Maar nu heb ik weer dat stomme liedje in m'n hoofdquote:Op maandag 8 november 2010 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die faalnamen waren ook niet goed
Ik had ook smurfen kunnen zeggen, nog ergerquote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu heb ik weer dat stomme liedje in m'n hoofd
Congratulationsquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had ook smurfen kunnen zeggen, nog erger
LALALALALLAA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef Lindytje het volgende:
Zeikbericht, niet lezen als je er geen zin in hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeikbericht, niet lezen als je er geen zin in hebt....Lin, hele dikke knuf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Zeikbericht, niet lezen als je er geen zin in hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeikbericht, niet lezen als je er geen zin in hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Herkenbaar
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
oh oh chersoquote:Op maandag 8 november 2010 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het eerste nummer wat in de laatste oh oh cherso komt.
Welke is dat?
Door zoveel mogelijk van de plastic verpakking af te slopen.. en dan het metalen pannetje uit de rest van de verpakking te halen.. dat doe je door de lijm eronder te smelten: aka, de hele plastic verpakking op te warmen.. kan in een oven, met fohn of boven een kaarsquote:Op maandag 8 november 2010 12:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ontpotten HOE???
Ik ben bang dat ik alles mol
Nah, ik wil een nieuwe tv kopen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh dan mag je wel een TD bestelling doen![]()
Dat is wel beter idd.quote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik wil een nieuwe tv kopen.
Ik heb een minibeeldbuis op mn slaapkamerquote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Helemaal in vergelijking wat ik nu heb staan. PS3 op een minibeeldbuis is een beetje absurd.
en hij is nog in zwart wit!quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een minibeeldbuis op mn slaapkamer
van 10 jaar oud
blauw
van philips
Liegebeestquote:
That makes two of usquote:Op maandag 8 november 2010 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Getver, m'n schoolwerk wil écht niet.
Ik zou het met een haardroger proberen, meer controle over de warmte.quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
*houdt bourjois oogschaduw boven kaars, fikt de onderkant aan. Resultaat: Zwart potje, niet ontpot
quote:Op maandag 8 november 2010 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou het met een haardroger proberen, meer controle over de warmte.
Je moet het blijven bewegen he..quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOL
*houdt bourjois oogschaduw boven kaars, fikt de onderkant aan. Resultaat: Zwart potje, niet ontpot
quote:Op maandag 8 november 2010 15:55 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je moet het blijven bewegen he..![]()
en er flink met een mesje onder poeren
top meisquote:Op maandag 8 november 2010 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Deadline gehaald, opdracht ingeleverd![]()
Nu niks meer inleveren deze week *ademt*
Daar komt de bruidquote:Op maandag 8 november 2010 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Ja! Ben ook echt keikapot (quote:
Ja, nu kunnen we trouwenquote:
Mooi, nu lekker genieten van de rustquote:Op maandag 8 november 2010 17:27 schreef Lindytje het volgende:
Sexayquote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
owja ik heb ook zo'n snor als die vent
quote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben echt eten aan het maken voor 10 personen ofzo... laat het spaceinvaders maar niet horen anders hou ik nog maar voor 1 persoon over
Wat maak je dan?quote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben echt eten aan het maken voor 10 personen ofzo... laat het spaceinvaders maar niet horen anders hou ik nog maar voor 1 persoon over
Fitnessquote:Op maandag 8 november 2010 18:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ownee ! Vanavond wedstrijd (tennissen); morgen trainen
@Space: Wat doe (deed) je ?
Ik was even aan het wachten op de sterfgevallen.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was even aan het wachten op de sterfgevallen.
Nu fijn in bad.
ohja ik moest nog terug smsen, srry chickiequote:
Mooiquote:Op maandag 8 november 2010 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
ohja ik moest nog terug smsen, srry chickie![]()
Maar het was echt heel leuk
Oh dat is een soort snorspelquote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het grote Fok Maffiaspel #46 Lekker stemmen weet je
ja, met SIquote:Op maandag 8 november 2010 18:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Ga je trouwen?
Ik heb mijn Ebayfaal ook binnen
Ik ga er eens naar kijken, dat spel!quote:Op maandag 8 november 2010 19:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik snap echt geen reet van die 'spellen'![]()
![]()
Die van mona? Die is jummie!quote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb voor vanavond een toetje.. brownie pudding. Nu al zin in!
Ik vond em niet te vretenquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vond em niet te vreten
Ja toen ik er heel hard in had geroerd zodat ie niet meer luchtig was en ik de stukjes chocola rubber negeerde
Maar geniet ervan Debz![]()
Pehehe... Dat laatste zinnetje ookquote:Op maandag 8 november 2010 19:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vond em niet te vreten
Ja toen ik er heel hard in had geroerd zodat ie niet meer luchtig was en ik de stukjes chocola rubber negeerde
Maar geniet ervan Debz![]()
Gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde te zijnquote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe... Dat laatste zinnetje ook![]()
Dat is fijn debs!!quote:Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef Debsterr het volgende:
Ik had het berichtje niet meer gelezen en vond 'm keilekker.
Heb gezellig gegeten met een ander meisje/vrouw die hier vanavond slaapt. Wel fijn eens gezelschap.
Ja, zekerquote:
Finale was de 15e toch? Zal dit wel een filler zijn ofzeau.quote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
wtf benelux is echt een bullshit aflevering?ik dacht het is de finale ofzo dus ik ga kijken ..
dit gaat nergens over
dat dus, beetje herhalen wat er allemaal gebeurd isquote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Finale was de 15e toch? Zal dit wel een filler zijn ofzeau.
Ja, matig....quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus, beetje herhalen wat er allemaal gebeurd is
Dan ga ik niet eens de moeite nemen om 'm te kijken.quote:Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus, beetje herhalen wat er allemaal gebeurd is
Het enige nieuwe is een modeshow die gelopen moet worden, voor C&A.... En wat interviews.quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ga ik niet eens de moeite nemen om 'm te kijken.
Een modeshow voor C&A... Ik pas.quote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het enige nieuwe is een modeshow die gelopen moet worden, voor C&A.... En wat interviews.
Slimquote:Op maandag 8 november 2010 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een modeshow voor C&A... Ik pas.
DAT!!!quote:
Ja echt he, die arrogantie!quote:Op maandag 8 november 2010 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DAT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk altijd op RTL gemist omdat ik deze bullshit dan door kan spoelen... nou kan het niet
hou jij dr vast dan knuppel ik dr neerquote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja echt he, die arrogantie!![]()
![]()
![]()
Dat mens moeten ze afschieten
Ja echt he?? "maar ik ben toch helemaal niet arrogant? Ik ben gewoon zelfverzekerd". Ja, zo ken ik er nog een paar....quote:Op maandag 8 november 2010 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hou jij dr vast dan knuppel ik dr neer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ze snapt ook niet dat mensen haar niet mogen![]()
wat een mormel zeg
teamworkquote:Op maandag 8 november 2010 21:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja echt he?? "maar ik ben toch helemaal niet arrogant? Ik ben gewoon zelfverzekerd". Ja, zo ken ik er nog een paar....
Is goed, ik hou wel vast, mag jij knuppelen!
Dat denk ik ook!quote:Op maandag 8 november 2010 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we maken er een fotoshoot van![]()
ik gok dat het uiteindelijk tussen alix en melissa zal gaan
oooomgquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Lindytje het volgende:
Chocomuffin van de AH met stukjes chocolade
Oeh die zijn zo lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Lindytje het volgende:
Het is dat je zo ver weg woont... anders had je de andere op mogen komen etenquote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu heb ik écht trek in chocolade. En er is hier geen chocolade.
*Jaloers is*quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef Lindytje het volgende:
En het betere nieuws: ik heb er nu 1 op, en ik heb er nog 1!!!![]()
Maar die bewaar ik nog even
Het is leuker als je meedoet.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef Lindytje het volgende:
Dat fok-maffia-gebeuren... lijkt me leuk, teveel leeswerk
morgen halen dan maarquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Diconnected het volgende:
Die chocomuffins zijn in de bonus voor 1,20 voor 2 muffins
Needzquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Diconnected het volgende:
Die chocomuffins zijn in de bonus voor 1,20 voor 2 muffins
Trusten Sjaanquote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga in bed tv kijken en dan slapen... truste dames
Alkmaardertjequote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Needz
Morgen toch tijd zat voor college.
[..]
Trusten Sjaan
Ik dacht zo van:quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb trouwens vanavond een plasma tv gekocht
Hij is alleen voor m'n broer, die lul heeft geen iDeal
Ah, ik was dus niet de enige.quote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht zo van:![]()
VET!!!!!
En toen las ik verder en ding het zo: oh....![]()
Ja ach. Naja ik heb een deel meebetaald, want vorig jaar heeft ie geen verjaardagscadeau gehad van me en dit jaar ben ik er nietquote:Op maandag 8 november 2010 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht zo van:![]()
VET!!!!!
En toen las ik verder en ding het zo: oh....![]()
Lief van jouquote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ach. Naja ik heb een deel meebetaald, want vorig jaar heeft ie geen verjaardagscadeau gehad van me en dit jaar ben ik er nietDus hij heeft nu best wel een duur cadeau gehad
Ja vond hij ook wel. Hij word zowaar volwassen enzo. Hij is best liefquote:
Omg dat 2e tasjequote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef kieskleurig het volgende:
Ik ben vanmiddag naar Oberhausen geweest en heb daar de Mac counter gevonden
Ik heb 2 setjes met kwasten gekocht:
http://www.maccosmetics.c(...)PRODUCT_ID=PROD99505
en:
http://www.maccosmetics.c(...)PRODUCT_ID=PROD99504
Verder nog een flesje brushcleanser en een hele mooie blush
En wat lingerie maar dat ga ik hier maar niet showen
Wauwquote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef kieskleurig het volgende:
en:
Dat is wel heel fijn, als jullie steeds beter met elkaar overweg kunnen. Ik had dat op een gegeven moment met mijn zusje ook, en dat is echt heel fijnquote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja vond hij ook wel. Hij word zowaar volwassen enzo. Hij is best liefEn nu zitten we straks tenminste niet te ruzieën wie er in de woonkamer mag tv kijken aangezien ie altijd daar zit te xboxen en anders naar de slaapkamer van m'n moeder moet
![]()
ben blij dat ik maandag a.s salaris krijg, heb nu nog maar 20 euro ofzo op mn rekening
Wat schattigquote:Op maandag 8 november 2010 22:08 schreef kieskleurig het volgende:
en:
Ja sinds ie een niveau lager zit qua school enzo, issie echt heel erg veranderd. Veel relaxter enzo. Echt heel tof.quote:Op maandag 8 november 2010 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijn, als jullie steeds beter met elkaar overweg kunnen. Ik had dat op een gegeven moment met mijn zusje ook, en dat is echt heel fijn
Dat is wel heel fijn,.quote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja sinds ie een niveau lager zit qua school enzo, issie echt heel erg veranderd. Veel relaxter enzo. Echt heel tof.![]()
Dat is echt heel prettig, als je beter met elkaar overweg kuntquote:Op maandag 8 november 2010 22:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja sinds ie een niveau lager zit qua school enzo, issie echt heel erg veranderd. Veel relaxter enzo. Echt heel tof.Hij gaat binnenkort ook mee stappen haha. Kind is 15 maar ziet eruit als iemand van 18
Laatst ook, gingen we samen boodschappen doen, kwam een vriendin tegen ergens en die vroeg later of het m'n vriend was
Ja idd. ga hem ook zeker missenquote:Op maandag 8 november 2010 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is echt heel prettig, als je beter met elkaar overweg kunt![]()
Hahah, gezellig, mee stappen
Daar geloof ik ook echt helemaal niks vanquote:Op maandag 8 november 2010 22:19 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd. ga hem ook zeker missenhij zegt dat ie mij niet zal missen maar geloof er geen ruk van mwehhe
Trouwens, ik zit op de MAC site te kijken en oh wauwie al die eyeshadow kleurtjeswantsz! Ik ga denk ik falen bij de MAC de 17e
Bwhehehe, dat dusquote:Op maandag 8 november 2010 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Een ding "scheelt", je bent dan niet de enige falerd.
Doe eens een foto makenquote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Zo Ijs moest ff weer denken hoe je nou in het echt heettemaar toen wist ik het weer
Ja en eigenlijk is MAC reteduur. maar ik moet gewoon kunnen zeggen dat ik ook iets van MAC heb![]()
Kheb me trouwens heel kewl opgemaakt vandaag, kreeg van 2 klanten (waarvan 1 man!!!) een complimentje erover
Denk supersuffe Zoyakleur en je komt er zķ achter.quote:Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef Diconnected het volgende:
Zo Ijs moest ff weer denken hoe je nou in het echt heettemaar toen wist ik het weer
Ja en eigenlijk is MAC reteduur. maar ik moet gewoon kunnen zeggen dat ik ook iets van MAC heb![]()
Kheb me trouwens heel kewl opgemaakt vandaag, kreeg van 2 klanten (waarvan 1 man!!!) een complimentje erover
Ja ik associeerde het dus met Paula de koe.quote:Op maandag 8 november 2010 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk supersuffe Zoyakleur en je komt er zķ achter.(Echt, roze creme.
)
En eens met lin, foteauw!
Ik heb wel even hoorquote:Op maandag 8 november 2010 22:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik associeerde het dus met Paula de koe.Don't ask why.
Ja ik ga ff foto maken, heb alleen kut licht hier, momentooo
Ik ook.quote:
Whehe zo cute zo'n dingetjesquote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
Zo cute! Als Sientje heeeeeeel blij is (als ze mee mag lopen), kwispelt haar staart niet meer gewoon, maar draait 'ie helemaal rondjes! Propellorstaart
![]()
Draak...Koe...Paula...quote:Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook.
En mij met die koe associeren.
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 22:31 schreef Lindytje het volgende:
Zo cute! Als Sientje heeeeeeel blij is (als ze mee mag lopen), kwispelt haar staart niet meer gewoon, maar draait 'ie helemaal rondjes! Propellorstaart
![]()
Haha, dat is ook tof! En ik vind Samson zo'n toffe naamquote:Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whehe zo cute zo'n dingetjes
Als Samson heel blij is, kwispelt ie zo hard dat ie zichzelf slaat.. Daarna wordt ie boos op z'n staart en gaat er in bijten en naar grommen
O ja.. Verloren met tennissen trouwens.. Lukte niet. Boeee
Als ik mag blijven logeren wel.quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Hahahah, en ja, Sien is echt tof!![]()
![]()
Volgende meet maar in Tilburg houden?
Jaaaaaaaaaaaaaa !! en dan op een datum dat ik wel kanquote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Hahahah, en ja, Sien is echt tof!![]()
![]()
Volgende meet maar in Tilburg houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler vanwege grootte!
Ik kijk gaar zonder brilEn het zit niet meer zo mooi als vanmiddag trouwens
it's the map in my mind that sends me on my way.
Yeah die optie heb ik ook overwogen, om lenzen te nemen... maar vanwege m'n diabetes en het feit dat ik maar 35% zie met links vond de oogarts het geen strak plan om lenzen te nemenquote:Op maandag 8 november 2010 22:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Shimmer
En bril... Ik hoop echt zo dat harde lenzen een optie gaan zijn voor me, nooit meer last van beslaan en regen en veeeeeel makkelijker met make uppen.
(Zachte mag ik sowieso, maar die zijn kut.)
Kan ik me iets bij voorstellen dat lenzen dan niet het handigst zijn nee.quote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah die optie heb ik ook overwogen, om lenzen te nemen... maar vanwege m'n diabetes en het feit dat ik maar 35% zie met links vond de oogarts het geen strak plan om lenzen te nemenEn heb al 15 jaar een bril dus weet niet anders, heb zonder bril echt een naakt gezicht.
Ik zou in de winter juist lenzen ingooien. Nooit meer beslagen glazenquote:Op maandag 8 november 2010 22:59 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb altijd lenzen in, in de zomer en draag altijd mijn bril in de herfst/wintermaanden![]()
Ik hou te veel van mijn bril om alleen maar lenzen te dragen![]()
Anywho! Naar bed. Truste
Jaja ik heb puppyogen en sproeten. Ik ben een babyquote:
Een hele lieve babyquote:Op maandag 8 november 2010 23:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jaja ik heb puppyogen en sproeten. Ik ben een baby
Oh wait whut. Ik heb een hele kjoete babyfotoquote:
Degene zijn die nog zit te posten als iedereen al lang en breed ligt te tukkenquote:
Jij geeft ook nooit op!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:13 schreef Lindytje het volgende:
Princess-a! je hebt nog niet gewonnen!!!
Hahah echt he! Ik ben mn rapport aan het afmaken zodat ik mn wekker morgen niet hoef te zettenquote:
Keigoed van jou!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:50 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah echt he! Ik ben mn rapport aan het afmaken zodat ik mn wekker morgen niet hoef te zetten
You haz beer now? I wantz beer tooquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Keigoed van jou!!!
Ik zit alleen maar te zuupen en te msnnen, een stuk minder productief
I haz baco!quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:05 schreef princess-a het volgende:
[..]
You haz beer now? I wantz beer too
I haz a jealous!quote:
Je hebt geen doorzettingsvermogen! (half-drukquote:
(zie eerder bericht van vandaag, pagina 1)quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je hebt geen doorzettingsvermogen! (half-druk) why the sad?
Almost over now! Allerlaatste a4tje en dan mag ik een borreltje van mezelf. Beste vriendje vergezelt me via de webcam dus ik heb dikke lolquote:
Misschien is het ook wel lekker om er gewoon even aan toe te geven, lekker je momentjes met je gedachtes te hebben en flink te zuipen met een muffin daarbijquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:50 schreef Lindytje het volgende:
Keigoed!! Laatste a4tje, je kan het!!!!
Mijn din is boven in haar bedje (6u weer op...),maar dat is oke! Net nog even gebeld met BFF en het gaat wel. En idd, even lekker doordrinken doet het meestal wel! Die kater zien we morgen wel weer
Jij ook hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 03:01 schreef Lindytje het volgende:
Je bent lief
Ja, dat hoop ik ook.... ik zuip even lekker door met mijn zielige zelf, heb al besloten dat ik morgen niet aan colleges doe en dan zien we daarna wel verder!
Ik doe mijn best met goed op mezelf passen. Lekker slapen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 03:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jij ook hoorI goes try tandenpoetsen nou.. rustig aan meisje en goed op jezelf passen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
(zie eerder bericht van vandaag, pagina 1)
En verder: ik doe mijn best hoor!! Al een halve fles rosé en een derde fles bacardi achter de kiezen, maar ik drink stug door
Mogguhquote:Op dinsdag 9 november 2010 07:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Goeiemorgen! Hebben jullie ook zo weinig zin vandaag?
Blackberry torchquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit te zoeken naar een mobiele prepaid telefoon voor in Amerika. En wat hebben ze daar lelijke toestellen zeg
als je vanuit hier een simlockvrij toestelletje meeneemt kun je de simkaart van daar er toch gewoon instoppenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:25 schreef Diconnected het volgende:
Ik zit te zoeken naar een mobiele prepaid telefoon voor in Amerika. En wat hebben ze daar lelijke toestellen zeg
Nope, want ik zit dus met de triband enzo, die ligt in Amerika anders dan hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je vanuit hier een simlockvrij toestelletje meeneemt kun je de simkaart van daar er toch gewoon instoppen
owja zuur ... anders had ik nog wel phones voor jequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, want ik zit dus met de triband enzo, die ligt in Amerika anders dan hier
Ik ook pas tegen 6en, nu net wakkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:19 schreef Lindytje het volgende:
Ohai.
I haz a kater....
Ik sliep pas om 6u, dus ik ga nog even een tukkie doen.....
Hebben ze die bij jullie gewoon al?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
* kieskleurig heeft het essence schap leeggeroofd
3magneten
3x Iron goddess
3x Copper rules
2xSteel me
2x nothing else metals
Moet nog 1 van de onderste 2
Ja hadden ze alquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jullie gewoon al?![]()
Wil ze hier ook, maar Kruidvat hier loopt natuurlijk weer achter
Heb vast even gemist waarom je 3 van alles hebt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
3magneten
3x Iron goddess
3x Copper rules
2xSteel me
2x nothing else metals
Moet nog 1 van de onderste 2
Voor mezelf, eentje voor amerikaans swapmaatje en een voor maleisischequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Heb vast even gemist waarom je 3 van alles hebt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:19 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat er nog iemand een TD bestelling doen?
Een spelletje waarbij mensen elkaar afknallen omdat ze dan iemand van een leger spelen. Er stonden vanacht honderden mannen in de rij om het spel gelijk na middernacht te kopenquote:
Dat jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een spelletje waarbij mensen elkaar afknallen omdat ze dan iemand van een leger spelen. Er stonden vanacht honderden mannen in de rij om het spel gelijk na middernacht te kopen!
Ik vind het eng als ze op mij gaan schieten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan niet omgaan met shooters. Het is wel grappig om mij een shooter te zien spelen trouwens.
Ja maar daar zijn ze weer niet in de bonus volgens mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik schrik me dus ook steeds dood.
En muffins halen gaat niet, zit in de bus nu.Hoewel, ah to go kan ook nog.
Maar nu heb ik trek in muffins.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn ze weer niet in de bonus volgens mij
Maak je ze zelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu heb ik trek in muffins.
Ik heb geen oven in m'n tas.quote:
headshots gevenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een spelletje waarbij mensen elkaar afknallen omdat ze dan iemand van een leger spelen. Er stonden vanacht honderden mannen in de rij om het spel gelijk na middernacht te kopen!
Say whut?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
glitter afhalen met inlegkruisjes
maak eens een creatie en dan foto? ik weet nog niet echt of ik de lakjes boeiend vindquote:
weet ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die laatste is niet magnetisch
laat nou es zieeeen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
werkt goed die nagellak! alleen ik zit steeds met mn magneet ertegenaan
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
voorzichtig doen met TC anders veeg je het effect weer weg
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
voorzichtig doen met TC anders veeg je het effect weer weg
Oh! Ik hou niet van vechtspelletjes want dat is niet goed voor m'n bloeddrukquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |