Dat scheelt weer een klein beetje...mini-hobbeltje nummer 1 is achter de rug..nu morgen nogquote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Tandarts stelde nietveel voor. Moet komende tijd nog 5 keer terugkomen. Nu naar ouders, morgen crematie. Can't wait
sterkte morgenquote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Tandarts stelde nietveel voor. Moet komende tijd nog 5 keer terugkomen. Nu naar ouders, morgen crematie. Can't wait
die naam gebruikt suikertaartjequote:Op maandag 8 november 2010 13:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij bent merknaamhouder van smiths?_!
Die verwijderde postsquote:Op maandag 8 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, pezu, er is wel lekker gemod in jouw topic he?
wokkeltjequote:Op maandag 8 november 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
die naam gebruikt suikertaartjevoor mij
complete renovatie in de planning?quote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze hebben wel de helft gemist... quotes ven verijwderd spul und so...quote:Op maandag 8 november 2010 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, pezu, er is wel lekker gemod in jouw topic he?
1 ik ben geen suikertjequote:Op maandag 8 november 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die naam gebruikt suikertaartjevoor mij
ziequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
het is een poging om onz wat om hoog te krikken maar het nodige gemod geeft al aan hoe het gesteld is met onzquote:Op maandag 8 november 2010 13:49 schreef Symphonic het volgende:
Wel een leuk topic, helaas zijn mijn painskilss belabberd.
Je hebt pijn.quote:Op maandag 8 november 2010 13:49 schreef Symphonic het volgende:
Wel een leuk topic, helaas zijn mijn painskilss belabberd.
Ik zag het jaquote:Op maandag 8 november 2010 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze hebben wel de helft gemist... quotes ven verijwderd spul und so...
1 klopt.quote:Op maandag 8 november 2010 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
1 ik ben geen suikertje
2 als ik zwabber wokkel wil noemen do eik dat
3 jij bent geen zwabber
4![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
zie![]()
bureaubladbabe![]()
![]()
In een jurkje, in mijn nieuwe vest, of voor boven de 18?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
opa b helpt meequote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Maar heeft ONZ nu niet ook een mod minder?
Of is er alweer een nieuwe?
Myr is weg.quote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
Maar heeft ONZ nu niet ook een mod minder?
Of is er alweer een nieuwe?
jurkje is goedquote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een jurkje, in mijn nieuwe vest, of voor boven de 18?
Alle drie. Breedbeeldbureaublad heeft toch plek zatquote:Op maandag 8 november 2010 13:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In een jurkje, in mijn nieuwe vest, of voor boven de 18?
wat is er gebeurd met opa a?quote:
Dood.quote:Op maandag 8 november 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met opa a?
Niets, totdat jij mij vertelt wat een Akkebaard isquote:Op maandag 8 november 2010 13:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met opa a?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |