Vind het maar matig, jezelf niet fit noemen terwijl je de afgelopen tijd amper gespeeld hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:05 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij voor de lol afzegt?
Oh dat kan jij beoordelen? Niet spelen betekent automatisch fit bij jou? Je weet wat topsport inhoudt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Vind het maar matig, jezelf niet fit noemen terwijl je de afgelopen tijd amper gespeeld hebt.
Mentaal gewoon zwak, daar zit het hem in.
Noem eens een goede reden waarom hij niet fit is dan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh dat kan jij beoordelen? Niet spelen betekent automatisch fit bij jou? Je weet wat topsport inhoudt?
Ik weet heel goed wat topsport inhoudt en ik vind Thiemo een mentaliteit van lik m'n vessie hebben, iets wat hij zelf ook wel door heeft maar hij valt telkens terug in oude patronen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:35 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Oh dat kan jij beoordelen? Niet spelen betekent automatisch fit bij jou? Je weet wat topsport inhoudt?
ach dan verspreiden we toch gewoon wat geruchten: hij heeft een soa? heeft connecties met de Russische gok maffia? Hij wil switchen naar korfbal (wat dat vindt hij eigenlijk toch een leukere sport)? Hij heeft de EHEC bacterie? Serieuzer: hij wil zelf bij het Adidas begeleidingsteam en andere spelers ondersteunen net als Mats Merkel, want knokken voor de punten, dat vind hij maar niks!quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
lol, de meeste informatie hou ik graag nog voor me. Ze zitten er daar vast niet om te springen dat ik alles doorroddel
Ik weet die reden niet want ik ken hem niet. Kan van alles zijn. Jij mag heus wel kritiek geven, maar wel over zaken die je kan beoordelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Noem eens een goede reden waarom hij niet fit is dan?
En het argument 'jij bent geen topsporter dus jij mag geen kritiek hebben op een topsporter want je doet het zelf niet beter', daar word ik zo onderhand wel moe van. Wij zijn tennisvolgers en we kunnen best een mening hebben op basis van een vergelijking met andere spelers.
Ik ben het eens met Lagrinta. Je mag best een mening hebben. Er zijn maar weinig mensen die een mening mogen hebben als je alleen een mening mag hebben op het moment dat je topsporter bent of bent geweest.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Noem eens een goede reden waarom hij niet fit is dan?
En het argument 'jij bent geen topsporter dus jij mag geen kritiek hebben op een topsporter want je doet het zelf niet beter', daar word ik zo onderhand wel moe van. Wij zijn tennisvolgers en we kunnen best een mening hebben op basis van een vergelijking met andere spelers.
Zolang je niet weet waarom hij niet fit is, is het natuurlijk moeilijk te bepalen of dat inderdaad het geval is, maar ik kan me voorstellen dat als hij zich niet goed voelt (om wat voor reden dan ook) dat het geen zin heeft om er te gaan staan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind het wel een beetje raar dat je anderhalve week van tevoren weet dat je niet "fit" bent voor een Grand Slam. Als je een blessure hebt die lang moet genezen, oke, maar het is een GS over anderhalve week, dan probeer je toch op z'n minst "fit" te worden voordat je je afmeldt?
Zelfmoord bedoel je? Waarom zou hij stoppen met een beetje tennissen?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:23 schreef San_Andreas het volgende:
ik denk serieus dat hij overweegt te stoppen
omdat hij er hard voor moet gaan werkenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:02 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zelfmoord bedoel je? Waarom zou hij stoppen met een beetje tennissen?
Hmm, met alleen talent hou je het niet lang vol nee.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:03 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
omdat hij er hard voor moet gaan werken
Natuurlijk werkt ie er voor. Maar niet meer dan ie zelf wil. Dat noem ik dus teren op talent.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:53 schreef Komakie het volgende:
Met alleen talent was hij niet gekomen waar hij nu is.
Heerlijk die vooroordelen altijd
Zoals ik al zei, heerlijk die vooroordelenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Natuurlijk werkt ie er voor. Maar niet meer dan ie zelf wil. Dat noem ik dus teren op talent.
Jij kan zeggen wat je wil.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, heerlijk die vooroordelen
Waarom zijn dat "vooroordelen"? De berichten dat De Bakker er met de pet naar gooit staan al jaren in alle kranten. Er zijn ook diverse mensen die met hem samen hebben gewerkt afgehaakt om diezelfde onprofessionele instelling.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, heerlijk die vooroordelen
Kranten moet je over het algemeen niet te serieus nemen. Daar staat (zeker op sportgebied) wel vaker rommel in.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:04 schreef eentwee het volgende:
[..]
Waarom zijn dat "vooroordelen"? De berichten dat De Bakker er met de pet naar gooit staan al jaren in alle kranten. Er zijn ook diverse mensen die met hem samen hebben gewerkt afgehaakt om diezelfde onprofessionele instelling.
Je geeft zelf ook gewoon aan dat hij niet zo'n goede instelling heeft, dat toen hij wel een tijdje zijn best deed het goed ging. Implicerend dat dat nu niet het geval is. Vooroordelen!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Kranten moet je over het algemeen niet te serieus nemen. Daar staat (zeker op sportgebied) wel vaker rommel in.
Daarnaast heeft De Bakker ook een proffesionelere houding gehad, vorig jaar toen hij het zo goed deed. Probleem is dat veel coaches die met hem gewerkt hebben niet bij hem kunnen doordringen. Die Mats Merkel kon dat wel. Wil niet zeggen dat de anderen slechte coaches zijn, maar wel dat ze niet de geschikte coach zijn voor De Bakker.
Waar ik op doel is dat iedereen gelijk zijn oordeel al klaar heeft zonder dat er iets duidelijk is geworden via een media. Ik weet best dat De Bakker zijn instelling niet de makkelijkste is, maar op het moment dat hij dus even niet presteert en afzegt voor een paar toernooien, ligt het gelijk aan zijn instelling en doet hij alles op talent en dat is gewoon totale onzin.
Ik zeg dat hij in het verleden een moeilijke instelling heeft gehad en dat zal best in de aard van het beestje zitten. Het is een tijd goed gegaan dus het zit er wel in. ik zeg ook dat het niet wil zeggen dat het daarin ligt op het moment.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je geeft zelf ook gewoon aan dat hij niet zo'n goede instelling heeft, dat toen hij wel een tijdje zijn best deed het goed ging. Implicerend dat dat nu niet het geval is. Vooroordelen!
Een paar zinnen dik drukken en daaruit een conclusie trekken is makkelijk, maar het in de goede context zetten is blijkbaar een stuk moeilijker.quote:Waar ik op doel is dat iedereen gelijk zijn oordeel al klaar heeft zonder dat er iets duidelijk is geworden via een media. Ik weet best dat De Bakker zijn instelling niet de makkelijkste is, maar op het moment dat hij dus even niet presteert en afzegt voor een paar toernooien, ligt het gelijk aan zijn instelling en doet hij alles op talent en dat is gewoon totale onzin.
Als hij een periode heeft waarin hij er echt voor leeft, investeert in zijn tennis, goede resultaten boekt lijkt het me vrij logisch dat er geen geluiden zijn over zijn slechte instelling. Maar als die periode kort duurt en hij vervolgens weer terugvalt in oude patronen, dan lijkt me dan ook een logisch moment om tot de conclusie te komen dat hij mentaal zwak is geweest. Een tijdje leven voor je sport kan iedereen, als je mentaal sterk bent kan je dat ±365 dagen per jaar opbrengen, jaren achter elkaar. Niet een paar maandjes zoals Thiemo.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef Komakie het volgende:
[..][quote]Op maandag 13 juni 2011 13:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij in het verleden een moeilijke instelling heeft gehad en dat zal best in de aard van het beestje zitten. Het is een tijd goed gegaan dus het zit er wel in. ik zeg ook dat het niet wil zeggen dat het daarin ligt op het moment.
Het gaat erom dat in het verleden vaak is gezegd dat hij een matige instelling heeft. Ok dat zal best zo zijn, maar op het moment dat het nu wat minder gaat en hij een paar toernooien afzegt roept iedereen gelijk dat het aan zijn instelling ligt. Iets wat een onzinnige stelling is op het moment dat je totaal geen idee hebt wat er in die jongen zijn leven afspeelt.
Ik zet het er notabene letterlijk in en jij maakt er wat anders van:
[..]
Een paar zinnen dik drukken en daaruit een conclusie trekken is makkelijk, maar het in de goede context zetten is blijkbaar een stuk moeilijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |