abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88479287
Ik kon nergens meer de fifa topic vinden, bleek hij al een halfuur op slot te zijn :+

Laatste post

Sinnie:
quote:
Trouwens Harre jij zei dat IF Hernandez +- 70.000 was ipv 85.000. Ik heb hem net verkocht voor 88.000
pi_88479422
Manchester United is ook verdomd goed zeg :o Berbatov en Rooney oO<
pi_88481012
Je had hem eigenlijk in Algemeen/Multi moeten zetten...
pi_88481120
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
Je had hem eigenlijk in Algemeen/Multi moeten zetten...
dat kan een mod nog wel veranderen
pi_88481621
quote:
19s.gif Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef OnCraintDégun het volgende:

[..]

dat kan een mod nog wel veranderen
Duurde wat langer voordat ik hem gevonden had...
pi_88482774
Zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_88482887
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe 'Laadspelletje" als je weet wat ik bedoel:P
pi_88482992
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef bartmanias het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe 'Laadspelletje" als je weet wat ik bedoel:P
bedoel je het kijken naar andermans team, of heb ik nu iets gemist
pi_88483056
Als de game laadt, dat je dan op het goal kan schieten.

Nu is het, als je met z'n tweeën speelt, verandert en ik vind t echt kut
pi_88484313
Je bedoelt met keeper? Interesseert me niet zoveel. Schiet 'm er gewoon één keer in en dan is de wedstrijd geladen. Vraag me wel af of het uitmaakt of je scoort of niet. :P

Verder, IF Hernandez weet ik niet echt, Sinnie, heb die niet in m'n prijslijst staan omdat hij buitencategorie is. Heb voor de grap wel Xavi gevolgd maar Messi, Ronaldo, Villa, etc. volg ik gewoon niet omdat het een andere categorie is. Hernandez is ook nog eens een lelijke drol, dus die wil ik niet volgen. :D Verder moet je ook beetje geluk hebben met tijdstip. Tevez heb ik bijvoorbeeld in de avond voor zowel 50.000 als 37.000 zien gaan. Da's echt een groot verschil en niet te verklaren met behulp van tijd, echt geluk gewoon.

Daarnaast vraag ik me af of er handelscomplotten bestaan. Als je als een groep handelaars samenwerkt kun je de prijzen opdrijven. Gewoon een gedeeld budget hanteren, en als een speler onder de prijs verkocht dreigt te worden, koopt iemand anders in het handelsteam de speler, zodat hij later voor meer nogmaals op de markt gezet kan worden. Verlies je wel 5% maar als een speler ver onder de prijs verkocht dreigt te worden is het nog steeds goedkoper. Daarnaast stimuleer je potentiële kopers om nog meer uit te geven. Denk dat je op die manier veel kunt verdienen...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_88484835
Nu 4 wedstrijden achterelkaar tegen teams gespeeld die vol stonden met alle topspelers.
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_88484958
quote:
15s.gif Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Nu 4 wedstrijden achterelkaar tegen teams gespeeld die vol stonden met alle topspelers.
Niet leuk inderdaad. Of mensen die heel Real Madrid bij elkaar kopen. Ga dan gewoon online spelen. :')

Ook is dat hele chemistry gedoe wat vaag. Soms speel ik tegen iemand met veel lagere chemistry maar zijn mijn spelers ook brak. En dan tegen iemand met hoge chemistry zijn mijn spelers ook beter, terwijl ik niks aan mijn squad verander. Het is echt heel erg random af en toe. Jammer...

Oja, en een keer speelde ik tegen iemand die de controller aan iemand anders gaf de tweede helft. Stond al 3-0 voor maar daarna speelde hij opeens heel goed. Won uiteindelijk wel met 6-2 ofzo, maar toch. :P Heel andere manier van spelen opeens. :P
pi_88484982
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bedoelt met keeper? Interesseert me niet zoveel. Schiet 'm er gewoon één keer in en dan is de wedstrijd geladen. Vraag me wel af of het uitmaakt of je scoort of niet. :P

Verder, IF Hernandez weet ik niet echt, Sinnie, heb die niet in m'n prijslijst staan omdat hij buitencategorie is. Heb voor de grap wel Xavi gevolgd maar Messi, Ronaldo, Villa, etc. volg ik gewoon niet omdat het een andere categorie is. Hernandez is ook nog eens een lelijke drol, dus die wil ik niet volgen. :D Verder moet je ook beetje geluk hebben met tijdstip. Tevez heb ik bijvoorbeeld in de avond voor zowel 50.000 als 37.000 zien gaan. Da's echt een groot verschil en niet te verklaren met behulp van tijd, echt geluk gewoon.

Daarnaast vraag ik me af of er handelscomplotten bestaan. Als je als een groep handelaars samenwerkt kun je de prijzen opdrijven. Gewoon een gedeeld budget hanteren, en als een speler onder de prijs verkocht dreigt te worden, koopt iemand anders in het handelsteam de speler, zodat hij later voor meer nogmaals op de markt gezet kan worden. Verlies je wel 5% maar als een speler ver onder de prijs verkocht dreigt te worden is het nog steeds goedkoper. Daarnaast stimuleer je potentiële kopers om nog meer uit te geven. Denk dat je op die manier veel kunt verdienen...
Ja heb ik ook wel eens over nagedacht :) Maar daar heb je wel aardig wat mensen en coins voor nodig.
pi_88485063
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja heb ik ook wel eens over nagedacht :) Maar daar heb je wel aardig wat mensen en coins voor nodig.
Ik denk dat ze er al wel zijn. De prijzen zijn echt kunstmatig hoog.
pi_88485116
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik denk dat ze er al wel zijn. De prijzen zijn echt kunstmatig hoog.
Ja maar dat komt denk ik omdat er veel handelaars actief zijn, niet omdat er echt groepen zijn...
pi_88485202
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef StijnDa het volgende:

Ja maar dat komt denk ik omdat er veel handelaars actief zijn, niet omdat er echt groepen zijn...
Nou, wij zullen niet de eerste zijn die met dit idee komen. ;) En dan zullen er vast ook al groepen zijn die het echt doen.
pi_88485300
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nou, wij zullen niet de eerste zijn die met dit idee komen. ;) En dan zullen er vast ook al groepen zijn die het echt doen.
Dat klopt, maar die pakken allemaal een terrein... Je kan niet de hele FUT markt hoog houden :P Dus je pakt een paar spelers waar goed winst op te behalen is :)
pi_88485755
Mocht er iemand geinteresseerd zijn, er worden meerdere Nesta's verkocht voor 1500 op het moment. Geen BIN, maar lopen gewoon af :') Heb er 1 gekocht, nu geen coins meer :P Rest opgemaakt aan André Dias IF.
pi_88485989
hoe zie je eigenlijk dat een speler IF is? Is dat waneer het algemene stat cijfer zwart is?
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88486152
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef broodjeeimetui het volgende:
hoe zie je eigenlijk dat een speler IF is? Is dat waneer het algemene stat cijfer zwart is?
Nee, de hele kaart is zwart. Een goud dun randje er om heen.
pi_88488414
Oeh ik hoor net bij voetbal international dat Fernandez (Excelsior) in onderhandeling is met Groningen en Heerenveen:D Zou een leuke versterking zijn naast Matavz :D

Zit nu ong. op level 20 doel is om weer boven de 4300 punten te komen :7
pi_88488626
Net Huntelaar gekocht voor 700 coins. Stond gewoon Buy Now, beetje geluk mee hebben.
pi_88488782
Net een Nesta weg voor 350, bleef op bieden drukken maar er bleven maar errors komen :')
  maandag 8 november 2010 @ 21:05:35 #24
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_88489489
Nou heb ff een anderhalf uurtje net gezeten in de 59e minuut en heb wel wat leuke deals kunnen maken alleen niet zo extreem als gister. Wel nog een van Persie voor 10.000 en ik had bijna Gerrard voor 30.000 maar was net iets te laat
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_88490112
Wat is dat truukje met 'de 59e minuut' ?

Staan spelers een uur lang op de veiling en ga je dan in de 59e minuut kijken of er nog koopjes staan ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')