"slechte muziek"quote:Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
sowieso Lady Gaga
- lelijk
- belachelijke outfits
- slechte muziek
waarom is deze vrouw in vredesnaam zo populair?
trollquote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"slechte muziek"
Jij bent zeker zo'n figuur die 'de jeugd van tegenwoordig' helemaal te gek vind? Lady gaga heeft inderdaad belachelijke kleren aan. Maar jezus wat kan dat wijf zingen.
Er is bij haar tenminste nog enige talent te ontdekken.
Ze kan mooi zingen,quote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"slechte muziek"
Jij bent zeker zo'n figuur die 'de jeugd van tegenwoordig' helemaal te gek vind? Lady gaga heeft inderdaad belachelijke kleren aan. Maar jezus wat kan dat wijf zingen.
Ze kan inderdaad best zingen, alleen ze maakt (in mij ogen) vreselijke nummers...quote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"slechte muziek"
quote:Op maandag 8 november 2010 12:54 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig, is trouwens enorm talentvol in het schrijven van teksten.
Euj, zo denkt de PVV ook!quote:Op maandag 8 november 2010 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
'kut ik kan niet rijmen. laat ik zelf maar woordjes gaan verzinnen'
Juist, die lacht zich natuurlijk rot als ze weer uit die publieke rol kan stappen thuis en d'r bankrekening ziet.quote:Op maandag 8 november 2010 12:42 schreef NotYou het volgende:
(Het team achter) Lady Gaga weet donders goed dat (de ouders van) haar little monsters, big wallets hebben. Geniale (online) marketing en klantenbinding.
Mijn Levo, wat doe jequote:
mensen die denken dat je bij hip-hop MOET rijmenquote:Op maandag 8 november 2010 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Jij vind zeker ook dat de winnaars van Idols en X Factor goed kunnen zingen?quote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
"slechte muziek"
Denken dat rap om het rijmen gaatquote:Op maandag 8 november 2010 12:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ik luister geen Lady Gaga, maar je kan niet haten op haar. Dat wijf is briljant.quote:Op maandag 8 november 2010 13:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mijn Levo, wat doe je
Lady Gaga stuurde mij....
nee ik ga die grap toch niet maken
OT: TS kijkt MTV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |