Zoiets idd! Onder aanmoediging van SHE en Vivi geloof ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat je iets aan je brave imago probeerde te doen door het bezigen van uitermate duistere scheldwoorden!
Oh leuk! Wie heb je ontmoet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Laureline het volgende:
Hoi Greys!Hoe is het? Ikzelf ben dit weekeinde over mijn angst heengestapt en heb een paar slankies in het Echt ontmoet, ieeeh!
Het was best leuk, eigenlijk
Ik moet 's ochtends wel iets substantieels eten om de ochten door te komen. Dan kom ik met een kom magere yoghurt niet ver. Dit is magere vruchtenkwark van de Lidl. 's ochtends dus al maar 175KcCal en dan nu vanavond nog de rest na het eten en hardlopen...quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys!
[..]
[..]
Omdat je aangeeft dat je niet afvalt, dan zou ik yoghurt eten maar nogmaals heb geen idee van Kcal
Wat mooi!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit het raam van m'n collega..
Ik ga ook weer de teugels aantrekken, die heb ik vorige week flink laten vieren...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
Joehoeeeeeeeeeee
A ghost from the past!
Een flinke tijd terug circuleerde er hier een linkje van een website/webshop met beeeeeldige jurkjes! Een beetje ouderwetserig. Vooral XM was er destijds nogal weg van, dacht ik.
Heeft iemand nog énig idee wat ik nu bedoel?
Zo hier wel, zo daar niet. Even de balans zien te vinden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
loveli! zit je alweer in ietsje rustiger vaarwater?
Okidoki, succes mademoiselle!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo hier wel, zo daar niet. Even de balans zien te vinden.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
vanuit het raam van m'n collega..
Ik ga ook weer de teugels aantrekken, die heb ik vorige week flink laten vieren...
Ik ga uit van een minimaal ontbijt van 350 kcal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef Phaidra het volgende:
Ziet er mooi uit Nynke!Hoewel ik erg blij ben dat het hier nog niet zover is...
Je bent waarschijnlijk al weg om trouwjurken te shoppen (leuk!!), maar haaaai Greys!
@Mo, een ontbijt van ca. 200 kcal. wordt normaal geacht dacht ik?
Heeft 'ie je mailadres of mail je via een onherkenbaar marktplaatsmailadres?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou het erg gemeen zijn om die lingeriecreep ergens met een rode roos tevergeefs te laten staan wachten?
m'n collega is ook Duits. Nee, het is gewoon hier in Zweden. Ondertussen ligt er misschien wel 5 cm!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat ziet er Duits uit!
En mo, een bak kwark is inderdaad niet zoveel.
Ik zou hem gewoon een mail sturen van:quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zou het erg gemeen zijn om die lingeriecreep ergens met een rode roos tevergeefs te laten staan wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |