abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88480701
Spreek dr gewoon aan voor een bakkie koffie, klets wat en laat doorschemeren dat je het leuk zou vinden meer samen thuis te doen, bakkie, samen eten, film kijken whatever.

Succes ;)
pi_88480717
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Okay dus jij (31 jaar) huurt een kamer van een dame (50). Deze dame werkt erg veel, en daardoor zie je je huurbaas (of hospita) dus niet vaak.

Ik begrijp ook niet helemaal waarom dat een probleem is, je huurt woonruimte, geen gezelschap. Jullie hebben verder geen relatie, vriendschappelijk of anders dan dat.
Formuleer anders het probleem nog eens?
Omdat je toch niet met een huisgenoot samen gaat wonen in een gedeelde woning om toch ook uiteindelijk alsof je een eigen apartement hebt in je eentje altijd rond te zitten?

Mensen die naar huisgenoten zoeken doen dat ook soms vanwege het sociale contact, en ook om elkaar te helpen met klusjes etc etc. Niet enkel om financiele redenen, al geldt dat natuurlijk ook.
pi_88480786
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef vergezocht het volgende:

[..]
Omdat je toch niet met een huisgenoot samen gaat wonen in een gedeelde woning om toch ook uiteindelijk alsof je een eigen apartement hebt in je eentje altijd rond te zitten?

Mensen die naar huisgenoten zoeken doen dat ook soms vanwege het sociale contact, en ook om elkaar te helpen met klusjes etc etc. Niet enkel om financiele redenen, al geldt dat natuurlijk ook.
In dit geval lijkt het me dat het inderdaad financiele beweegredenen waren voor haar. Om haar dure woning/smaak te kunnen bekostigen.
Voor sociale contacten kan je misschien beter bij een (sport)vereniging gaan.
pi_88480944
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

In dit geval lijkt het me dat het inderdaad financiele beweegredenen waren voor haar. Om haar dure woning/smaak te kunnen bekostigen.
Voor sociale contacten kan je misschien beter bij een (sport)vereniging gaan.
Dat doe ik al hoor, ik probeer ook een beetje weg te zijn van huis overdag. Al druist dat in tegen de stijl van de meeste FOKkers! die nooit buiten komen ;)

Maar ja, ik zoek dus contact met haar. Of verwacht ik teveel?
  maandag 8 november 2010 @ 18:17:18 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_88481066
Is de TS username grap al gemaakt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_88481245
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef vergezocht het volgende:

[..]
Dat doe ik al hoor, ik probeer ook een beetje weg te zijn van huis overdag. Al druist dat in tegen de stijl van de meeste FOKkers! die nooit buiten komen ;)

Je hebt verkeerde verwachtingen van het huren van een kamer :)
Contact met haar zou kunnen, maar daar heeft zij blijkbaar geen behoefte aan.
pi_88481251
quote:

[..]

Ja, dat ze zoveel weg is, is waarschijnlijk de reden voor haar om de huis deels te verhuren.
pi_88482925
Hihi een mannelijke golddigger :') en nog ontevreden ook :')
pi_88482947
TS als je gewoon wil neuken kan je dat beter via een datingsite of in de kroeg doen. Deze dame verschaft je gewoon woonruimte.
.
pi_88483716
quote:

[..]

Je verwacht te veel. Ze verhuurt een woonruimte, dat betekend nog niet dat ze ook sociaal contact met je wil hebben.

Ik vind het nog steeds raar dat je je al na 3 (!!!) dagen in je nieuwe huis te wonen al om dit soort dingen druk kan maken.
  maandag 8 november 2010 @ 19:30:15 #61
324609 MeLiSh...
God Bless you, and Fuck Off!
pi_88484323
TS is eenzaam enzo.
Je hoeft me niet te snappen, zolang je maar begrijpt waar het om gaat!
pi_88487303
je hebt een relaxte toko voor jezelf voor maar 540 per maand ... wat is je probleem?
pi_88487590
Wat doe je de hele dag in dat huis? Moet je zelf niet werken?

Of loop je de hele dag een beetje rond met een stijve piemel?
٩๏̯͡๏)۶
pi_88490043
Wees blij dat ze er nooit is. Ik heb een huisgenote die er bijna altijd is, en daarom ook altijd aan het zeuren is.
Echt hoor, je zou blij moeten zijn.
  maandag 8 november 2010 @ 21:30:57 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88491101
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef vergezocht het volgende:

[..]

'
Lees man, ze heeft 2 baantjes. Eentje deeltijds, de ander werkt ze in de zorg, als mantelzorgster.
De rest nog niet gelezen, maar een mantelzorgster is toch een familielid oid. die vrijwillig voor haar vader, broer, zus, moeder, kind, buurvrouw oid zorgt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 8 november 2010 @ 21:48:42 #66
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_88492312
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De rest nog niet gelezen, maar een mantelzorgster is toch een familielid oid. die vrijwillig voor haar vader, broer, zus, moeder, kind, buurvrouw oid zorgt.
Yes!
451 °F
  maandag 8 november 2010 @ 22:10:00 #67
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_88493627
Ik snap echt je probleem niet. Je betaalt voor een gedeeld appartement maar in feite woon je er praktisch alleen, dikke prima! Blijkbaar had jij heel andere verwachtingen van het met iemand in een huis wonen. Zij zoekt geld, jij gezelligheid. Ik denk dat je je ambities bij moet stellen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 8 november 2010 @ 22:15:28 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88493936
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Yes!
Dus heeft ze een deeltijd baan. Een doet ze daarnaast vrijwilligerswerk.
En is het dus begrijpelijk dat ze een deel van haar huis verhuurt om meer geld te verdienen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_88494603
Is TS niet één van de demente bejaarden waar zij voor zorgt die af en toe stiekem achter de pc kruipt om vage topics op internet aan te maken omdat ze door bezuinigingen in de zorg te weinig aandacht krijgt?
pi_88494832
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ze doet geen mantelzorg, maar thuiszorg, aldus TS.
pi_88497351
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef Re het volgende:
Is de TS username grap al gemaakt?
Nee, dus als je hem als eerste wilt maken... het kan nog!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_88527071
Ze is al zo druk en dan wil je dat ze tijd voor jou vrij maakt?
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
  woensdag 10 november 2010 @ 10:41:18 #73
291167 OMGitsNoelle
Globally known :)
pi_88547252
Volgens mij he, and correct me if i'm wrong, is het hele "huisgenoten = sociale contacten" idee, iets voor studenten/jongeren..

Ik denk dat mevrouw al langere tijd een druk leven heeft? Ik denk niet dat ze bij haarzelf dacht "ik zal een jonge man in huis nemen, mijn tweede baan opzeggen zodat ik met hem kan kletsen"...
Geek is the new Chique
pi_88568107
quote:

[..]

Misschien moet je gewoon een baan zoeken als je overdag tijd teveel hebt.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88620042
Waarom wil je zo graag met een vrouw van 50 contact? Zoek het wat meer bij leeftijdsgenoten. Als je meer opzoek naar gezelligheid ben kan je gaan wonen in een woongroep. Een kennis woonde daar die gingen dan vaak met zn alle eten enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')