quote:Trouwens Harre jij zei dat IF Hernandez +- 70.000 was ipv 85.000. Ik heb hem net verkocht voor 88.000
dat kan een mod nog wel veranderenquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
Je had hem eigenlijk in Algemeen/Multi moeten zetten...
Duurde wat langer voordat ik hem gevonden had...quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dat kan een mod nog wel veranderen
bedoel je het kijken naar andermans team, of heb ik nu iets gemistquote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef bartmanias het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe 'Laadspelletje" als je weet wat ik bedoel:P
Niet leuk inderdaad. Of mensen die heel Real Madrid bij elkaar kopen. Ga dan gewoon online spelen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Nu 4 wedstrijden achterelkaar tegen teams gespeeld die vol stonden met alle topspelers.
Ja heb ik ook wel eens over nagedachtquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bedoelt met keeper? Interesseert me niet zoveel. Schiet 'm er gewoon één keer in en dan is de wedstrijd geladen. Vraag me wel af of het uitmaakt of je scoort of niet.
Verder, IF Hernandez weet ik niet echt, Sinnie, heb die niet in m'n prijslijst staan omdat hij buitencategorie is. Heb voor de grap wel Xavi gevolgd maar Messi, Ronaldo, Villa, etc. volg ik gewoon niet omdat het een andere categorie is. Hernandez is ook nog eens een lelijke drol, dus die wil ik niet volgen.Verder moet je ook beetje geluk hebben met tijdstip. Tevez heb ik bijvoorbeeld in de avond voor zowel 50.000 als 37.000 zien gaan. Da's echt een groot verschil en niet te verklaren met behulp van tijd, echt geluk gewoon.
Daarnaast vraag ik me af of er handelscomplotten bestaan. Als je als een groep handelaars samenwerkt kun je de prijzen opdrijven. Gewoon een gedeeld budget hanteren, en als een speler onder de prijs verkocht dreigt te worden, koopt iemand anders in het handelsteam de speler, zodat hij later voor meer nogmaals op de markt gezet kan worden. Verlies je wel 5% maar als een speler ver onder de prijs verkocht dreigt te worden is het nog steeds goedkoper. Daarnaast stimuleer je potentiële kopers om nog meer uit te geven. Denk dat je op die manier veel kunt verdienen...
Ik denk dat ze er al wel zijn. De prijzen zijn echt kunstmatig hoog.quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens over nagedachtMaar daar heb je wel aardig wat mensen en coins voor nodig.
Ja maar dat komt denk ik omdat er veel handelaars actief zijn, niet omdat er echt groepen zijn...quote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al wel zijn. De prijzen zijn echt kunstmatig hoog.
Nou, wij zullen niet de eerste zijn die met dit idee komen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Ja maar dat komt denk ik omdat er veel handelaars actief zijn, niet omdat er echt groepen zijn...
Dat klopt, maar die pakken allemaal een terrein... Je kan niet de hele FUT markt hoog houdenquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, wij zullen niet de eerste zijn die met dit idee komen.En dan zullen er vast ook al groepen zijn die het echt doen.
Nee, de hele kaart is zwart. Een goud dun randje er om heen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef broodjeeimetui het volgende:
hoe zie je eigenlijk dat een speler IF is? Is dat waneer het algemene stat cijfer zwart is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |