Jaa!quote:
Misschien heeft hij nog een gipsarm.quote:
Hou daar eens mee op wil je?quote:
Hoi.quote:
Klappen hebben?quote:
Welke rooie?quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
KOM DAN, STUUR DIE ROOIE OP JE AF HOOR!
jazekerquote:
Kom maar hoorquote:
Iets zegt me alleen dat deeltje 732 niet helemaal klopt... Heeeel lang geleden zijn we de tel al kwijtgeraaktquote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jazekerEen nieuw leven ingeblazen
Hehe zou kunnenquote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iets zegt me alleen dat deeltje 732 niet helemaal klopt... Heeeel lang geleden zijn we de tel al kwijtgeraakt
*neuktquote:
sowieso moest het al 733 zijn want iemand had een nieuwe aangemaakt met 731 dus die was al dubbel en nu lopen er al 2 van 732quote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehe zou kunnenNja misschien gebeurt dat ook wle bij andere SC's
[..]
*neukt
WhateverWhateverquote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
haha WhateverWhatever leest de telegraaf![]()
![]()
HOI HONKEY
ik had het ook koud op de scooter en toen was ik mn handschoenen kwijtquote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Alles goed? Het was vandaag ijskoud op de fiets!
Ik heb geen scooterquote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had het ook koud op de scooter en toen was ik mn handschoenen kwijt
mwa mensen vroegen wat doe je omdat ik zat te grinniken (keihard lachen) om een topic en toen zei ik nou dit en dat, gingen ze meelezen snapten ze de humor nietquote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen scooterIk moet nog steeds op een fiets! Nog wat leuks gedaan vandaag?
Welk topic dan? Ik FOK! nooit buitenshuis! Of als er hier mensen zijn, slecht voor mijn status, jwtz!quote:Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa mensen vroegen wat doe je omdat ik zat te grinniken (keihard lachen) om een topic en toen zei ik nou dit en dat, gingen ze meelezen snapten ze de humor niet
ik heb geenidee, waarschijnlijk was het de SC omdat Michhas idioot zat te doen, of omdat ik erachter kwam dat SwJ alle topics van Kont--Haar meteen sluitquote:Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welk topic dan? Ik FOK! nooit buitenshuis! Of als er hier mensen zijn, slecht voor mijn status, jwtz!
quote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb geenidee, waarschijnlijk was het de SC omdat Michhas idioot zat te doen, of omdat ik erachter kwam dat SwJ alle topics van Kont--Haar meteen sluit
Ja ik weet niet,quote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik begin Michhas laatste tijd steeds minder te mogen
Heb jij daar ook last van?
Ik heb zijn msn niet, maar daar ben ik het wel mee eens. Ik zit nu ook alleen maar op deze SC met jou of Lutte, de rest spreekt mij niet zo aanquote:Op maandag 8 november 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, hij doet zo raar, heeft trollface op msn...
dat is sinds er allemaal anderen in de SC zijn gekomen
ik heb zijn msn ook niet,quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb zijn msn niet, maar daar ben ik het wel mee eens. Ik zit nu ook alleen maar op deze SC met jou of Lutte, de rest spreekt mij niet zo aan![]()
Ik heb morgen Frans PWEn ik moet nog leren
![]()
![]()
Sorryquote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb zijn msn ook niet,![]()
ik heb hetzelfde![]()
Ga leren dan luie donder![]()
dankzij jou bedacht ik me dat ik ook nog iets moet leren![]()
Waarom nou
Okquote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat zei hij toen in de chat toen hij het saai vond en toen ging hij haar de link geven omdat bieber dat wilde
rassenkennis en een paar paragrafen over huisvesting van dieren ofzoquote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkWat moet jij nog leren dan?
Ik dacht dat je bedoelde dat hij die Trollface als avatar hadquote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
rassenkennis en een paar paragrafen over huisvesting van dieren ofzo![]()
Je weet nu wie ik bedoelde met trollface?
Ik stuur je wel een PMetje met de nodige informatie, ik ga die informatie niet hier verstrekken,quote:Op maandag 8 november 2010 17:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat hij die Trollface als avatar had![]()
Wie is trollface dan?
Dankjewelquote:Op maandag 8 november 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PMetje met de nodige informatie, ik ga die informatie niet hier verstrekken,
hij is verzonden in de hoop dat je het snaptquote:
Ooh! Nu weet ik het!quote:Op maandag 8 november 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PMetje met de nodige informatie, ik ga die informatie niet hier verstrekken,
Iemand voelt zich aangesproken?quote:Op maandag 8 november 2010 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi anders ga je niet over iemand lullen als je weet dat diegene 't later leest. Hoe oud was je, 13?
Ik voel me niet aangesproken, ik vind het infantiel gedrag.quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iemand voelt zich aangesproken?Jij was't niet
Oké, wij mogen dat, wij zijn jongquote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken, ik vind het infantiel gedrag.
quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, wij mogen dat, wij zijn jong
quote:Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is verzonden in de hoop dat je het snapt![]()
ga even eten,
tot later en succes met leren
Hah! Geqoutequote:Op maandag 8 november 2010 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet?quote:
Je hebt geen namen genoemd! Je moet je niet zo snel schuldig voelen! Je hebt niks lulligs gezegd!quote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom niet?
Ik vond het lullig van mezelf dat ik dat heb gezegd
Jij hebt een naam genoemd en ik ging erop doorquote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hebt geen namen genoemd! Je moet je niet zo snel schuldig voelen! Je hebt niks lulligs gezegd!
En Trollface verdient hetquote:Op maandag 8 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij hebt een naam genoemd en ik ging erop door
Jullie hebben serieus het niveau van een 13-jarige? Niet echt iets om trots op te zijn, lijkt mij.quote:Op maandag 8 november 2010 18:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, wij mogen dat, wij zijn jong
Het ging niet daar om.quote:
Nah, wat mensen op het internet over mijn persoonlijkheid zeggen boeit mij niet bijzonder veel. Ik weet dat ik niet zo ben, ik zit ook maar wat te lullen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie hebben serieus het niveau van een 13-jarige? Niet echt iets om trots op te zijn, lijkt mij.
Waarom zou je uberhaupt anders doen op het internet?quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nah, wat mensen op het internet over mijn persoonlijkheid zeggen boeit mij niet bijzonder veel. Ik weet dat ik niet zo ben, ik zit ook maar wat te lullen.
Ik weet niet, maar meestal durf je toch meer omdat die anderen je toch niet kennen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt anders doen op het internet?
Reacties uitlokken, lekker kinderachtig doen. Een keer niet hetzelfde zijn. Ben jij ook zo minachtend tegen iedereen in het echt?quote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt anders doen op het internet?
quote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Reacties uitlokken, lekker kinderachtig doen. Een keer niet hetzelfde zijn. Ben jij ook zo minachtend tegen iedereen in het echt?
Da's iedereen toch op FOK!? Vandaar dat iedereen het een autistenforum vindt en (bijna) nooit in het openbaar FOK!t.quote:
Daar heb je wel gelijk in maar alsnog als je in het openbaar over iemand gaat lullen ga je wel iets te ver,quote:Op maandag 8 november 2010 18:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's iedereen toch op FOK!? Vandaar dat iedereen het een autistenforum vindt en (bijna) nooit in het openbaar FOK!t.
Hier meestal ookquote:Op maandag 8 november 2010 18:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Nounou, vroeger was het hier soms nog wel eens gezellig
Dat zal dan wel weer aan mij liggen, maar over mij wordt constant gepraat in ONZ. Over hoe kut iedereen mij vindt en al die dingen. Ik vind dat niet erg, omdat het "toch maar internet" is.quote:Op maandag 8 november 2010 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar alsnog als je in het openbaar over iemand gaat lullen ga je wel iets te ver,
lok dan reacties uit vanuit hem als hij er is![]()
En dit is niet om te zeiken alleen gezeik in deze SC is zeker niet leuk![]()
Verder heb je groot gelijk hoor
Ja dat is zo, ik krijg gewoon door het verleden heel snel een schuldgevoelquote:Op maandag 8 november 2010 18:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer aan mij liggen, maar over mij wordt constant gepraat in ONZ. Over hoe kut iedereen mij vindt en al die dingen. Ik vind dat niet erg, omdat het "toch maar internet" is.
Tegen hoeveel mensen hier heb ik minachtend gedaan, naast jou?quote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Reacties uitlokken, lekker kinderachtig doen. Een keer niet hetzelfde zijn. Ben jij ook zo minachtend tegen iedereen in het echt?
Je zei een keer jullie, ik gok dat het daarom gaatquote:Op maandag 8 november 2010 18:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegen hoeveel mensen hier heb ik minachtend gedaan, naast jou?
LUTTEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Users? Ben jij er meer?quote:Op maandag 8 november 2010 19:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu al een verzuurde betweterige users
Dat weet jij toch ook wel, gekkiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat wel en daar?quote:
'jullie' is niet iedereen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je zei een keer jullie, ik gok dat het daarom gaat
Ploertjeeequote:
Gaat wel? Is het je arm?quote:
quote:Ik ben al drie eeuwen bezig en ik herken nog steeds geen conjunctivus, al zou die met vlaggen op zijn klinkers voor me staan te schreeuwen.
Dan post ik je eerste tweetquote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat wel? Is het je arm?
En over mij, ik zal even mijn laatste tweet plaatsen:
[..]
quote:Eerste tweet (vanaf iPod!), haha.
1:45 PM May 13th via mobile web
Aah, leuk hè, dat Google?quote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan post ik je eerste tweet![]()
![]()
![]()
[..]
DW'tjequote:Op maandag 8 november 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'jullie' is niet iedereen.
[..]
Ploertjeee
Ik tel de nachtjes af tot zijn terugkeer.quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
Zeg, Lutte, hoe gaat het eigenlijk met "je grote liefde" waarover je al dagen droomt?
quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DW'tjeZal ik btw ook met Twitter beginnen?
waar is ie nu dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik tel de nachtjes af tot zijn terugkeer.
Dan heb ik een erg treurige mededeling voor jequote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op maandag 8 november 2010 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen google gebruikt![]()
Gewoon: "www.twitter.com/voornaamachternaam"
Ik ben gewoon hier hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
waarom weet jij dat wel dan??quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Glapje! Ik weet het wel![]()
[..]
Ja
Omdat ik contact met hem heb!quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom weet jij dat wel dan??
Haaaaai lekkerding!quote:
Veel plezierquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haaaaai lekkerding!
Maar ik ga weer verder leren, met een dikke poezel op schoot en een bak vla rechts van me.
Succes met lerenquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haaaaai lekkerding!
Maar ik ga weer verder leren, met een dikke poezel op schoot en een bak vla rechts van me.
Latijnse naamvallen zijn sowieso kut.quote:Op maandag 8 november 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gaat wel? Is het je arm?
En over mij, ik zal even mijn laatste tweet plaatsen:
[..]
Hoiquote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
DW'tjeZal ik btw ook met Twitter beginnen?
nee dan heeft leren veel zinquote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
Maar uiteraard leer ik met een computer naast me
Tuurlijk!quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dan heeft leren veel zin
Moet je je niet constant naar je pc aangetrokken worden natuurlijkquote:
Gebeurt niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet je je niet constant naar je pc aangetrokken worden natuurlijk
mazzel heb jijquote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ha, 1e lesweek weer, niks huiswerk.
lekker toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ha, 1e lesweek weer, niks huiswerk.
we missen jullie gewoon nu alquote:Op maandag 8 november 2010 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
Het is hier dood nu ik en Lutte wegzijn!
En, PD, alles goed? Nog wat gedaan vandaag?
Ik ben er toch gewoonquote:Op maandag 8 november 2010 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
we missen jullie gewoon nu al
Dan zit er maar één ding op, blijven postenquote:Op maandag 8 november 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja als je even niet post bedoelde ik
Ik heb vorige week meer moeten leren dan in 7 jaar middelbare tijd. Dus het is welverdiende rust.quote:
Welverdiend.quote:
jazeker, welke studie doe je nu dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb vorige week meer moeten leren dan in 7 jaar middelbare tijd. Dus het is welverdiende rust.
HLO, richting biologie & medisch.quote:Op maandag 8 november 2010 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jazeker, welke studie doe je nu dan?
Leren op de middelbarequote:
Ik ook, en dit is het laatste moment voor mijquote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet, daarom stel ik het ook uit tot het laatste moment
ik heb morgen een toets maar ik heb geen zin om te lerenquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, en dit is het laatste moment voor mij
Vieze lurker in ONZquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
HT, je computerfaalfimpje kijken vrolijkt me altijd weer op.
Tegenwoordig heb ik een hockeystick nodigquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
HT, je computerfaalfimpje kijken vrolijkt me altijd weer op.
Ik voor overmorgen 250 woordjes en 60 zinnen Duits, en ik heb het te druk met Latijn om nu al te leren.quote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vind nu dat ik veel moet leren. Problemen mee? 400 Franse zinnen
Succesquote:Op maandag 8 november 2010 19:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voor overmorgen 250 woordjes en 60 zinnen Duits, en ik heb het te druk met Latijn om nu al te leren.
Niet weggaan, geil lekkertjequote:Op maandag 8 november 2010 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij ook lekkerding.
Ik ga weer verder!!
quote:
Ik heb nooit hoeven lerenquote:Op maandag 8 november 2010 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Haha, ja, ik vind nu dat ik veel moet leren. Problemen mee? 400 Franse zinnen
Ik deed het de eerste 3 jaar nooit. Nu welquote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven lerendeed het alleen in de 1e en 2e, want latijn en grieks.
Ik heb het de eerste 5 jaar ook voor me uitgeschoven en nu kom ik erachter dat het moetquote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik deed het de eerste 3 jaar nooit. Nu wel
Ik doe t liever op zn Grieksquote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeven lerendeed het alleen in de 1e en 2e, want latijn en grieks.
2e fase had ik geen talen meer dus hoefde ik niet meer te leren.quote:Op maandag 8 november 2010 19:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik deed het de eerste 3 jaar nooit. Nu wel
Ja jij wel.quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe t liever op zn Grieks
ja toevallig wel jaquote:
Dat weet ik.quote:
Ooh ja das waarquote:
Ik schaam me er dan ook niet voorquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je doet ook geen moeite om het te verbergen
Dat is duidelijkquote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik schaam me er dan ook niet voor
Ik denk dat ik meer weet dan de rest hier.quote:
ik ben jaloersquote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer weet dan de rest hier.
Waarom?quote:
Kloptquote:Op maandag 8 november 2010 20:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer weet dan de rest hier.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een rijstwafel met heel veel boter besmeerd en er nog meer hagelslag opgedaan. Omnomnom.
Beschuiten FTWquote:Op maandag 8 november 2010 20:41 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een rijstwafel met heel veel boter besmeerd en er nog meer hagelslag opgedaan. Omnomnom.
De enige die hier beschuit eten zijn de kippen joh.quote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beschuiten FTW![]()
Niks rijstwafels
![]()
Ik krijg de neiging om je te texten maar ik weet dat het een nep nummer isquote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beschuiten FTW![]()
Niks rijstwafels
![]()
Dan ben ik een trotse kipquote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
De enige die hier beschuit eten zijn de kippen joh.
Het is geen nep nummerquote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om je te texten maar ik weet dat het een nep nummer is
je neemt me gewoon in de zeikquote:Op maandag 8 november 2010 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het is geen nep nummerProbeer het maar
Klopt. EN WAAROM GEBRUIK JE DIE KLOTE PI DE HELE TIJD?quote:Op maandag 8 november 2010 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je weet meer dan de rest hier
Awesomequote:
Hij begon mij ook te irriteren, ik weet niet waarom ik het gedaan heb, heb al een anderequote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. EN WAAROM GEBRUIK JE DIE KLOTE PI DE HELE TIJD?
[..]
Awesome
Echt nietquote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je neemt me gewoon in de zeik
Toch maar proberen danquote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt nietJe komt er maar op één manier achter
Dat is sowieso de gemeenste PI van allemaal. Alles met die PI word een steek onder water.quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij begon mij ook te irriteren, ik weet niet waarom ik het gedaan heb, heb al een andere
Ik snap het, ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is sowieso de gemeenste PI van allemaal. Alles met die PI word een steek onder water.
Ja ik was hetquote:Op maandag 8 november 2010 20:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik had "Ploertendoder?" terug gesms'tMaar jij was het dus
Dank u.quote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik snap het, ik zal het niet meer doen![]()
[..]
Ja ik was het
quote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Lutte het volgende:
Bananen zijn geel. Behalve als ze nog rauw zijn, dan zijn ze groen. Vrieskist.
Scherpe conclusiequote:Op maandag 8 november 2010 20:50 schreef Lutte het volgende:
Bananen zijn geel. Behalve als ze nog rauw zijn, dan zijn ze groen. Vrieskist.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik wilde een foto bekijken en nu doet ie niks meer
Gewoon proberen.. Ik wacht alleen nog op de volgende die SMS't, zomaar! Een spontane SMSquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik had wel mijn twijfels of het nummer klopte
ja, sorry, ik heb je nulzes verwijderddd.quote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon proberen.. Ik wacht alleen nog op de volgende die SMS't, zomaar! Een spontane SMS
ik ben benieuwdquote:Op maandag 8 november 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gewoon proberen.. Ik wacht alleen nog op de volgende die SMS't, zomaar! Een spontane SMS
nulzes?quote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
ja, sorry, ik heb je nulzes verwijderddd.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
WTF? Wat een debiel ben je als je je nulzes op het internet zet.
Aandachtshoer.
quote:
Ik doe het ook niet om SMS'jes te krijgen... Eerst had ik een ander nummer, maar dat vond ik lullig voor de gene die gingen SMSéquote:
agossie,quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[qu[quote]Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Er is toch niemand die SMS't
dat is ook lulligquote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet om SMS'jes te krijgen... Eerst had ik een ander nummer, maar dat vond ik lullig voor de gene die gingen SMSé![]()
Geen idee, mijn nummer begint met nulzesdrie.quote:
Jij hebt hem door.quote:Op maandag 8 november 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus ik heb jou net gesmst?
Hahahhaha, en waarom staat ie dan in je ondertitel? Als hij niet binnen vijf minuten weg is stuur ik een PM naar een FA!quote:Op maandag 8 november 2010 21:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
AP? Ik heb jouw nulzes niet eens
Die weten toch niet dat die van jou isquote:Op maandag 8 november 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahahhaha, en waarom staat ie dan in je ondertitel? Als hij niet binnen vijf minuten weg is stuur ik een PM naar een FA!
wel als ze het nummer gaan smsen en Lutte terug smst dat het Lutte isquote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die weten toch niet dat die van jou is
Zo ver denk ik nog niet naquote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel als ze het nummer gaan smsen en Lutte terug smst dat het Lutte is
Denk jij überhaupt weleens na?quote:
Goeden vraag!quote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Denk jij überhaupt weleens na?
Niet bijzonder vaakquote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Denk jij überhaupt weleens na?
Dat merken wequote:
Aardig doenquote:
Ik heb het nummer van Lutte ook en we hijgen dagelijksquote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aardig doenIk denk vaker na dan jullie denken!
@Lutte: Had je je nummer maar niet moeten geven
wat is dat nou weer voor een opmerking, je gaat een andermans nummer toch niet op internet zetten?quote:Op maandag 8 november 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aardig doenIk denk vaker na dan jullie denken!
@Lutte: Had je je nummer maar niet moeten geven
Blijkbaar welquote:Op maandag 8 november 2010 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een opmerking, je gaat een andermans nummer toch niet op internet zetten?
dat is me ook duidelijk geworden, ik ga maar een ander nummer aanvragenquote:
Wist je dat de FA's en A's daar niet erg van houden en dat jou dat een flinke ban kan opleveren?quote:
Jouw nummer heb ik toch nietquote:Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is me ook duidelijk geworden, ik ga maar een ander nummer aanvragen
Jaquote:Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wist je dat de FA's en A's daar niet erg van houden en dat jou dat een flinke ban kan opleveren?
Maar waarom smst Lutte mij dan terug om te kijken hoeveel mensen erop reageren>?quote:
Dat heb je zelf wel gedaan. Je kan je posts editten, maar mods kunnen de edithistory nalezen.quote:
zuurquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb je zelf wel gedaan. Je kan je posts editten, maar mods kunnen de edithistory nalezen.
Oké, ik heb genoeg getrolled voor vandaag. Dat was gewoon mijn nummer, Lutte speelde goed meequote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat heb je zelf wel gedaan. Je kan je posts editten, maar mods kunnen de edithistory nalezen.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, ik heb genoeg getrolled voor vandaag. Dat was gewoon mijn nummer, Lutte speelde goed mee
HAHA wat grappigquote:Op maandag 8 november 2010 21:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, ik heb genoeg getrolled voor vandaag. Dat was gewoon mijn nummer, Lutte speelde goed mee
Oké!quote:Op maandag 8 november 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lach me een breuk, kom me alsjeblieft oprapen
je probeert ons gewoon af te leidenquote:Op maandag 8 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snel naar ONZ FB! DirkH is weer bezig
heb jij zoete of zoute popcorn??quote:Op maandag 8 november 2010 21:27 schreef Lutte het volgende:
Popcorrrrrrn!!
Crewbash, notes, crewbash... Die gaat voor de langdurige ban!
Zoete ofc.quote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij zoete of zoute popcorn??
mmh jammerquote:
wil je een Bacardi Razz tas van me overnemen?quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
Nou, kijk. Iedereen heeft een Eastpak, en ik heb versleten scapinotassen enzo, en daar is dus vanochtend een gat ingekomen, dus er moest met spoed een nieuwe tas komen.
En hij is groot en dik en brugklasser en lelijk en bruin met bloemen en ik schaam me kapot.
Leg volgende 4 maanden 10 euro per maand opzij! En je hebt een eastpackquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
Nou, kijk. Iedereen heeft een Eastpak, en ik heb versleten scapinotassen enzo, en daar is dus vanochtend een gat ingekomen, dus er moest met spoed een nieuwe tas komen.
En hij is groot en dik en brugklasser en lelijk en bruin met bloemen en ik schaam me kapot.
Hoe weinig tassen heb je? Ik heb al 4 tassen die ik voor school kan gebruiken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef Lutte het volgende:
Ik heb zo'n tas van de wibra, maar dan zonder de bolletjes erop.quote:
Mensen die denken dat 'heul' hetzelfde is als 'heel'quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wibra tassen zijn heul mooi,
Die van mij wel, maar ik heb ook teringveel tassen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja vreemd genoeg gaan mijn tassen nooit lang mee
een voor elke dag van het jaar??quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mij wel, maar ik heb ook teringveel tassen.
ik heb nu ook maar 3 tassen hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen en tassen en schoenenhet blijft een probleem
Ik 0 tassen en 2 paar schoenenquote:Op maandag 8 november 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb nu ook maar 3 tassen hoor![]()
en 5 paar schoenen![]()
Valt best mee
waar doe je dan al je troep in als je ergens naartoe gaat?quote:Op maandag 8 november 2010 21:55 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik 0 tassen en 2 paar schoenenMeer dan genoeg
Nee. Zijn er een stuk of 8 denk ik.quote:Op maandag 8 november 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een voor elke dag van het jaar??
Ik draag een degelijke jas waar ik van alles in kwijt kan. En als ik ergens naartoe ga, dan heb ik alleen mijn iPod, telefoon en portemonnee bij me. Daar heb ik geen tas voor nodigquote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar doe je dan al je troep in als je ergens naartoe gaat?
8 tassen of iets dergelijks. 13 paar schoenen hier, bij mijn ouders nog meer.quote:Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrouwen en tassen en schoenenhet blijft een probleem
jesusquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
8 tassen of iets dergelijks. 13 paar schoenen hier, bij mijn ouders nog meer. :bloos:
ja oke kan ik me voorstellen, ik neem best veel troep mee als ik ergens naartoe gaquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik draag een degelijke jas waar ik van alles in kwijt kan. En als ik ergens naartoe ga, dan heb ik alleen mijn iPod, telefoon en portemonnee bij me. Daar heb ik geen tas voor nodig
Jij bent nooit langer weg?quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik draag een degelijke jas waar ik van alles in kwijt kan. En als ik ergens naartoe ga, dan heb ik alleen mijn iPod, telefoon en portemonnee bij me. Daar heb ik geen tas voor nodig
Gelegenheidsschoenen hequote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
jesustotaal onnodig zoveel schoenen.
Als ik voor een paar dagen weg ben, dan heb ik altijd mijn kleine koffertje op wieltjesquote:
Klein koffertje?quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Als ik voor een paar dagen weg ben, dan heb ik altijd mijn kleine koffertje op wieltjes
Moet ik heel mijn huisraad meenemen dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Klein koffertje?
dus dan neem je ook niet veel mee?
Ik weet niet wat jij allemaal meeneemt als je een paar dagen weggaatquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moet ik heel mijn huisraad meenemen dan?Als ik een weekendje weg ga, dan heb ik ruim voldoende aan de hoogst noodzakelijke dingen
Hoogst noodzakelijke dingen? Tandenborstel, bril, lenzenvloeistof+bakje, schoon ondergoed, sokken en shirt, en vaak ook nog cremespoeling en een haarborstel.quote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Moet ik heel mijn huisraad meenemen dan?Als ik een weekendje weg ga, dan heb ik ruim voldoende aan de hoogst noodzakelijke dingen
Ik mijn ongewassen boxer uit 1995quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoogst noodzakelijke dingen? Tandenborstel, bril, lenzenvloeistof+bakje, schoon ondergoed, sokken en shirt, en vaak ook nog cremespoeling en een haarborstel.
Meer neem ik niet mee als ik wegga.
is de kleur nog wel te herkennen?quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mijn ongewassen boxer uit 1995
And we're gonna party like its 1998quote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik mijn ongewassen boxer uit 1995
Bruin hihihihihquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is de kleur nog wel te herkennen?
quote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
And we're gonna party like its 1998
Bruin geworden.. en die geur ook... mmmmmmmmmquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je boxer was bruin, of hij is bruin geworden?
Trek je hem aan op onze date?quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bruin geworden.. en die geur ook... mmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trek je hem aan op onze date?
Toen zat ik nog op de basisschoolquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bruin geworden.. en die geur ook... mmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |