Ik heb zoiets eerder gezien bij De Nachtrijder en ook de verhalen van Adam Curry en Jeroen van Inkel bij Decibel logen er niet om. Daar zaten de vrouwen gewoon onder het bureau.
Wat is de status van een DJ dan? En wie heeft er ervaring mee?
quote:Wat een onzin zeg
Op woensdag 29 mei 2002 14:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag onlangs een reportage van over een DJ in een grote club. Tijdens het werk staan er dus bloedmooie vrouwen om de draaitafel te hangen die hopen op wat lichamelijk contact. En ja hoor, even later zag je dus dat een van die vrouwen op haar knieeen zat en de DJ pijpte, terwijl hij een nieuwe plaat scherpzette. Iedereen kon het gewoon zien.Ik heb zoiets eerder gezien bij De Nachtrijder en ook de verhalen van Adam Curry en Jeroen van Inkel bij Decibel logen er niet om. Daar zaten de vrouwen gewoon onder het bureau.
Wat is de status van een DJ dan? En wie heeft er ervaring mee?
Denk je dat die lui hun carriere op het spel gaan zetten door zich publiekelijk te laten pijpen??
dat sommige vrouwen een hoop doen voor een BNer weet iedereen wel.
In vriend van mij werd hier met bevrijdingsfestival aangesproken (was bewaker van artiesteningang) ofdat hij een meisje door wilde laten en toen hij nee zei vroeg ze of het wel mog als ze hem pijpte
quote:wat een post zeg
Op woensdag 29 mei 2002 14:18 schreef SolidArt het volgende:[..]
Wat een onzin zeg
quote:En???
Op woensdag 29 mei 2002 14:20 schreef PyroX het volgende:In vriend van mij werd hier met bevrijdingsfestival aangesproken (was bewaker van artiesteningang) ofdat hij een meisje door wilde laten en toen hij nee zei vroeg ze of het wel mog als ze hem pijpte
quote:The man.
Op woensdag 29 mei 2002 14:14 schreef SunChaser het volgende:
Wat is de status van een DJ dan?
quote:Ik heb wel eens DJ's gepijpt op de braderie in Klootwijkerveen.
En wie heeft er ervaring mee?
logisch dat hij dat niet heeft gedaan, dan is hij de lul omdat ie mensen doorlaat. Bovendien had hij een vriendin die heuswel wat meer pijpervaring zal hebben dan een meisje van 15 die graag bij Twarres wil wezen
quote:Geen idee. Ik neem aan dat een meid van 15 die pijpen aanbied als dienst er wel pap van lust. En wie zegt dat zijn vriendin hem daadwerkelijk pijpt? En dat ze daar veel ervaring mee heeft?
Op woensdag 29 mei 2002 14:31 schreef PyroX het volgende:
guess....
logisch dat hij dat niet heeft gedaan, dan is hij de lul omdat ie mensen doorlaat. Bovendien had hij een vriendin die heuswel wat meer pijpervaring zal hebben dan een meisje van 15 die graag bij Twarres wil wezen
quote:Gatverdamme, als je nou een meid was zou het nog gaan. Maar je bent een kerel, smerig zeg.
Op woensdag 29 mei 2002 14:29 schreef X-Ray het volgende:Ik heb wel eens DJ's gepijpt op de braderie in Klootwijkerveen.
.
En dat op een braderie, kon natuurlijk ook iedereen meegenieten.
Je lult uit je nek man.
[Dit bericht is gewijzigd door Frankieboy op 29-05-2002 14:38]
quote:* Chillz zou zeggen "eerst pijpen, dan zien we daarna wel weer verder..."
Op woensdag 29 mei 2002 14:31 schreef PyroX het volgende:
guess....
en om dan niet mn baan op t spel te zetten, na de 'daad' dan toch gewoon lekker NIET doorlaten naar de vip
quote:Nee in me mond.
Op woensdag 29 mei 2002 14:35 schreef Frankieboy het volgende:Je lult uit je nek man.
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 14:34 schreef Lucille het volgende:[..]
Geen idee. Ik neem aan dat een meid van 15 die pijpen aanbied als dienst er wel pap van lust. En wie zegt dat zijn vriendin hem daadwerkelijk pijpt? En dat ze daar veel ervaring mee heeft?
Tjee, valt er niemand meer tegenwoordig op integere meisjes.
DJ's worden bijna vereerd tegenwoordig, komt door onze dance cultuur.. Dus als bekende DJ ben je gewoon een BN-er en dan krijg je dit soort dingen..
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 14:29 schreef X-Ray het volgende:[..]
The man.
[..]Ik heb wel eens DJ's gepijpt op de braderie in Klootwijkerveen.
.
quote:Nou, wat houdt je tegen... Koop een paar draaitafels, een mengpaneel, een zooi platen en probeer het ook (wel ff goed oefenen met mixen natuurlijk). Wie weet.....
Op woensdag 29 mei 2002 14:19 schreef Kees_X het volgende:
Valt mij ook vaak op dat de DJ's in clubs veel aand8 krijgen van de vrouwen, tsja de status van de DJ is duidelijk. De DJ is de koning
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 29-05-2002 22:13]
quote:tegenwoordig doet een dj wel 'iets' meer hoor
Op woensdag 29 mei 2002 22:26 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb dat nooit begrepen, de status van een DJ. Hij draait alleen een plaatje.
quote:ja m.b.v. computers platen aan elkaar naaien, lekker moeilijk!
Op woensdag 29 mei 2002 22:47 schreef reem het volgende:[..]
tegenwoordig doet een dj wel 'iets' meer hoor
quote:Wat?
Op woensdag 29 mei 2002 22:47 schreef reem het volgende:[..]
tegenwoordig doet een dj wel 'iets' meer hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |