Misschien heeft het werk te hogen eisen tegenover wat ze waard zijn...quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef StarGazer het volgende:
Mensen die al worden afgewezen bij de V&D
quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hahahahahaha holy shit..
Je hebt jezelf genakt
Niet klikken.Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom![]()
Jeukt jouw jeukerige neusje net zo jeukerig als mijn jeukerige neusje jeukt?
quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hahahahahaha holy shit..
Je hebt jezelf genakt
Niet klikken.Dus daar hangt John Williams uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangestrandenquote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef This-is-it het volgende:
Nee die wijven wat daar werken dat waren aangestranden zeekoe's
Aangestrande, kan niet want was mondeling! Like i Said beforequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef This-is-it het volgende:
Aangestrande, kan niet want was mondeling! Like i Said before
Niet echt, ben benieuwd wat ze zegt op mijn berichtjequote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef unknown89 het volgende:
V&D![]()
Heb je al wraak genomen op die heks die je afwees?
Ze is je schoolvriendinnetje niet... Het is U!!...quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef This-is-it het volgende:
Hallo,
Ik had verwacht dat ik zaterdag iets zou horen, heb je misschien een iets concreter antwoord waarom ik niet ben aangenomen dan kan ik daar op letten bij volgende sollicitaties.
Mvg,
----------------------
Dit heb ik geschreven hoop dat het goed is ben wel vergeten telefonisch erbij te zetten.. ben benieuwd wat ze schrijft
Ik zou eerst beginnen met 'u' te gebruiken ipv 'je'.quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef This-is-it het volgende:
Hallo,
Ik had verwacht dat ik zaterdag iets zou horen, heb je misschien een iets concreter antwoord waarom ik niet ben aangenomen dan kan ik daar op letten bij volgende sollicitaties.
Mvg,
U ze was op zijn hoogst 25 jaar?quote:Op maandag 8 november 2010 17:55 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Ik zou eerst beginnen met 'u' te gebruiken ipv 'je'.
Hahahaha, heb je de basisschool overgeslagen meid?quote:Op maandag 8 november 2010 17:49 schreef This-is-it het volgende:
Hallo,
Mvg,
----------------------
Dit heb ik geschreven hoop dat het goed is ben wel vergeten telefonisch erbij te zetten.. ben benieuwd wat ze schrijft
Ze was zelf nog erg jong weet niet precies in te schatten,25 ofzo bovendien zie ik geen reden om haar u te noemen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef josti-tosti het volgende:
Omdat je jonger bent, zij is jou werkgever en die spreek je altijd met U aan...
uitzonderingen daargelaten...
wat heb je trouwens te zoeken bij La Place... daar werken alleen spijbelende scholieren en dat soort zooi...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |