Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Als ze zelf naar de wc gaan want dan is het lastig.
Dus als ze geen luiers meer dragen.
Ik ben met ongeveer 1,5 jaar gestopt met rompertjes overdag.
Onderbroekje over een luier lijkt me strak zitten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom doen we onze kinders eigenlijk rompers aan? Ze kunnen toch ook een onderbroekje en hemdje dragen? Als kinderen nog niet lopen begrijp ik het wel. Door het schuiven kruipt kleding vaak op en krijgen ze een bloot buikje of ruggetje. Maar als ze eenmaal lopen is een romper toch niet meer zo nodig?
mja als ie dat wil..k snap t niet zo goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:09 schreef -sabine- het volgende:
Deze dan?
http://www.zara.com/webap(...)63/PLUSH%2BJUMP-SUIT
@Serpente volgens mij:als ik mijn zoon geen geld gaf, kon ie geen kort haar laten knippen.
wauw dat is idd lang!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
lieke werd in december 2, dus dan zijn rompers s nachts wel fijn.
ze heeft wel tot 98/104 rompers gehad, maar ze is ook wel lang ( heeft maat 104, richting 110 en moet nog 3 worden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |