abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88599627
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:26 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik heb op aanraden van de verloskundige gekozen, terwijl ik zelf al voor een ander bureau had gekozen, maar daar had ze slechte ervaringen mee. Ik denk dat je beter voor een iets grotere organisatie kan kiezen met een flink team, zodat ze goed iemand kunnen uitzoeken die bij jou past.
Ik heb voor Naviva gekozen overigens.
Wij hebben ook voor Naviva gekozen, mijn beide zusjes hebben ook kraamzorg via Naviva gehad en hebben er een hele goede ervaring mee. Ik knijp mijn handen dicht als ik een van die twee dames bij mij over de vloer krijg! Maar dat is natuurlijk niet alleen bij Naviva, die toppers zitten vast overal wel. Vind dat trouwens wel spannend, want het is toch iemand die in 1 van de meest bijzondere periodes van je leven bij jou in huis is. Dat moet wel klikken.

[ Bericht 3% gewijzigd door twentemeisje op 11-11-2010 16:42:06 ]
pi_88600176
Net de klossen opgehaald bij de thuiszorgwinkel...en een nasteek? Waar dat nou goed voor is...lijkt op een po ofzo :D
Kreeg er ook een rugsteun voor in bed en een badplank bij...relaxed!

Over kamertjes, wij hebben een zo goed als nieuw kamertje van marktplaats gehaald, en ben er nog supertevreden over, ziet er ook echt als nieuw uit. Je moet er maar net tegenaan lopen natuurlijk..
Back in business.
pi_88600275
Een ondersteek is verplicht als je thuis bevalt volgens mij. Hij staat in ieder geval op mijn kraamzorg lijstje.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88600677
Ik weet niet eens hoe mijn kamertje er uit gaat zien. Wij krijgen er eentje van de collega van mijn man.
Maar mij interesseert het niet hoe hij er uit ziet, ze slaapt er toch niet zo lang in vind ik :)
Daarbij roept mijn man altijd dat zijn collega (vrouwelijk) smaak heeft, dus ik ben ook niet zo bang dat het een lelijk ding is.

Mocht er toch iets gebeuren waardoor we het kamertje niet krijgen heb ik mijn kamertje al uitgezocht. Kant en klaar maar inderdaad niet erg goedkoop.

En natuurlijk een kast er bij van hetzelfde soort.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')