Ah ok.quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vaste opbouw in de nummers. Je fietst ook 2 maanden elke les op dezelfde muziek met dezelfde choreografie. Dat klinkt saai, maar het is voor mij erg prettig. Ik merk precies of ik een goede dag heb of niet en of ik vooruitgang boek. Bijkomend voordeel is dat het niet zoveel uitmaakt wie het geeft. Verder heeft RPM wat minder dat snelle wisselen van staan en zitten. Voor mij ook wel plezierig. Na twee maanden gaan ze een maand mixen met muziek van de oude releases. Dus je hebt 4x per jaar een nieuw 'blok' als ware.
Extra -> Beveiliging -> Beveliging uitschakelenquote:Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ook, heb maar wat van die kleine snoepbeertjes genomen.
Moet een keer kunnen.
Iemand enig idee hoe je een wachtwoord van een excel bestand kunt halen? Ik ken het wachtwoord wel overigens.
Ik weet niet of je met spinning meer spierpijn hebt. Ik moet echt iets HEEL raars doen wil ik spierpijn krijgen. Alles buigt en rekt wel mee hier, dus jaquote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ok.
Minder spierpijn ook dan?
Vind het afwisselende juist leuk maar het is ook 1 van de weinige groepsactiviteiten die ik mee kan doen ivm slechte motoriek/coördinatie/zien van diepte.
Vind het echt heel erg leuk
Nou, ik vind het een prima lijstje.quote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja, had geen ander fruit meer in huis dan banaan en ze moesten echt op, anders kon ik ze weer weg gooien.. en 't biertje had ook niet gehoeven, maar vond ik gewoon erg lekker![]()
Dan is dat nietquote:Op maandag 8 november 2010 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
ja, had geen ander fruit meer in huis dan banaan en ze moesten echt op, anders kon ik ze weer weg gooien.. en 't biertje had ook niet gehoeven, maar vond ik gewoon erg lekker![]()
Dit is de engels versiequote:Op maandag 8 november 2010 21:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Extra -> Beveiliging -> Beveliging uitschakelen
Het kan zijn dat ik er een beetje naast zit, heb geen excel hier.
Als je het nu moet weten kan je het beter even hier vragen: [Excel] Het grote Excel vragen topic #23quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit is de engels versiega nog even kijken.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je het nu moet weten kan je het beter even hier vragen: [Excel] Het grote Excel vragen topic #23
Het zit in sommige versie wel op een rotplek, dat weet ik.
Hasta mañana, guapaaa!quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga douchen en naar m'n nest. Tot morgen chica's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |