Hij heeft ook een assistent trainer ontslagen.quote:Op maandag 8 november 2010 12:29 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Morguh!
Maar Mickey heeft met het conditie percentage lopen goochelen!
Ik ga gewoon MOTS spelen. Ik zie wel waar ik terecht kom.quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef Drassss het volgende:
Nixx: Hij staat nu op 31p en 21 goals.. Ik durf eigenlijk niet te zeggen of hij nog flink gaat dalen.. Laatste week zijn er natuurlijk altijd verrassingen etc.. Blegh lastig dit![]()
Ik zou dan toch motsen, dan maar het kampioenschap en hopen dat je het haalt. Zoniet heb je een p/d en daar kan alles gebeuren...
quote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft ook een assistent trainer ontslagen.
HOG = Het Oranje Gevoel?quote:Op maandag 8 november 2010 12:44 schreef elby1988 het volgende:
Pff..zit nu in HOG al een uur met een opstelling te spelen, maar ik kom er maar niet..
Verdomme men koffiequote:Op maandag 8 november 2010 12:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hij heeft ook een assistent trainer ontslagen.
[ afbeelding ]
Wat is dat ?quote:Op maandag 8 november 2010 15:47 schreef Drassss het volgende:
Zozo na 8mnd wachten heb ik toegang tot hattrick stage.
Moet ik zelf ook nog even achterkomenquote:
Hattrick stage is ook hattrick, alleen op een ander adres.quote:
En dat kun je dan met je eigen team testen?quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hattrick stage is ook hattrick, alleen op een ander adres.
Hier worden alle nieuwe dingen getest door de gebruikers zelf.
Bug reports kunnen worden ingedient als je vreemde dingen vindt.
o.a. een aantal alltid features zijn in stage al geimplementeerd.
Mhaw je kan dus ( na alles gelezen te hebben ) bug reports afgeven. En via het forum kan je nieuwe toepassingen alvast testen en commentaar geven.quote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En dat kun je dan met je eigen team testen?
Dan heb ik maar 1 vleugel als aanval en maak ik voor mijn gevoel nog minder kansquote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef Drassss het volgende:
Kan je niet iets fixen dat je:
- het middenveld binnen haalt.
- centrale verdediging heel sterk maakt.
- 1 vleugel ( op zijn RV ) sterk, laat je eigen rechtervleugel gewoon vallen.
Dat begrijp ik, maar 2 vleugels zit er niet in lijkt me? En een centrale aanval hebben heeft ook weinig zin tegen zijn formidabele muur. Voor mijn gevoel kan je beter 1 goede kant hebben dan 2 matige..quote:Op maandag 8 november 2010 16:24 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dan heb ik maar 1 vleugel als aanval en maak ik voor mijn gevoel nog minder kans
Kan formidabel(hoog) vleugel met uitstekend (hoog) middenveld en formidabel(hoog) verdediging hebben.. Meer zit er niet inquote:Op maandag 8 november 2010 16:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar 2 vleugels zit er niet in lijkt me? En een centrale aanval hebben heeft ook weinig zin tegen zijn formidabele muur. Voor mijn gevoel kan je beter 1 goede kant hebben dan 2 matige..
Je moet tocgang hebben tot stage, dan kan je met je normale wachtwoorden inloggen.quote:Op maandag 8 november 2010 16:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
En dat kun je dan met je eigen team testen?
Lijkt me een prima plan? Ik zeg niet dat je gaat winnenquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Kan formidabel(hoog) vleugel met uitstekend (hoog) middenveld en formidabel(hoog) verdediging hebben.. Meer zit er niet in
Ga er nog even over nadenken..quote:Op maandag 8 november 2010 16:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Lijkt me een prima plan? Ik zeg niet dat je gaat winnen, maar met deze opstelling heb je iig wat kansen op die vleugel en blok je zijn aanval. Je hebt zeker het middenveld dus kansen ga je sowieso krijgen
Hm, erg fijn. Maar het heeft dus niet zoveel zin me aan te melden vanwege de lange wachttijd?quote:Op maandag 8 november 2010 16:27 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je moet tocgang hebben tot stage, dan kan je met je normale wachtwoorden inloggen.
Bijvoorbeeld het verleden van elke speler kan je makkelijk bekijken (alltid manier).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |