn tennis, goede resultaten boekt lijkt het me vrij logisch dat er geen geluiden zijn over zijn slechte instelling. Maar als die periode kort duurt en hij vervolgens weer terugvalt in oude patronen, dan lijkt me dan ook een logisch moment om tot de conclusie te komen dat hij mentaal zwak is geweest. Een tijdje leven voor je sport kan iedereen, als je mentaal sterk bent kan je dat ±365 dagen per jaar opbrengen, jaren achter elkaar. Niet een paar maandjes zoals Thiemo.
Het enige wat ik zeg is dat je niet de conclusie kunt trekken dat hij er op het moment slecht voor leeft aangezien je niet weet wat er aan de hand is. In het verleden heeft hij absoluut een matige instelling gehad. Ik heb hem wel eens langs de baan bij toernooien gezien dat ik hem niet echt goed bezig vond. Wat persoonlijkheid is het dan ook niet echt mijn type persoon.

quote:
Ik wil niet zeggen dat hij het nooit goed gedaan heeft, of dat hij het nooit goed zal doen. Ik wil alleen zeggen dat hij als het zoals veel andere tennisprofs wél had kunnen opbrengen altijd te leven voor zijn sport, hij nu veel verder was geweest.
Dat is absoluut waar.

quote:
Maar wanneer iemand in de periode waarin een zwak bezet toernooi in eigen land is (veel punten te pakken en goodwill kweken in eigen land), en het meest prestigieuze toernooi van het jaar is, meldt dat hij deze toernooien overslaat, om "de periode te benutten om fysiek en mentaal volledig op krachten te komen". Denk je dat je dan niet de conclusie kan trekken dat er op mentaal gebied het een en ander mis is gegaan de afgelopen periode? Respect als je dat met droge ogen durft te beweren. En als je dit niet vindt, dan val je mensen aan op een mening die je zelf ook hebt.
Het is een enigzins vage omschrijving, maar ik neem aan dat hij niet voor niets die toernooien laat lopen. Op Wimbledon heeft hij redelijk veel punten te verdedigen dus hij zal ook begrijpen dat als hij niet komt hij gaat zakken op de Wereldranglijst.
Dan is er waarschijnlijk wel iets mis gegaan, maar dat betekent nog steeds niet dat hij er met de pet naar gooit.

Laat het nou duidelijk zijn. Ik ontken niet dat hij een slechte instelling heeft (of heeft gehad) en dat hij niet de meest gedisiplineerde tennisser zal zijn die er rond loopt.
Het enige wat ik zeg is dat iedereen gelijk weer loopt te schreeuwen dat hij een slechte mentaliteit heeft en er niets voor doet nu het wat minder gaat. Ik zeg ook niet per definitie dat het niet zo is, maar ik ga ook niet lopen schreeuwen dat het wel zo is aangezien ik het niet weet. Niet 1 van ons weet het. Daar stoor ik mij aan. Dat zijn vooroordelen die nergens op gebaseerd zijn.
Het zal wel iets zijn wat hem zijn hele leven zal achtervolgen. Net zoiets als dat Seedorf er 100 strafschoppen in kan schieten en wij nog steeds zeggen dat hij er niets van kan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 13 juni 2011 @ 17:54:41 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98120513
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:22 schreef San_Andreas het volgende:
ik heb hem nog niet afgeschreven maar het begint wel een beetje het jaar van de waarheid te worden.
Ik denk dat dit een verloren jaar is en we volgend jaar gaan zien of hij terug kan komen. Dan is dat het jaar van de waarheid. Als hij dat niet kan, wordt het niets meer.
Als hij het wel kan is het jaar daarna het jaar van de waarheid aangezien hij dan moet laten zien dat hij het vast kan houden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_98123196
Hij heeft vorig jaar na Wimbledon ook niet super goed meer gepresteerd, dus hij kan nog een hoop punten pakken nu. Als 'ie weer challengers moet gaan spelen zie ik het somber in.
pi_98123358
Hij woont in 's Gravenzande. Misschien kan hij beter in het buitenland gaan wonen.
  maandag 13 juni 2011 @ 20:14:26 #256
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98127363
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef luckass het volgende:
Hij heeft vorig jaar na Wimbledon ook niet super goed meer gepresteerd, dus hij kan nog een hoop punten pakken nu. Als 'ie weer challengers moet gaan spelen zie ik het somber in.
Dat zou nog kunnen inderdaad.

Waarom moet hij in het buitenland gaan wonen :?
pi_98127580
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat zou nog kunnen inderdaad.

Waarom moet hij in het buitenland gaan wonen :?
Wie zegt dat hij in het buitenland moet gaan wonen?
  maandag 13 juni 2011 @ 21:14:47 #258
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_98131296
is er al bekend wanneer hij weer zijn eerste toernooi speelt?
"Ik quote graag mezelf."
  dinsdag 14 juni 2011 @ 01:47:26 #259
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98144591
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij in het buitenland moet gaan wonen?
Jij vraagt je dat toch af :?
Zie onderstaand....

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Lagrinta het volgende:
Hij woont in 's Gravenzande. Misschien kan hij beter in het buitenland gaan wonen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:57:22 #260
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_98151163
5 plaatsen gezakt, Thiemo staat nu op plek 85 van de ATP lijst
"Ik quote graag mezelf."
pi_98151333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef San_Andreas het volgende:
5 plaatsen gezakt, Thiemo staat nu op plek 85 van de ATP lijst
ben benieuwd waar hijna Wimbledon terecht komt... Daar verliest hij een hoop punten
~Si vis amari, ama~
pi_98152823
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 01:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jij vraagt je dat toch af :?
Zie onderstaand....

[..]

Is vragen hetzelfde als moeten?
pi_98152908
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Je kan toch een antwoord op die vraag verwachten :')
pi_98152940
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je kan toch een antwoord op die vraag verwachten :')
Ik verwacht helemaal niks.
pi_98153536
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:56 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niks.
Snap ik wel :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:34:22 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98156242
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:53 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Nee, maar ik neem aan dat er een gedachte zit achter je vraag/stelling en ik vraag me af wat die gedachte is. Ik neem aan dat je het niet zomaar zegt :?
pi_98156602
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee, maar ik neem aan dat er een gedachte zit achter je vraag/stelling en ik vraag me af wat die gedachte is. Ik neem aan dat je het niet zomaar zegt :?
Een nieuwe omgeving zou positief kunnen werken voor hem. Hij zou beter beter kunnen beseffen waarom hij is waar hij is. Wellicht heeft hij veel afleiding in zn vertrouwde omgeving van vrienden usw.
Wat voor de ene persoon werkt, werkt niet voor de andere. En in een nieuwe omgeving kan je ook in een snackbar gaan hangen omdat er verder geen bekenden zijn.

Hij werkt toch ook af en toe met Gil Reyes, dat doet ook niet iedere speler. Hij is wel degelijk bereid dus om te investeren in zichzelf.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:28:52 #268
332366 San_Andreas
Begin your tour here!
pi_98165675
volgens het NRC zijn zijn privé-problemen zo ernstig dat ze zijn profcarrière bedreigen.
"Ik quote graag mezelf."
pi_98165916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:28 schreef San_Andreas het volgende:
volgens het NRC zijn zijn privé-problemen zo ernstig dat ze zijn profcarrière bedreigen.
Bron?
pi_98166145
Hij heeft helemaal geen privé problemen man :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98166547
Staat in de krant idd lees ik nu. In 1 regeltje en dan gaat het weer over Rus. Wat een kutkrant vind ik de NRC toch zeg :r (iig qua sport) als je zon statement neer zet ga er dan op in
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 juni 2011 @ 12:23:26 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98196309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Een nieuwe omgeving zou positief kunnen werken voor hem. Hij zou beter beter kunnen beseffen waarom hij is waar hij is. Wellicht heeft hij veel afleiding in zn vertrouwde omgeving van vrienden usw.
Wat voor de ene persoon werkt, werkt niet voor de andere. En in een nieuwe omgeving kan je ook in een snackbar gaan hangen omdat er verder geen bekenden zijn.

Hij werkt toch ook af en toe met Gil Reyes, dat doet ook niet iedere speler. Hij is wel degelijk bereid dus om te investeren in zichzelf.
Het zou kunnen.
Voor Sluiter zou het helemaal niets zijn, want die heeft al heimwee als hij 100km buiten Rotterdam is. :P
Misschien dat het voor De Bakker inderdaad wel goed is om weinig afleiding te hebben.

NRC geeft trouwens de betrouwbaarheid van kranten (waar ik het over had) al weer aan :')
pi_98241232
Thiemo wel opgenomen in davis cup team. Tsja, terecht op zich, want hij is wel beter dan de rest (na Schoorel en Haase) :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:39:25 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98246588
Na Schoorel en Haase komt er ook vrij weinig.
Huta Galung is gewoon te zwak. Laat elke keer weer zien dat hij in challengers het leuk kan doen, maar verder komt hij ook niet en Sijsling heeft een beetje hetzelfde. Hoewel hij wel het talent heeft om verder te komen en ik vind dat Huta Galung dat niet heeft. Misschien zou Sijsling zich moeten concentreren op het dubbelspel aangezien hij daar ook vrij sterk in is.

Schalken was trouwens natuurlijk wel briljant. De nederlandse Brad Gilbert _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')