En ook die had Dyon!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:45 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram had vorig jaar ook zo'n pyjama van de wibra, volgens mij was het 62/68
[ afbeelding ]
ik had dezelfde foutquote:Op woensdag 10 november 2010 20:50 schreef Orea het volgende:
En Bram en Dyonecht ik hou zó van die pyjama's
Heb er voor mezelf ook één gekocht, helaas te klein(zat nog met mijn pre-zwangerschapsmaat in mijn hoofd, fail) zodat ik met mijn dochter en een grote pot thee op de bank kon nestelen
morgen misschien maar even een grotere voor mezelf kopen
Ivan slaapt in een Puckabag en ik zou hem ook geen flanellen pyjama aan doen, denk ik. We doen hem altijd de pyjama's uit één stuk van de H&M aan. En het Barbapapa-pyjamaatje van de H&M is ook lekker dun. Zo krijg ik er niet zo'n zweetgevoel bij.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:55 schreef wickie het volgende:
Aangezien Mette niet meer onder een deken ligt, ben ik op zoek naar iets pyjama-rigs, voor in de slaapzoek.
Ik zat zelf aan van die dingen aan 1 stuk te denken. Die ze bij de H&M hebben. Of heeft iemand een lekker goedkoper alternatief? Ik ben zelf niet zo'n fan van flanel![]()
Ook wil nog steeds een goede dikke 4 seizoenen slaapzak (Combi sleeper of een Puckabag), ik ben aan het azen op Marktplaats.
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef Keshet het volgende:
Claudia! Voor je meisje!
[ afbeelding ]
Jij houdt toch van subtiele strikjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |