Jaa!quote:
Misschien heeft hij nog een gipsarm.quote:
Hou daar eens mee op wil je?quote:
Hoi.quote:
Klappen hebben?quote:
Welke rooie?quote:Op maandag 8 november 2010 16:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
KOM DAN, STUUR DIE ROOIE OP JE AF HOOR!
jazekerquote:
Kom maar hoorquote:
Iets zegt me alleen dat deeltje 732 niet helemaal klopt... Heeeel lang geleden zijn we de tel al kwijtgeraaktquote:Op maandag 8 november 2010 17:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
jazekerEen nieuw leven ingeblazen
Hehe zou kunnenquote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Iets zegt me alleen dat deeltje 732 niet helemaal klopt... Heeeel lang geleden zijn we de tel al kwijtgeraakt
*neuktquote:
sowieso moest het al 733 zijn want iemand had een nieuwe aangemaakt met 731 dus die was al dubbel en nu lopen er al 2 van 732quote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehe zou kunnenNja misschien gebeurt dat ook wle bij andere SC's
[..]
*neukt
WhateverWhateverquote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
haha WhateverWhatever leest de telegraaf![]()
![]()
HOI HONKEY
ik had het ook koud op de scooter en toen was ik mn handschoenen kwijtquote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef honkeytonk het volgende:
Alles goed? Het was vandaag ijskoud op de fiets!
Ik heb geen scooterquote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had het ook koud op de scooter en toen was ik mn handschoenen kwijt
mwa mensen vroegen wat doe je omdat ik zat te grinniken (keihard lachen) om een topic en toen zei ik nou dit en dat, gingen ze meelezen snapten ze de humor nietquote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb geen scooterIk moet nog steeds op een fiets! Nog wat leuks gedaan vandaag?
Welk topic dan? Ik FOK! nooit buitenshuis! Of als er hier mensen zijn, slecht voor mijn status, jwtz!quote:Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa mensen vroegen wat doe je omdat ik zat te grinniken (keihard lachen) om een topic en toen zei ik nou dit en dat, gingen ze meelezen snapten ze de humor niet
ik heb geenidee, waarschijnlijk was het de SC omdat Michhas idioot zat te doen, of omdat ik erachter kwam dat SwJ alle topics van Kont--Haar meteen sluitquote:Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welk topic dan? Ik FOK! nooit buitenshuis! Of als er hier mensen zijn, slecht voor mijn status, jwtz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |