Het lijkt niet erg veel, maar het klinkt (bijna) allemaal wel erg lekker, en best verantwoord (minus de barden, that is). Vooral je D (al twijfel ik ook over de combi met mais, mocht je 't proberen laat 't even wetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weeg jij je iedere dag, MI-etje? Ik zou het de dag na 2 borden pasta lekker even uitstellen![]()
Lijstje!
O: twee sneetjes met 1 gebakken ei met kaas
T: 1/3e pot Griekse yoghurt met honing
L: twee sneetjes met op elk een laagje bonne maman abrikozenjam
D: twee volkorenbollen met tonijnsalade (met ui, veel cherrytomaatjes en misschien ook mais - zou dat lekker zijn? - en sla en yoghurtmayo en kruiden).
T: een paar minstrels
Best een okay lijstje vind ik zelf! Al vind ik het stom dat er hier zo weinig keus qua beleg is. Ik mis ozzewoz en rookvlees en rosbief enzo!
Laat mij nou eens even lekker fantaseren joh!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten vrouwen in Zweden: lichtblonde vrouwen met helblauwe ogen vormen een deel daarvan en zijn meestal vreselijke Dolly's. Het andere deel is van het type "hobbezak". Welke vind jij leuk?
En nu ga je weer weg?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa volgens mij wel!
Dankjewel!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Laat mij nou eens even lekker fantaseren joh!.
Ze hebben veel abonnees, dus vast welquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand toevallig de volkskrant van zaterdag gelezen?
Zweden is ook tof. M'n werk is opzich heel erg leuk, al zou ik wat variatie willen. En m'n vakgebied is inderdaad rete interessant!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:56 schreef ihatefastcars het volgende:
Koud. Ga warme douche nemen. Beetje bijgelezen, en helemaal eens met betrekking tot de lijstjes, ik vind commentaar (ook op andermans lijstje) altijd wel interessant. Overigens ook eens met XM dat er als je niet weet of 't wel een goede hoeveelheid is enzo, het dan maybe wel wijs is om geen commentaar te geven.
Mo, stoer, hardlopen nu! Doe ik je in ieder geval niet na.
En Zweden.Wil ik ook wel wonen. Oh, en, geheel randomly, volgens mij las ik een tijdje geleden iets van Nynke over haar werk en toen dacht ik ook
. Meer om de literatuur dan de invoer, maar toch.
Also, hi.Geen nieuws hier, alleen maar ellende en die zal ik jullie besparen!
Lekker! Ik heb nog wat in de vriezer, denk dat ik dat meeneem voor lunch morgen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, ik had eigenlijk gisteren gemoeten, maar toen was ik echt te moe en te druk, dus ik heb even wat zitten schuiven.
Ik krijg zo lasagne a la Nynke.
ik vind de meeste Zweedse vrouwen van die poppetjes, en ik doe het niet zo goed met poppetjes. Je krijgt het idee dat het alleen maar om het uiterlijk draait, zo dun en mooi en oppervlakkig mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zijn twee soorten vrouwen in Zweden: lichtblonde vrouwen met helblauwe ogen vormen een deel daarvan en zijn meestal vreselijke Dolly's. Het andere deel is van het type "hobbezak". Welke vind jij leuk?
nee, wel die van maandag in het vliegtuig!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand toevallig de volkskrant van zaterdag gelezen?
Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa volgens mij wel!
Dankjewel!
Ik ben noch hoogblond, noch heb ik blauwe ogenquote:
Ik heb volgens mij iets in de krant gelezen over viral campains, weet niet meer precies wat/waar..quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, wel die van maandag in het vliegtuig!
En we hadden al besloten dat dat géén tekortkoming is he!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben noch hoogblond, noch heb ik blauwe ogen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
hardgelopen. Ging wel lekker! En blij dat ik geweest ben
me too! eens even kijken hoe ver en hard het was.. volgens mij niet heel ver, maar ik was goed op tempo voor mijn gevoel iigquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
hardgelopen. Ging wel lekker! En blij dat ik geweest ben
Ach, ik kan altijd nog blonderen en lenzen indoen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En we hadden al besloten dat dat géén tekortkoming is he!
Ja, die bedoel ik met Dolly's!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind de meeste Zweedse vrouwen van die poppetjes, en ik doe het niet zo goed met poppetjes. Je krijgt het idee dat het alleen maar om het uiterlijk draait, zo dun en mooi en oppervlakkig mogelijk zijn.
Nou ja, hobbezak was wat dik aangezet, maar je snapt dus wel wat ik bedoel!quote:Ik heb ben het niet met je eens dat de rest gelijk hobbezak is, maar vergeleken bij de poppetjes zijn ze wel heel erg anders ja. In Nederland zijn dat de normale mensen (zoals ik, niet echt geinteresseerd in mode, maar doe toch m'n best er leuk uit te zien, geen tot weinig make-up en een paar kilo's te veel), maar hier vallen ze in het niet bij de poppetjes.
Oh, die heb ik even gemist. Wat een gemis!quote:Daarnaast heb je nog de emo/alto groep, die is ook redelijk groot!
Lijkt me niet nodig.quote:Maar, ik voel me hier vaak lomp en groot naast al die petite, knappe, blonde zweedse meisjes die er altijd goed uitzien enzo...
Eenschquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En we hadden al besloten dat dat géén tekortkoming is he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |