Omdat je toch niet met een huisgenoot samen gaat wonen in een gedeelde woning om toch ook uiteindelijk alsof je een eigen apartement hebt in je eentje altijd rond te zitten?quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Okay dus jij (31 jaar) huurt een kamer van een dame (50). Deze dame werkt erg veel, en daardoor zie je je huurbaas (of hospita) dus niet vaak.
Ik begrijp ook niet helemaal waarom dat een probleem is, je huurt woonruimte, geen gezelschap. Jullie hebben verder geen relatie, vriendschappelijk of anders dan dat.
Formuleer anders het probleem nog eens?
In dit geval lijkt het me dat het inderdaad financiele beweegredenen waren voor haar. Om haar dure woning/smaak te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat je toch niet met een huisgenoot samen gaat wonen in een gedeelde woning om toch ook uiteindelijk alsof je een eigen apartement hebt in je eentje altijd rond te zitten?
Mensen die naar huisgenoten zoeken doen dat ook soms vanwege het sociale contact, en ook om elkaar te helpen met klusjes etc etc. Niet enkel om financiele redenen, al geldt dat natuurlijk ook.
Dat doe ik al hoor, ik probeer ook een beetje weg te zijn van huis overdag. Al druist dat in tegen de stijl van de meeste FOKkers! die nooit buiten komenquote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In dit geval lijkt het me dat het inderdaad financiele beweegredenen waren voor haar. Om haar dure woning/smaak te kunnen bekostigen.
Voor sociale contacten kan je misschien beter bij een (sport)vereniging gaan.
Je hebt verkeerde verwachtingen van het huren van een kamerquote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat doe ik al hoor, ik probeer ook een beetje weg te zijn van huis overdag. Al druist dat in tegen de stijl van de meeste FOKkers! die nooit buiten komen
Maar ja, ik zoek dus contact met haar. Of verwacht ik teveel?
Ja, dat ze zoveel weg is, is waarschijnlijk de reden voor haar om de huis deels te verhuren.quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat doe ik al hoor, ik probeer ook een beetje weg te zijn van huis overdag. Al druist dat in tegen de stijl van de meeste FOKkers! die nooit buiten komen
Je verwacht te veel. Ze verhuurt een woonruimte, dat betekend nog niet dat ze ook sociaal contact met je wil hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
De rest nog niet gelezen, maar een mantelzorgster is toch een familielid oid. die vrijwillig voor haar vader, broer, zus, moeder, kind, buurvrouw oid zorgt.quote:Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
'
Lees man, ze heeft 2 baantjes. Eentje deeltijds, de ander werkt ze in de zorg, als mantelzorgster.
Yes!quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest nog niet gelezen, maar een mantelzorgster is toch een familielid oid. die vrijwillig voor haar vader, broer, zus, moeder, kind, buurvrouw oid zorgt.
Dus heeft ze een deeltijd baan. Een doet ze daarnaast vrijwilligerswerk.quote:
Ze doet geen mantelzorg, maar thuiszorg, aldus TS.quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest nog niet gelezen, maar een mantelzorgster is toch een familielid oid. die vrijwillig voor haar vader, broer, zus, moeder, kind, buurvrouw oid zorgt.
Nee, dus als je hem als eerste wilt maken... het kan nog!quote:
Misschien moet je gewoon een baan zoeken als je overdag tijd teveel hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 18:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |