quote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, niet zwanger, mijn neefje moet weer een groter maatje, dus moest ik de voorraad uit de kast halen![]()
Nu moet ik ook weer.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Wokje, kom je ook met de sint-avond of niet?
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op maandag 8 november 2010 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja... de leeftijd begint te tellen he.....
Ah, ik snap. Mijn oude kleren verdwenen altijd naar een vriendin van ons mam inddquote:Op maandag 8 november 2010 12:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, niet zwanger, mijn neefje moet weer een groter maatje, dus moest ik de voorraad uit de kast halen
Is het weer zoverquote:Nu moet ik ook weer.
Jammerquote:
Kwaliteit && kwantiteit daarentegen...quote:[..]
kwaliteit boven kwantiteit
apengezelligquote:
Mijn zus heeft de voorraad al geplunderd, deze lading is voor mijn moeder, die altijd reservekleertjes in de kast wil hebben voor de kleinzoonsquote:Op maandag 8 november 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
Ah, ik snap. Mijn oude kleren verdwenen altijd naar een vriendin van ons mam indd.
Nee, ik MOET nog niet, maar het scheelt niet heel erg veelquote:Is het weer zover? je MOET?
piczoquote:Op maandag 8 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar haal je die apen vandaan?
kan dat ook wat netter zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
niet in elk topic kun je zomaar elk plaatje posten dat wordt afgestraft omdat ze het graag op een bepaald niveau houden.quote:Op maandag 8 november 2010 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Pezu help es.
Ze maken mijn plaatje en mij belachelijk.
[Singles] waar nooit genoeg O+ kan zijn
Ze hebben gelijkquote:Op maandag 8 november 2010 12:30 schreef pgrferrari het volgende:
Pezu help es.
Ze maken mijn plaatje en mij belachelijk.
[Singles] waar nooit genoeg O+ kan zijn
Jammer.quote:Op maandag 8 november 2010 12:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit er niet in
[..]
kwaliteit boven kwantiteit
Zo schrijf je dat ja.quote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Zo, heb ff heerlijk warm gedouchet (hoe de fuck schrijf je dat?)![]()
Oh, okequote:
Volgens mij is het gedoucht, maar ja ik weet niet of het wel slim is om taalkundig naar mij te luisterenquote:Op maandag 8 november 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Zo, heb ff heerlijk warm gedouchet (hoe de fuck schrijf je dat?)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |