Ik ben met zoeken opzoek naar de bevestigde post maar die kan ik maar niet vinden..quote:
Nou ik ben een fok!autist en in mijn fok! begin tijd keek ik als newbie op tegen Dizer als rolmodelquote:Op maandag 8 november 2010 13:48 schreef Garisson72 het volgende:
En waarom precies is dat boeiond, TS?
Ik zie zomaar een stuk of 4 aanwijzingen dat jij zelf wellicht van de mannenbillen bent. Geeft niet hoor, geen waarde-oordeel of zo. Gewoon een observatie.quote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou ik ben een fok!autist en in mijn fok! begin tijd keek ik als newbie op tegen Dizer als rolmodel
Hij is een idool maar de uitkomst van dit hele gebeuren heb ik toen gemist.
Vraag het me echt al een lange tijd af
aanstoot nemen aan Triggershot's opmerkingen.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 13:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
aanstoot nemen aan Triggershot's opmerkingen..
Nee, maar dat is meer omdat het me uberhaupt niet interesseert. Niet omdat ik weet wie hij is.quote:Op maandag 8 november 2010 13:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar vraag jij wie hij is dan?
Dan zou logischerwijs mijn post je ook niet moeten aanspreken of interesseren, daar het was gepost op de twee reacties boven mij.quote:Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, maar dat is meer omdat het me uberhaupt niet interesseert. Niet omdat ik weet wie hij is.
Jij interesseert me ook niet.quote:Op maandag 8 november 2010 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zou logischerwijs mijn post je ook niet moeten aanspreken of interesseren, daar het was gepost op de twee reacties boven mij.
Erg interessant maar niet relevant voor het topic.quote:Op maandag 8 november 2010 13:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zie zomaar een stuk of 4 aanwijzingen dat jij zelf wellicht van de mannenbillen bent. Geeft niet hoor, geen waarde-oordeel of zo. Gewoon een observatie.
Je zelf niet zo veel vleien, ik zag jou niet eens in dit topic, verder impliceer ik niets, dat er kutnewbies zijn die afvragen wie Dizer is, betekent niet dat iedereen die hem niet kent een Newbie is, dat jij je aangesproken voelt prima, maar dat is jouw inerpretatie.quote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij interesseert me ook niet.
Maar je insinueerde dat iedereen die betreffende user niet kent een kutnewbie is.
En ik ken hem niet, en ik ben geen kutnewbie.
Dus. Ff telefoon pakken.
ahhh dus jij bent die stalker... ok!quote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nou ik ben een fok!autist en in mijn fok! begin tijd keek ik als newbie op tegen Dizer als rolmodel
Hij is een idool maar de uitkomst van dit hele gebeuren heb ik toen gemist.
Vraag het me echt al een lange tijd af
ja ik heb hem ooit ook al wel eens een pm gestuurd met de vraag maar dat liep op niets uit .quote:
Dan respecteer je toch zijn keus aan onverschilligheid in het antwoorden hierop?quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja ik heb hem ooit ook al wel eens een pm gestuurd met de vraag maar dat liep op niets uit .
Maar is die gay ?
Als jij je statements eens niet voor meererlij uitleg vatbaar zou maken zouden er minder misverstanden ontstaan mannetje.quote:Op maandag 8 november 2010 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zelf niet zo veel vleien, ik zag jou niet eens in dit topic, verder impliceer ik niets, dat er kutnewbies zijn die afvragen wie Dizer is, betekent niet dat iedereen die hem niet kent een Newbie is, dat jij je aangesproken voelt prima, maar dat is jouw inerpretatie.
Heb ik ook gedaan maar eens in de zoveel tijd komt de vraag toch weer bovendrijven.quote:Op maandag 8 november 2010 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan respecteer je toch zijn keus aan onverschilligheid in het antwoorden hierop?
Ik zal er voortaan rekening mee houden wanneer jij niet een newbie kunt zijn en het woord gebruik, net zoals ik het over vrouwen heb en jij toevallig in het topic post.quote:Op maandag 8 november 2010 14:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Als jij je statements eens voor meererlij uitleg vatbaar zou maken zouden er minder misverstanden ontstaan mannetje.
Als ik daarop mag reageren met een wedervraag, waarom Dizer, wat heb je er aan en waarom stuur je mij niet PMS met zulke vragen?quote:Op maandag 8 november 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar eens in de zoveel tijd komt de vraag toch weer bovendrijven.
Zolang er geen antwoord is ..
tsja, je vraagt je dan toch af wat er in jouw hoofd omgaat dat je bent verworden tot een ordinaire stalker... complexje gekregen knul?quote:Op maandag 8 november 2010 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar eens in de zoveel tijd komt de vraag toch weer bovendrijven.
Zolang er geen antwoord is ..
Beetje zoeken zegtie dan, je hebt gewoon alle topics doorgespit héquote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Peter het volgende:
Met een beetje zoeken zie je dat Dizer vaker in het HOMO-topic heeft gepost
leuke fotoquote:Op maandag 8 november 2010 13:57 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben trouwens wel homo. [ afbeelding ]
Klopt waar in ze zich afvragen of hij homo is waar op hij vervolgens weer ontkent dit alles speelde in de tijd 2006 2007, Maar is hij nu gay of ging hij daar gewoon heen voor een goed gesprek ?quote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Peter het volgende:
WTF, had je die topics al doorgelezen? Sick!quote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt waar in ze zich afvragen of hij homo is waar op hij vervolgens weer ontkent dit alles speelde in de tijd 2006 2007, Maar is hij nu gay of ging hij daar gewoon heen voor een goed gesprek ?
Neuh, ik post daar zelf, ik hoef niet te zoeken. TS-stalker kennelijk welquote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje zoeken zegtie dan, je hebt gewoon alle topics doorgespit hé
Homoalert.quote:Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef Peter het volgende:
Neuh, ik post daar zelf, ik hoef niet te zoeken. TS-stalker kennelijk wel
Ja en? Ik post daar ook wel eens.quote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Peter het volgende:
"Fuck you"?quote:Op maandag 8 november 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Homoalert.
Nieuwste slogan van de republikeinen al gehoord?
Alert? Ben ik eng ofzo?quote:Op maandag 8 november 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Homoalert.
Nieuwste slogan van de republikeinen al gehoord?
Preciesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |