Ik meld me aan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Er moet in de volgende OP trouwens weer een lijst komen van Xbox en PS gebruikers!
quote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef dreamzk het volgende:
Die Roces18, please tell me dat dat een pc-er was en niet een console BO speler.
Morgen tot 6 uur een seminar in doetinchemquote:Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef PierreTT het volgende:
Wie van jullie zie ik vannacht als eerste verschijnen?
Volgens mij PC-erquote:Op maandag 8 november 2010 12:06 schreef dreamzk het volgende:
Die Roces18, please tell me dat dat een pc-er was en niet een console BO speler.
PSN: me1mark-nlquote:Op maandag 8 november 2010 12:05 schreef Flessedop het volgende:
[..]
Ik meld me aan.
PSN: bartus89
Ik heb al black ops thuis liggen dus ben vanmiddag online
Omdat ik hem irritant vond met al zn kut verhalenquote:
Volgens mij sta ik er niet tussen, en dat hou ik ook graag zoquote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
Vraagje voor mensen van de oldschool MW2 posse:
Ik neem aan dat iedereen waar we mee speelden black ops gaat halen? Dan drop ik die vast in de OP
Ik geloof praktisch iedereen. Sowieso Sold, Tauch, Stoma, McSkills, pot4toe, Fsmxi, Ross, jij en ikquote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef Michhas het volgende:
Vraagje voor mensen van de oldschool MW2 posse:
Ik neem aan dat iedereen waar we mee speelden black ops gaat halen? Dan drop ik die vast in de OP
quote:Op maandag 8 november 2010 12:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Morgen tot 6 uur een seminar in doetinchemGok dat ik 's avonds pas tegen 8 uur thuis ben ofzo. Dan kom ik wel even online voor een paar potjes
Inderdaad, anders zitten we dadelijk weer met twintig man in een Private Match als er nog meer mensen bij komen.quote:Op maandag 8 november 2010 12:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik er niet tussen, en dat hou ik ook graag zo.. De meeste mensen heb ik toch al
Hmm.. Goed puntquote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zitten we dadelijk weer met twintig man in een Private Match als er nog meer mensen bij komen.
Ik ga toch voor hardcore, dus zal sowieso met weinig man van hier spelenquote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Inderdaad, anders zitten we dadelijk weer met twintig man in een Private Match als er nog meer mensen bij komen.
Zijn er andere modes dan hardcore dan?quote:Op maandag 8 november 2010 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik ga toch voor hardcore, dus zal sowieso met weinig man van hier spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |