Hoezo? MW2 spelen de laatste tijd ook veel hardcore hoorquote:Op maandag 8 november 2010 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga toch voor hardcore, dus zal sowieso met weinig man van hier spelen
Nee nu niet meer nee, start MW2 vanavond voor de laatste keer op, al weet ik dat nog niet zekerquote:Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? MW2 spelen de laatste tijd ook veel hardcore hoorjij bent er alleen nooit
Ben juist HC gaan spelen omdat daar dat hele apparaat niet zo vaak gebruikt wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hardcore is gay als er een noobtube 30 meter achter je komt ga je nog dood
Het ergste is nog wel hardcore headquarters zit je daar te verdedigen krijg je ineens zo'n ding naar binnen gepompt en iedereen is dood.quote:Op maandag 8 november 2010 12:43 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ben juist HC gaan spelen omdat daar dat hele apparaat niet zo vaak gebruikt wordt.
Tja, dan heb je gewoon een dom team.quote:Op maandag 8 november 2010 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel hardcore headquarters zit je daar te verdedigen krijg je ineens zo'n ding naar binnen gepompt en iedereen is dood.
Ditquote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zitten we dadelijk weer met twintig man in een Private Match als er nog meer mensen bij komen.
Hardcore is veel minder frustrerend, omdat er minder mensen campen en je minder gespawnkilled wordt.quote:Op maandag 8 november 2010 12:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? MW2 spelen de laatste tijd ook veel hardcore hoorjij bent er alleen nooit
Gaat weer met een militair worden denk ikquote:Op maandag 8 november 2010 13:06 schreef SuperFruitig het volgende:
IK HEB ER ZIN AN
MM is de enige die open is vanavond. Gaat me weer vies veel geld kosten denk ik
Jeh klopt. Ik was daar met de GTAIV launch (mijn god wat ben ik een nerdquote:Op maandag 8 november 2010 13:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gaat weer met een militair worden denk ik. Was vorige jaar ook, maar die mensen die mee deden kregen wel leuke goodies
Gaat je niet lukken bij MediaMarkt markt onder 50 manquote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jeh klopt. Ik was daar met de GTAIV launch (mijn god wat ben ik een nerd) en toen hadden ze een amerikaanse hummer-politie auto en een sport-auto en wat chickies enzo
![]()
De goodiebag heb ik al online gezien. Ik ben nu aan het zoeken of ik ergens een prijs kan achterhalen, voor 50+ mogen ze hem houden
Bij MM Almere kostie 39 euroquote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken bij MediaMarkt markt onder 50 man
Denk 44 euro anders,quote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jeh klopt. Ik was daar met de GTAIV launch (mijn god wat ben ik een nerd) en toen hadden ze een amerikaanse hummer-politie auto en een sport-auto en wat chickies enzo
![]()
De goodiebag heb ik al online gezien. Ik ben nu aan het zoeken of ik ergens een prijs kan achterhalen, voor 50+ mogen ze hem houden
helaas maar ik hou ook van jou hoorquote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef dreamzk het volgende:
Die Roces18, please tell me dat dat een pc-er was en niet een console BO speler.
budgetgaming.nlquote:Op maandag 8 november 2010 13:30 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik ben momenteel niet in staat om naar een winkel te gaan om de game te kopen.
Heeft iemand hem al voor een goede prijs online zien staan?
50 euries ofzo? Minder is natuurlijk altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |