quote:Trouwens Harre jij zei dat IF Hernandez +- 70.000 was ipv 85.000. Ik heb hem net verkocht voor 88.000
dat kan een mod nog wel veranderenquote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef StijnDa het volgende:
Je had hem eigenlijk in Algemeen/Multi moeten zetten...
Duurde wat langer voordat ik hem gevonden had...quote:Op maandag 8 november 2010 18:18 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
dat kan een mod nog wel veranderen
bedoel je het kijken naar andermans team, of heb ik nu iets gemistquote:Op maandag 8 november 2010 19:02 schreef bartmanias het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe 'Laadspelletje" als je weet wat ik bedoel:P
Niet leuk inderdaad. Of mensen die heel Real Madrid bij elkaar kopen. Ga dan gewoon online spelen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef SpeCulaes het volgende:
Nu 4 wedstrijden achterelkaar tegen teams gespeeld die vol stonden met alle topspelers.
Ja heb ik ook wel eens over nagedachtquote:Op maandag 8 november 2010 19:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Je bedoelt met keeper? Interesseert me niet zoveel. Schiet 'm er gewoon één keer in en dan is de wedstrijd geladen. Vraag me wel af of het uitmaakt of je scoort of niet.
Verder, IF Hernandez weet ik niet echt, Sinnie, heb die niet in m'n prijslijst staan omdat hij buitencategorie is. Heb voor de grap wel Xavi gevolgd maar Messi, Ronaldo, Villa, etc. volg ik gewoon niet omdat het een andere categorie is. Hernandez is ook nog eens een lelijke drol, dus die wil ik niet volgen.Verder moet je ook beetje geluk hebben met tijdstip. Tevez heb ik bijvoorbeeld in de avond voor zowel 50.000 als 37.000 zien gaan. Da's echt een groot verschil en niet te verklaren met behulp van tijd, echt geluk gewoon.
Daarnaast vraag ik me af of er handelscomplotten bestaan. Als je als een groep handelaars samenwerkt kun je de prijzen opdrijven. Gewoon een gedeeld budget hanteren, en als een speler onder de prijs verkocht dreigt te worden, koopt iemand anders in het handelsteam de speler, zodat hij later voor meer nogmaals op de markt gezet kan worden. Verlies je wel 5% maar als een speler ver onder de prijs verkocht dreigt te worden is het nog steeds goedkoper. Daarnaast stimuleer je potentiële kopers om nog meer uit te geven. Denk dat je op die manier veel kunt verdienen...
Ik denk dat ze er al wel zijn. De prijzen zijn echt kunstmatig hoog.quote:Op maandag 8 november 2010 19:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel eens over nagedachtMaar daar heb je wel aardig wat mensen en coins voor nodig.
Ja maar dat komt denk ik omdat er veel handelaars actief zijn, niet omdat er echt groepen zijn...quote:Op maandag 8 november 2010 19:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er al wel zijn. De prijzen zijn echt kunstmatig hoog.
Nou, wij zullen niet de eerste zijn die met dit idee komen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:43 schreef StijnDa het volgende:
Ja maar dat komt denk ik omdat er veel handelaars actief zijn, niet omdat er echt groepen zijn...
Dat klopt, maar die pakken allemaal een terrein... Je kan niet de hele FUT markt hoog houdenquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, wij zullen niet de eerste zijn die met dit idee komen.En dan zullen er vast ook al groepen zijn die het echt doen.
Nee, de hele kaart is zwart. Een goud dun randje er om heen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:59 schreef broodjeeimetui het volgende:
hoe zie je eigenlijk dat een speler IF is? Is dat waneer het algemene stat cijfer zwart is?
Nee, dan staan ze er net op. Je maakt als het ware misbruik van andere spelers die de waarde niet weten van de spelers en ze maar voor een bedrag opzettenquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef n0ir het volgende:
Wat is dat truukje met 'de 59e minuut' ?
Staan spelers een uur lang op de veiling en ga je dan in de 59e minuut kijken of er nog koopjes staan ofzo?
Had er gisteren ook een voor 800. Wist eigenlijk z'n waarde niet maar zal vast wel meer zijn dan 800.quote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Erik1991 het volgende:
Net Huntelaar gekocht voor 700 coins. Stond gewoon Buy Now, beetje geluk mee hebben.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#SKAxxoai949jquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Nevermind.. het volgende:
Oeh ik hoor net bij voetbal international dat Fernandez (Excelsior) in onderhandeling is met Groningen en Heerenveen:D Zou een leuke versterking zijn naast Matavz![]()
Zit nu ong. op level 20 doel is om weer boven de 4300 punten te komen
Idd. nog een goede keeper. En waarom geen Tadic?quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#SKAxxoai949j
ook jou dreamteam of niet?![]()
ik mis nog 1 keeper, als die er is tenminste.
Met keeper bedoelde ik v Loo hoor om selectie compleet te maken, alleen hem kan ik niet vinden (als die kaart er al is) , Luciano pakt wel wat wat balletjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Idd. nog een goede keeper. En waarom geen Tadic?En waar is Matavz
![]()
Maar ook Groningen supporter? 4e plek
Mooi man! Ja zeker Andersson viel ook al in tegen NAC. Hopen dat hij weer zijn oude vorm te pakken krijgt. Donderdag ADO. En dan een moeilijke uitwedstrijd tegen Heracles. En hopen dat we dit jaar gewoon de punten mee nemen naar Groningenquote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Met keeper bedoelde ik v Loo hoor om selectie compleet te maken, alleen hem kan ik niet vinden (als die kaart er al is) , Luciano pakt wel wat wat balletjes
Speel liever met Andersson, hij is ook CAM, het is jammer dat je die positie niet LW kan maken maar maakt niet zoveel uit. Wel raar dat veel spelers prefereren om 5-2-1-2 te spelen. Ik speel liever met dit systeem 4-2-3-1, werkt perfect, goeie flankspelers met prima voorzetten.
Pedersen valt me ook mee in dit spel, vrij snel en sterk aan de bal.
Matavz staat er overigens gewoon in hoor![]()
![]()
Ja mooie 4e plekDonderdag ADO
Ohw verkeerde link nog zie ik, had die van gisterquote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Mooi man! Ja zeker Andersson viel ook al in tegen NAC. Hopen dat hij weer zijn oude vorm te pakken krijgt. Donderdag ADO. En dan een moeilijke uitwedstrijd tegen Heracles. En hopen dat we dit jaar gewoon de punten mee nemen naar GroningenHeb er al helemaal zin in
Btw. Matavz staat er echt niet in hoorIk zie Bacuna in de spits
behoorlijk offtopic maar ik wou nog even zeggen dat je ADO niet moet onderschattenquote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Mooi man! Ja zeker Andersson viel ook al in tegen NAC. Hopen dat hij weer zijn oude vorm te pakken krijgt. Donderdag ADO. En dan een moeilijke uitwedstrijd tegen Heracles. En hopen dat we dit jaar gewoon de punten mee nemen naar GroningenHeb er al helemaal zin in
Btw. Matavz staat er echt niet in hoorIk zie Bacuna in de spits
goeie deal?quote:Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Flashbag het volgende:
Niet te geloven dat ik dat rotjong van een Affelay heb gekocht![]()
Na zondag doe ik dat ook zeker nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
behoorlijk offtopic maar ik wou nog even zeggen dat je ADO niet moet onderschatten
[..]
goeie deal?
Jawel hoor voor mijn team welquote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
behoorlijk offtopic maar ik wou nog even zeggen dat je ADO niet moet onderschatten
[..]
goeie deal?
Deal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je Banjo Kazooie van me lenen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:02 schreef Nevermind.. het volgende:
Grrrr heb het helemaal gehad met Fifa.
2 x verloren met 1 - 4 (verdiend verloren) en 1 x met 0 - 1Heb Fifa uitgedaan. Ik ga wel tv kijken ofso
Of G-Forcequote:Op dinsdag 9 november 2010 00:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Wil je Banjo Kazooie van me lenen?
Dat heb ik geloof ik al 5x gedaan. Ik doe de oplaadkabel om me analog stick en dan laat ik de controller door de pagina scrollen en zelf ga ik wat anders doen.quote:Op maandag 8 november 2010 23:44 schreef Santello het volgende:
Sinnie leg even uit hoe jij toen op pagina 2,650 was gekomen
HAHAHA heldquote:Op dinsdag 9 november 2010 04:56 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik geloof ik al 5x gedaan. Ik doe de oplaadkabel om me analog stick en dan laat ik de controller door de pagina scrollen en zelf ga ik wat anders doen.
Game beëindigenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:42 schreef StijnDa het volgende:
Hij maakt allemaal eigen doelpunten natuurlijk :Swat een kutbug.
Niks. Ik heb het zelfs 3x gehad en 2x in de finale. Daarom heb ik nog maar weinig games gespeeld tot dit gefixed is want dit slaat nergens op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef StijnDa het volgende:
WTF. iemand anders bestuurt mee met mijn team.
Wat kan ik hier mee doen?
Ik speelde gister online tegen Barca. Bleek dat hij precies de zelfde tenue als mij had (blauw thuis tenue van Chelsea)Dus ik zag gewoon 20 poppetjes in blauw tenue ik wist mij god niet wie ik was. Maar mijn tegenstander had wel gewoon de normale tenue want hij tikte mij er helemaal uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Niks. Ik heb het zelfs 3x gehad en 2x in de finale. Daarom heb ik nog maar weinig games gespeeld tot dit gefixed is want dit slaat nergens op.
Abate 90 speed?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:25 schreef brainbird het volgende:
ik heb mijn team iets aangepast
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#kBRVEPof9574
wat vinden jullie ervan, zonder al teveel coins uit te hoeven geven
Wel een langzame aanval zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef jpg97 het volgende:
Mijn Duits/Nederlandse team. Nu nog verbeteringen....
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e3yLI7wq959a
Camoranesi vind ik zo slecht!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef jpg97 het volgende:
Mijn Duits/Nederlandse team. Nu nog verbeteringen....
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#e3yLI7wq959a
Blaszycowski bedoel je denk ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Santello het volgende:
[..]
Camoranesi vind ik zo slecht!
Je kan beter een RM van Dortmund halen met dacht ik 90 pace
Anders betaal je Sinnie wat euro's en handelt hij voor jequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef Shadeauw het volgende:
Pff ik ben nu echt even klaar met FUT. Ik heb nu m'n hele team vol staan met blessures, rode kaarten, en afgelopen contracten.
Ik kan geen coin meer verdienen of het gaat linea recta naar dat soort dingen.
Knallen die EA servers er ook nog om de 5 minuten af, dan is het feest helemaal compleet.![]()
Krijg je ook geld als je je team delete, zodat ik weer overnieuw kan beginnen?
naar "club" gaan, en dan zoekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef StijnDa het volgende:
Pff, ik zie echt niet waar ik mijn badge en uit/thuisshirt kan veranderen..
Thanksquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:01 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
naar "club" gaan, en dan zoeken
als je bijvoorbeeld een Borussia shirt hebt, ga je naar duitsland, bundesliga, borussia dortmund.
Daar kan je dat shirt naar de trade pile sturen of gebruik van maken ofzo.
Bij mij ook altijd een basisspeler, goede speler, goede vrije trappen ook, goede pass, lang en koppen. En zeer goedkoop jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef brainbird het volgende:
ik heb net palombo gekocht voor 600 coins, voor mij toch wel een goede speler als rolfes wegvalt, of niet kan spelen.
Ja vervelend, maar speel je wel met een man meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef Laat77 het volgende:
pfff sommige mensen zijn zo zielig... Dit is al een paar keer gebeurd...
Ren ik met een spits richting de goal met alle verdediging achter me, op één na die vlak achter me rent, maar me net niet kan inhalen..... gaat ie expres een sliding omdat ie bang is dat ik ga scoren... zo hatelijk is dat... en natuurlijk mis ik dan de vrije trap.. bah!
Ja dat wel, maarja dit gebeurt meestal tegen spelers die juist een super goed team hebben en dus goed spelen en meestal is dat moment zeg maar een van mijn enige goeie kansen in de hele wedstrijd (moet je nagaan hoe goed ik benquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja vervelend, maar speel je wel met een man meer
Helemaal frustrerend danquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarja dit gebeurt meestal tegen spelers die juist een super goed team hebben en dus goed spelen en meestal is dat moment zeg maar een van mijn enige goeie kansen in de hele wedstrijd (moet je nagaan hoe goed ik ben), maargoed dan hebben ze zo'n goed team en hebben ze tig kansen op mijn doel... gaan ze nog zo doen... vieeeeeeeessspeuken!
Al honderden mensen is het gelukt. Gewoon een cdtje met de tracks branden, op je xbox zetten en in een playlist laden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand die al custom chants heeft weten toe te voegen op de xbox?
Word onderhand strontziek van al die tutorials die maar niet werken.
Heb ik gedaan, maar rippen? Nee hoor lukt niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
Al honderden mensen is het gelukt. Gewoon een cdtje met de tracks branden, op je xbox zetten en in een playlist laden.
Wil je Dzeko van mij hebben? Die verkoopt meestal wel voor 10.000 coins ongeveerquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef Shadeauw het volgende:
Pff ik ben nu echt even klaar met FUT. Ik heb nu m'n hele team vol staan met blessures, rode kaarten, en afgelopen contracten.
Ik kan geen coin meer verdienen of het gaat linea recta naar dat soort dingen.
Knallen die EA servers er ook nog om de 5 minuten af, dan is het feest helemaal compleet.![]()
Krijg je ook geld als je je team delete, zodat ik weer overnieuw kan beginnen?
Hahaha, heb ik ook met sommige spelers gehad. Of soms denk ik misschien worden ze nog meer waard ofzo. Maarja, toch gewoon weer doorverkochtquote:Op woensdag 10 november 2010 03:16 schreef Santello het volgende:
Ik probeer nu te handelen en heb redelijk wat leuke spelers weten te kopen voor goedkoop. Maar zodra ze ik bezit heb heb ik gelijk zoiets van ''eigenlijk wel leuk om wat mee te doen in een nieuwe team''. Wil ze niet verkopen
Een console zou niet moeten uitmaken wat betreft de kwaliteit van hun servers. Slappe argument.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:35 schreef Sinnie het volgende:
Had je ook niet de Playstation moeten nemen hé. Beetje eigen schuld dikke bult
Wel waar, ik zou zeggen: kijk eens om je heen op het fifa 11 forum.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Niet helemaal waar, maar de verbinding van cod is wel stukken beter dan bij fifa, klopt...
Dat maakt blijkbaar wel uit. Xbox heeft nergens last van en de Playstation wel. Sterk argument. Kom maar met een betere waarom het op de Ps3 niet werkt en de Xbox welquote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een console zou niet moeten uitmaken wat betreft de kwaliteit van hun servers. Slappe argument.
Ik heb toch liever EA servers dan homehosted bij zo'n kutpoolquote:Op woensdag 10 november 2010 15:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Een console zou niet moeten uitmaken wat betreft de kwaliteit van hun servers. Slappe argument.
Zoals ik al zei, en blijkbaar dringt het niet tot je door. Een console op zich zou geen invloed moeten hebben op de kwaliteit van de ''servers'' die een onderneming zelf host.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat maakt blijkbaar wel uit. Xbox heeft nergens last van en de Playstation wel. Sterk argument. Kom maar met een betere waarom het op de Ps3 niet werkt en de Xbox wel
Iets wat gratis is kan nooit zo goed zijn als een product waar je voor moet betalen. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen.
Het zou geen 'probleem' moeten zijn maar in de praktijk is dat wel anders. Herinner je je Call of Duty 4 nog in zijn begin dagen op de Playstation 3? Ook al zo'n ramp. Het is gewoon een feit dat als er problemen zich voordoen met een spel dan is het vaak op de Playstation.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, en blijkbaar dringt het niet tot je door. Een console op zich zou geen invloed moeten hebben op de kwaliteit van de ''servers'' die een onderneming zelf host.
De playstation netwerk is niet verantwoordelijk voor de servers die EA gebruikt om hun ''online services'' aan te bieden.
Daarnaast is het internet op de playstation niet gratis,je moet namelijk zelf voor de internetverbinding zorgen. Ook is dit een vereisten voor de Xbox. Het dan ook als ''gratis'' betitelen is incorrect.
Xbox live daarentegen heeft niks met de kwaliteit te maken die bepaalde spellen ''online'' aanbieden.
De xbox live ''experience'' is een service waarin de gebruiker deel kunnen nemen aan game community met daarbij de opties die toegankelijk worden voor betaalde gebruikers.
Dit staat er los van.
Feiten zijn waarneembaar ik zou dan ook graag de feiten willen zien die dit bekrachtigen. Daarnaast klopt je redenering ook niet. Het klopt dat je voor het gebruiken van de ''online services'' ingelogd moet zijn op het netwerk van de aanbieder. Het zij xbox live of playstation network. Maar daar houdt het bij op.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:03 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het zou geen 'probleem' moeten zijn maar in de praktijk is dat wel anders. Herinner je je Call of Duty 4 nog in zijn begin dagen op de Playstation 3? Ook al zo'n ramp. Het is gewoon een feit dat als er problemen zich voordoen met een spel dan is het vaak op de Playstation.
Wat dat ermee heeft te maken is me een raadsel. Je bepaalt voor je internet maar de netwerk bepaald het aantal dat je kan doorvoeren en op de Playstation is dit minder geregeld dan bij de Xbox. Daarbij zijn het de servers van EA maar je maakt nog altijd verbinding met PSN en niet met EA.
En het staat er niet los van, het staat er direct mee in verband
Ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef maniack28 het volgende:
4 potjes gespeeld, 1 disconnect half time, 1 was retetraag, 1 gewonnen, 1 werd het scherm zwart.
Wie zei er ook weer dat het een goeie game was?
Dit.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Feiten zijn waarneembaar ik zou dan ook graag de feiten willen zien die dit bekrachtigen. Daarnaast klopt je redenering ook niet. Het klopt dat je voor het gebruiken van de ''online services'' ingelogd moet zijn op het netwerk van de aanbieder. Het zij xbox live of playstation network. Maar daar houdt het bij op.
Om een spel online te kunnen spelen moet je internetverbinding contact kunnen maken met de server van een spel. Als men de redenering die je opstelt moet geloven dan ben je dus ''continue'' in verbinding met alle spellen die een online ''functie'' hebben. Los van het feit dat dit niet klopt is het ook nog eens niet logisch.
Dit zou a: betekenen dat microsoft of sony invloed heeft op de downtime '' als de servers'' voor werkzaamheden offline worden gehaald en b: dat je verbinding met het network ook verbroken dient te worden als je de connectie verliest met de server. Wat in beiden gevallen niet klopt. Je redenering wankelt niet alleen, maar deugt ook niet.
Voorbeeld: mensen verliezen de verbinding met de EA servers terwijl zij nog steeds ingelogd staan op het playstation network. Dit gegeven, als feit. Ontkracht je stelling alleen al.
Je kan ze niet zomaar geven. Maar als degene waar jij een kaart aan wilt geven een hele slecht kaart erop zet en dan doe jij trade voor jouw goede kaart dan komt het op hetzelfde neer als weggevenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:50 schreef Santello het volgende:
Weet iemand of je kaarten ook cadeau kan geven aan iemand?
Thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 17:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Je kan ze niet zomaar geven. Maar als degene waar jij een kaart aan wilt geven een hele slecht kaart erop zet en dan doe jij trade voor jouw goede kaart dan komt het op hetzelfde neer als weggeven
Moet zeggen dat ik net een kwartiertje/halfuur kijk en ook nog niks ben tegengekomen. Het word natuurlijk steeds moeilijker omdat steeds meer mensen de prijzen kennen/lerenquote:Op woensdag 10 november 2010 18:34 schreef Confetti het volgende:
Dat 59 minute trucje lijkt zijn beste tijd gehad te hebben. Wat een pauper deals vandaag
Dat is al een miljoen keer gevraagd, ik heb vanaf het begin af aan zitten kopen en verkopen met winst. Ik heb echt tonnen met coins.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Vragende het volgende:
Hoe komen jullie aan zoveel geld? Ik was al blij dat ik toen 10k had
Dat zou echt heel aardig zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 20:30 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is al een miljoen keer gevraagd, ik heb vanaf het begin af aan zitten kopen en verkopen met winst. Ik heb echt tonnen met coins.
Als je wilt kan ik je wel 10.000 toe schuiven als je in de problemen zit
Helemaal niks meer? Ik kan je maar op 1 manier helpen en dat is dat je wel een speler (maakt niet uit welke) erop moet staan anders kan ik je ook geen coins gevenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:31 schreef Vragende het volgende:
[..]
Dat zou echt heel aardig zijn![]()
Ik heb nu echt niks meer door de EA web app
Ik heb een nieuw team aangemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:32 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Helemaal niks meer? Ik kan je maar op 1 manier helpen en dat is dat je wel een speler (maakt niet uit welke) erop moet staan anders kan ik je ook geen coins geven
Heb wel wat meer details nodig hoor, wat is je teamnaam en voor welke prijs?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:46 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw team aangemaakt.
Heb Obodai erop gezet Speelt voor Houston Dynamo (MLS) en is een Ghanees met de CDM positite
Alvast bedankt
Ja is goed, Teamnaam is FC Zwolle en prijs is 10k.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:54 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Heb wel wat meer details nodig hoor, wat is je teamnaam en voor welke prijs?
Is het goed als ik hem misschien wat later koop want ik ben nu onderweg naar de 59e minuut en ben al een halfuur onderweg en het zou zonder zijn als ik het moet afkappen. Normaal deed ik het dan met de UT op internet maar blijkbaar kan dat niet meer tegelijk.
Dus als je hem straks (uurtje of 11) of anders morgen ff dan koop ik hem oke?
Nou ik ben nog tot 11 uur online en ik ga ff een uurtje 59e minuut doen dus dan kan het wel. Anders morgen rond 4 want ik moet tot 3 werkenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:56 schreef Vragende het volgende:
[..]
Ja is goed, Teamnaam is FC Zwolle en prijs is 10k.
Kan je anders even een post maken wanneer je tijd hebt?
Edit:Ik zet hem anders straks wel voor 8 uur op
Als je het gelijk nadat je klaar bent met 59en zou kunnen doen dan zou dat fijn zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nou ik ben nog tot 11 uur online en ik ga ff een uurtje 59e minuut doen dus dan kan het wel. Anders morgen rond 4 want ik moet tot 3 werken
Ja, dat kan maar dan moet je hem wel online doen dan hequote:Op woensdag 10 november 2010 21:20 schreef Vragende het volgende:
[..]
Als je het gelijk nadat je klaar bent met 59en zou kunnen doen dan zou dat fijn zijn
Ja hij staat er nu opquote:Op woensdag 10 november 2010 21:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, dat kan maar dan moet je hem wel online doen dan he
Ja, maar nu ben ik dus opweg naar de 59e minuutquote:
Nog 11 minuten maar zodra de auction is afgelopen zal ik hem voor 3 uur erop zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar nu ben ik dus opweg naar de 59e minuut
Hoelang staat hij erop? Voor 3 uur?
Ok zal hem straks kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef Vragende het volgende:
[..]
Nog 11 minuten maar zodra de auction is afgelopen zal ik hem voor 3 uur erop zetten
Edit:Hij staat er nu voor 3 uur op
Obodai
Ghanees
Dynamo Houston (MLS)
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rankings worden gereset. Daar gaat mijn level 30. Schandalig.
Jij bent een verliezer zo te zien met je stats. Echt belachelijk dit, ze zouden die cheaters moeten aanpakken in plaats van iedereen te benadelen.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Jij bent een verliezer zo te zien met je stats. Echt belachelijk dit, ze zouden die cheaters moeten aanpakken in plaats van iedereen te benadelen.
Ok, Alvast bedanktquote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ok zal hem straks kopen
Gvd die nieuwe IF Falcao (86) gemist voor 6.000
Geen idee wat hij waard is maar ongetwijfeld meer dan dat
Het is beter dan PES maar daar is alles ook mee gezegd.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef maniack28 het volgende:
ik las juist in de recencies dat fifa11 een mooi product was geworden maar er is dus niks van waar haha!
Hoe wat en wanneer?quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Rankings worden gereset. Daar gaat mijn level 30. Schandalig.
Kan je nagaan hoe slecht PES isquote:Op woensdag 10 november 2010 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is beter dan PES maar daar is alles ook mee gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat opnieuw gebeuren als de patch uitgebracht wordt, althans dat staat er op de fifa 11 forums.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:50 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Hoe wat en wanneer?
Dat was toch al een paar weken terug gebeurd?
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:57 schreef Nevermind.. het volgende:
The patch release dates are November 12th for PS3 and November 17th for Xbox 360.Al gezien, volgens mij gaan ze dus echt niks aan die disconnections problemen doen. Fifa wilt waarschijnlijk geen gezichtsverlies lijden, wat betreft de servers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Kan je hem vinden?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ok zal hem straks kopen
Ik was het helemaal vergeten man. Ik moet nou werken tot 3 en ben rond 4 uur thuis. Ik weet niet wanneer jij tijd hebt vandaag?quote:
zal wel zorgen dat hij er dan om 4 uur op staatquote:Op donderdag 11 november 2010 05:10 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik was het helemaal vergeten man. Ik moet nou werken tot 3 en ben rond 4 uur thuis. Ik weet niet wanneer jij tijd hebt vandaag?
Microsoft host de servers zelf voor de xbox dacht ik, en bij Playstation doet EA dat zelf.... (dacht ik)quote:Op woensdag 10 november 2010 23:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom 5 dagen later voor xbox? Microsoft lui ofzo?
Op ps3 aantal keer gezien rond de 40000quote:Op woensdag 10 november 2010 21:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ok zal hem straks kopen
Honderdzestig euro?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef roy040 het volgende:
Vorige FUT 160 euro uitgegeven aan kaartjes, de enige fatsoenlijke speler die ik toen kreeg was adeayor van 89 :p
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:36 schreef roy040 het volgende:
Vorige FUT 160 euro uitgegeven aan kaartjes, de enige fatsoenlijke speler die ik toen kreeg was adeayor van 89 :p
Ons Pap JAAAAAAquote:Op donderdag 11 november 2010 13:34 schreef jpg97 het volgende:
"ons pap"
Ik heb welgeteld zo'n 240 MS points ( die ik nog had staan ) uitgegeven. De rest gewoon coins bij elkaar gespaard en daar pakjes van gekocht.
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:48 schreef jpg97 het volgende:
Wheheheheh
Ik heb nog wel een leuke RW en LW voor Jol
Ik had IF Falcao gister nog gekocht voor 20.000 en ook die IF Cavani. Een beetje op de gok want je weet natuurlijk niet waar ze voor gaan op dat momentquote:Op donderdag 11 november 2010 12:35 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Op ps3 aantal keer gezien rond de 40000
Obodaiquote:Op donderdag 11 november 2010 15:39 schreef Sinnie het volgende:
Hey Vragende, ik ben net terug van me werk als je hem er nu ff opzet en hier details geeft koop ik hem meteen
Je teamnaamquote:Op donderdag 11 november 2010 15:44 schreef Vragende het volgende:
[..]
Obodai
Ghanees
Dynamo Houston (MLS)
10k
Ja, ik zag maar 1 neger op 10.000 dus die had ik gekochtquote:
EA host beiden servers zelfstandig, het ligt gewoon aan de datum van ''toestemming'' van microsoft waardoor het een week later beschikbaar is. Voor elke patch moet er toestemming zijn van Sony en Microsoft.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Microsoft host de servers zelf voor de xbox dacht ik, en bij Playstation doet EA dat zelf.... (dacht ik)
Microsoft regelt online een stuk beter dan EA.
Bedanktquote:Op donderdag 11 november 2010 15:57 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik zag maar 1 neger op 10.000 dus die had ik gekocht
Als spitsen Borrielo en Gilardino, koppen alles raak en hebben een snoeihard schot. Daarnaast kan je Del Piero als vaste invaller hebben.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef brainbird het volgende:
ik heb mijn team weer verbeterd
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#8grzAz5N96Re
iemand nog tips?
dit viel mij laatst ook op ja heb ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Erik1991 het volgende:
Met UT ben ik continu de uitspelende partij, speel altijd online. Iemand enig idee hoe dit komt?
ik heb borriello en montolivo al gekocht, heb alleen geen centjes meerquote:Op donderdag 11 november 2010 19:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Als spitsen Borrielo en Gilardino, koppen alles raak en hebben een snoeihard schot. Daarnaast kan je Del Piero als vaste invaller hebben.
Pepe als rechtermiddenvelder, Pirlo als verdedigende middenvelder die alles weg kan sturen.
Criscito als linksback. Montolivo kan op het hele middenveld spelen.
heb ik ook bijna altijd. Ook als ik gewoon online speel dan ben ik ook 95% van de tijd het uitspelende team. Geen idee hoe dat komt.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:17 schreef Erik1991 het volgende:
Met UT ben ik continu de uitspelende partij, speel altijd online. Iemand enig idee hoe dit komt?
quote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik speelde net tegen zon gozer die in de wedstrijd ineens een heel gaaf blauw/groen geruit tenue had. Shirt,sokken, broekje alles was zo geruit. Ik vroeg het aan hem via message maar hij wist het ook niet. Iemand al meegemaakt? Weet iemand trouwens nog een bazenkit? Niet een chelsea/madrid.
Dat is het error-shirt!quote:Op donderdag 11 november 2010 23:15 schreef broodjeeimetui het volgende:
ik speelde net tegen zon gozer die in de wedstrijd ineens een heel gaaf blauw/groen geruit tenue had. Shirt,sokken, broekje alles was zo geruit. Ik vroeg het aan hem via message maar hij wist het ook niet. Iemand al meegemaakt? Weet iemand trouwens nog een bazenkit? Niet een chelsea/madrid.
Als je weinig coins hebt moet je ook spelers gaan selecteren op het aantal contract kaarten en niet hoe goed ze zijn. Als je veel spelers binnen haalt van redelijk niveau met veel contracten dan kan je geld verdienen met die toernooien en jezelf betere spelers permitteren.quote:
Is een bug. Als je ultimate team hebt gespeelt hebben alle spelers in een gewone match andere namen. Zo is Suarez een of andere chinees en ronaldinho Rowe Turner ofzo.quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:48 schreef Athlete het volgende:
Hmm als ik een exhibition match wil spelen, hebben alle spelers rare namen. Lijkt wel of al me teams zijn aangepast, elke speler heb een andere naam, en geen naam die mij bekend voorkomt..
Iemand een oplossing hiervoor?
Bij My Fifa 10 -> Squads -> Download latest updatesquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:48 schreef Athlete het volgende:
Hmm als ik een exhibition match wil spelen, hebben alle spelers rare namen. Lijkt wel of al me teams zijn aangepast, elke speler heb een andere naam, en geen naam die mij bekend voorkomt..
Iemand een oplossing hiervoor?
ik heb maar 2900 tot beschikking, dus welke prijs is het best om een van die 2 kunnen halen?quote:
Gilardino is goedkoper geloof ik, zorg dat je er een haalt die dezelfde favoriete opstelling heeft en koop niet de eerste de bestequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:22 schreef brainbird het volgende:
[..]
ik heb maar 2900 tot beschikking, dus welke prijs is het best om een van die 2 kunnen halen?
zodat hij niet te duur is
niemand heeft een favoriete 4-1-2-1-2 opstellingquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gilardino is goedkoper geloof ik, zorg dat je er een haalt die dezelfde favoriete opstelling heeft en koop niet de eerste de besteDan moet dat goed te doen zijn.
Pazzini ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef SpeCulaes het volgende:
Sowieso Gilardino kopen, kopsterk en een snoeihard schot.
Jawel er staan 2 Gilardino's op met die opstellingquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef brainbird het volgende:
[..]
niemand heeft een favoriete 4-1-2-1-2 opstelling
Zoek op Gold, ST, Serie A, Sampdoria/Fiorentina en zet er een paar in je watchlist met een laag startbod die snel aflopen. Dan zie je tot hoever men bereid is om verder te biedenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef brainbird het volgende:
wat is nou een goede prijs om Gilardino of Pazzini te kopen?
Aii jammer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef brainbird het volgende:
kut.. ging er een pazzini weg, voor 1400 toen ik refreshde in het topic
Tuurlijk is dat een koopje. Als je Santon discard krijg je ook 600 coins mocht je hem niet verkopen dus je kan nooit verlies lijdenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:38 schreef brainbird het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eh27KwsO967C
dit is mijn team nu
en, ik heb nog meer in de squad, zoals, santon, gekocht voor 600, vond ik een koopje
Mooi breed team, zou Molinaro LB zetten ipv Antonini.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:38 schreef brainbird het volgende:
dit is mijn team nu
en, ik heb nog meer in de squad, zoals, santon, gekocht voor 600, vond ik een koopje
Probeer Pazzini te halen. Met Floccari is het ook makkelijk scoren en hij is niet zo duur als Pazzini.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:38 schreef brainbird het volgende:
dit is mijn team nu
Criscito!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi breed team, zou Molinaro LB zetten ipv Antonini.
Minstens 1 reserve spits is wel nice, raken snel geblesseerd, bij mij in ieder geval. Nu moet je een RF op de ST positie zetten... Goed team, maar zorg dat je ook wat in de breedte hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef OnCraintDégun het volgende:
hebben jullie nog tips voor mijn team?
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#fESb9w5P967L
heb normaal Toulalan en Gignac gewoon in de basis trouwens
Die van Legends FC? Want die wil ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:00 schreef brainbird het volgende:
over 9 minuten ga ik ff hunten op pazzini
ik houd jullie op de hoogte
nee die van jam FC of testoronquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die van Legends FC? Want die wil ikdie heeft namelijk mijn favoriete opstelling...
Oké, beterquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:03 schreef brainbird het volgende:
[..]
nee die van jam FC of testoron
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, beter![]()
Vergeet niet dat je bid tokens ook 100 coins per stuk kosten. Je ziet soms dat mensen elke keer weer 50 coins meer bieden op een speler en zo 10 keer moeten bieden voor ze een speler hebben.
Ik ook, 1500 en mijn eigen opstellingquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef brainbird het volgende:
yay, iets duurder geworden maar ik heb hem, pazzini voor 1700
Lekkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:10 schreef brainbird het volgende:
wat een geluk!, en gilardino voor 1050!
Dan is het die extra coins wel waardquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:15 schreef brainbird het volgende:
nog niet eens gezien, mijn pazzini heeft 25 contracts
welke spelers kan ik nu weg doen?, vorige paginaquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan is het die extra coins wel waard
Van mij heeft er gewoon 7.
nice, jouw gilardino en nesta hebben mijn formatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#GprQoALd968t
Zal even kijken
Kan ja, maar zijn prijzig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:24 schreef brainbird het volgende:
[..]
nice, jouw gilardino en nesta hebben mijn formatie![]()
maar eh, kun je die formaties van je spelers veranderen met kaarten?
Pazziniquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:29 schreef Santello het volgende:
Ik ga denk ik ook een italiaanse macht maken.
Boriello en Gilardino voorop!
voor de RM ga ik misschien Pepe nog kopen, maar voor de LM wordt misschien een probleem, omdat er niet echt veel meer italiaanse LM's zijn, dus ik gebruik candreva of aquilani ervoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:21 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#GprQoALd968t
Zal even kijken
Edit: Naast 2 spitsen nog 2 reserve spitsen die je het fijnst vindt, de rest kan je wel verkopenJe hebt er nu een stuk of 6?
![]()
Voor de rest, zorg dat je elke speler kan vervangen door een fatsoenlijke reserve, een CAM een CDM een RM/LM een CB een LB/RB is meestal wel voldoende.
Eén LM of RM is wel genoeg zolang je geen coins over hebt, een LM kan ook best terecht op RM, maar het is niet ideaal. Daarom stond er een " / " tussenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:30 schreef brainbird het volgende:
[..]
voor de RM ga ik misschien Pepe nog kopen, maar voor de LM wordt misschien een probleem, omdat er niet echt veel meer italiaanse LM's zijn, dus ik gebruik candreva of aquilani ervoor
ik houd er gewoon van om meerdere spelers op dezelfde positie kunnen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Eén LM of RM is wel genoeg zolang je geen coins over hebt, een LM kan ook best terecht op RM, maar het is niet ideaal. Daarom stond er een " / " tussenAls je toch genoeg geld hebt kan je reservebank wat beter bezetten.
Klopt, ik heb Italiaans team 4 buitenlanders die in Serie A spelenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als je 9 Italiaanse spelers hebt uit de Serie A kun je er gerust een buitenlander uit de Serie A bij zetten. Ik heb als CAM IF Mauri (81 ipv 75 geloof ik) en als stand-in heb ik daar Seedorf, zonder dat de chemistry ver terugvalt.
Die positiekaarten vind ik te prijzig, ik bedoel, ik speel 4-1-2-1-2 en die kaarten zijn een paar duizend per stuk.
Tuurlijk, ik hoef ze alleen niet terug. Zet er maar een kaart op en ik koop hemquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:01 schreef StijnDa het volgende:
Kan ik 1700 coins van iemand lenen![]()
Morgen krijg je 2000 terug.
Wilde Hamsik, mooie deal voor 3000, mijn favo opstelling, maar hij is al verkochtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:02 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik hoef ze alleen niet terug. Zet er maar een kaart op en ik koop hem
Ik wil Hamsik wel voor je kopen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wilde Hamsik, mooie deal voor 3000, mijn favo opstelling, maar hij is al verkocht
Hmmm dat is zo oneerlijk ...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik wil Hamsik wel voor je kopen hoor
quote:Op vrijdag 12 november 2010 20:58 schreef n0ir het volgende:
Dit topic is geen zak meer aan omdat ik FUT niet leuk vind.
Oneerlijk? Ik heb meerdere mensen hier al geholpen met coins hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmmm dat is zo oneerlijk ...
Zou je het echt niet missen?
Wil wel meebetalen wat ik heb.
Je bent geweldigquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:26 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Oneerlijk? Ik heb meerdere mensen hier al geholpen met coins hoor
En Hamsik kost geen drol. Zal hem zo kopen moet je ff een slechte kaart erop zetten en dan doe ik een trade offer.
4-2-2-2 Hamsik gekochtquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent geweldig4-2-2-2 bij voorkeur, maar zal niet veel uitmaken denk ik.
Helemaal goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:34 schreef Sinnie het volgende:
Hij had 3 contracten en ik heb er ook nog 99 van gemaakt
Hopelijk ben je ermee geholpen
Dat is zoiets als Bill Gates vragen of hij een kwartje voor de telefoon nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:49 schreef StijnDa het volgende:
Fantastisch![]()
Als ik nog een keer iets voor je kan doen laat maar weten.
Hahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is zoiets als Bill Gates vragen of hij een kwartje voor de telefoon nodig heeft.
gast, je hebt 5000 coins. Kan je genoeg goede deals maken om zelf geld te verdienen. Ga gewoon zoeken op goedkope spelers en verkoop die dan weer. Weet iemand trouwens hoe het volgende zit: als ik op een speler bied gaat hij dus naar de 0 seconden. Hij wordt ook niet overboden maar toch krijg ik m'n geld terug gestort. Normaal als hij overboden wordt gaat hij terug naar de 15 seconden. Is er een soort truukje waarmee dit kan, of mis ik gewoon iets.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:57 schreef KentdeBruin het volgende:
Sinnie ik zie hier dat je al heel wat mensen hebt geholpen met coins. Zou je mij misschien ook kunnen helpen?? Ik wil nou eindelijk een keer weg uit de coins rond de 5000. Zeg maar als je het doet!
Waarschijnlijk gewoon netwerkfout of verbindingsfout met EA server.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:55 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
gast, je hebt 5000 coins. Kan je genoeg goede deals maken om zelf geld te verdienen. Ga gewoon zoeken op goedkope spelers en verkoop die dan weer. Weet iemand trouwens hoe het volgende zit: als ik op een speler bied gaat hij dus naar de 0 seconden. Hij wordt ook niet overboden maar toch krijg ik m'n geld terug gestort. Normaal als hij overboden wordt gaat hij terug naar de 15 seconden. Is er een soort truukje waarmee dit kan, of mis ik gewoon iets.
Ik zou het toch niet vragen als ik het niet nodig zou vinden!quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:55 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
gast, je hebt 5000 coins. Kan je genoeg goede deals maken om zelf geld te verdienen. Ga gewoon zoeken op goedkope spelers en verkoop die dan weer. Weet iemand trouwens hoe het volgende zit: als ik op een speler bied gaat hij dus naar de 0 seconden. Hij wordt ook niet overboden maar toch krijg ik m'n geld terug gestort. Normaal als hij overboden wordt gaat hij terug naar de 15 seconden. Is er een soort truukje waarmee dit kan, of mis ik gewoon iets.
Ja, jij vindt het niet nodig maar als je 5000 coins hebt, moet je niet zeuren. Ik heb minder dan 1000 coins maar ik hoef geen subsidies want dat neemt het plezier van het zelf samenstellen van je FUT team weg.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik zou het toch niet vragen als ik het niet nodig zou vinden!
Speel een singleplayer toernooi met een bronz elftal, scoor 1x en ga daarna achterin heen en weer passen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet vragen als ik het niet nodig zou vinden!
Soms zijn er op het laats heel veel bieden en dan gaat hij naar nul terwijl je denkt dat je de speler hebt. Hier kan je niks aan doen en er is geen trucje voor volgens mij.
Ik heb die toernooien al gespeeld. En ik wil nu gewoon een keer een goed team krijgen! Daarnaast krijg je dan ongeveer 2000 punten erbij en daar moet je dan een uur voor gamen. En de meeste singleplayer toernooien hebben limieten zoals minimaal 3 sterren. Ik zie dat Sinnie hier allemaal coins weggeeft dus ik dacht dat hij mij misschien ook wel kon helpen!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Speel een singleplayer toernooi met een bronz elftal, scoor 1x en ga daarna achterin heen en weer passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |