ff een linkje naar t gevolg en misschien dat iemand hier snapt hoe het heeft kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[offtopic] Goffer een aardig stormpje.... Mijn zware hard houten stelling gewoon omgewaaid met al mn (toekomstige) bonsai er op.... Allemaal potten kapot boompjes gebroken enz enz enz![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen eens reserve potten voor de boompjes die nog heel zijn...![]()
![]()
[/offtopic]
Zo heb ik een vergelijkbare verdediger.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
Sinds gisteren ook uitgetraind. Jammer dat het het eind van het seizoen is...
[ afbeelding ]
Misschien zin om de mijne ook te trainen strakkies? Ik moet nog een TU krijgen van de wedstrijd van gister en daar in heeft ie weer passen training gehad. Ik hoop eigenlijk dat ie wel is uitgetraint....quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil hem wel op passen trainen inderdaad.
Dus geef maar aan als hij op de TL staat. Marktconform wil ik er wel op bieden.
Vijf van de zes trainees, altijd leukquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef maniack28 het volgende:
Vaardigheidsniveau gestegen! Antoniu Timoftic Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Micha Korotko Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Adem Repaji Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Loukas Kavouris Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! François Nice Zag zijn mate van scoren toenemen van redelijk naar goed
Lekker bezig!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef maniack28 het volgende:
Vaardigheidsniveau gestegen! Antoniu Timoftic Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Micha Korotko Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in scoren vooruit van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Adem Repaji Zijn beoordeling op het gebied van scoren steeg van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! Loukas Kavouris Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van scoren van redelijk naar goed.
Vaardigheidsniveau gestegen! François Nice Zag zijn mate van scoren toenemen van redelijk naar goed
Appeltje eitjequote:
En dat als beginner!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Appeltje eitje
Als het meezit heb ik eind volgende week bijna een miljoen op de bank staan. Nu nog 6 scoren poppers en die dan ook even 2/4 korte pass laten trainen en dan hopen op wat leuke pops.
Ziet er te gek uit iddquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Edit :
Woow das gaaf! Zou zo iets vanacht mn balkon hebben bezocht?
Enorme waterhoos Côte d'Azur
Idd! Al zou ik niet graag met mn vissersbootje daar varen als ie naar beneden komt.quote:
Eerst (zelf?) lekker optrainen op Verdedigen, dan kan dat Passen er later altijd nog bijquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik een vergelijkbare verdediger.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Misschien zin om de mijne ook te trainen strakkies? Ik moet nog een TU krijgen van de wedstrijd van gister en daar in heeft ie weer passen training gehad. Ik hoop eigenlijk dat ie wel is uitgetraint....
Ja denk het wel... heb voor de meesten ook niet meer dan 30k betaald en ze zijn allemaal 17 jaarquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat als beginner!Tis maar goed dat we hier weten dat je al ff mee gaat.
Ik hoop trouwens voor je dat je er nu wel genoeg geld voor krijgt. De prijzen zakken aardig nu het einde van het seizoen nadert.
Edit :
Woow das gaaf! Zou zo iets vanacht mn balkon hebben bezocht?
Enorme waterhoos Côte d'Azur
Die wil ik ook wel trainen ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heb ik een vergelijkbare verdediger.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Misschien zin om de mijne ook te trainen strakkies? Ik moet nog een TU krijgen van de wedstrijd van gister en daar in heeft ie weer passen training gehad. Ik hoop eigenlijk dat ie wel is uitgetraint....
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel trainen ja.
Ja dat kan ik idd ook doen. Ik zit all1 vol qua trainies en als ik 1 van mn stijgers van vandaag verkoop om plaats te maken wordt het nooit wat met mijn verdediging...... Twijfel twijfel twijfel...quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Eerst (zelf?) lekker optrainen op Verdedigen, dan kan dat Passen er later altijd nog bij
Dan maak je er waarschijnlijk wel winst op ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja denk het wel... heb voor de meesten ook niet meer dan 30k betaald en ze zijn allemaal 17 jaar
quote:Op vrijdag 12 november 2010 16:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel trainen ja.
Niet vechten!quote:
eerst een beetje de mensen hier lekker maken om hem vervolgens niet te verkopen kan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 17:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Niet vechten!Als ie op de tl gaat is de hoogste bieder de winnaar.
Edit:
Stel hij is nog niet uitgetraind zal ik m dan volgende week woensdag in de jeugd laten mee spelen of dinsdag promoveren en woensdag bij de senioren laten mee spelen? Ik train de komende week in de senioren ook passen.
Ik heb all1 gevraagd of koek m wilde trainen meer niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
eerst een beetje de mensen hier lekker maken om hem vervolgens niet te verkopen kan natuurlijk niet
Waarom 22? Die trainen veel langzamer en kosten veel te veel. Daarbij kan je er bijna geen winst mee maken als je ze op die leeftijd koopt. Ik zou dan eerder gaan voor een leuke speler met vleugelspel van 20. Die kan je nog 2 a 3 seizoenen trainen op positiespel en dan verkopen voor dikke winst.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga het roer een beetje omgooien.
Ik speel nu 3-5-2 met 10 jonge trainees, maar ik ga vanwege mijn vleugelspel speelstijl 2 oudere goede wingers pakken met [snel] van rond 22.
Maar die zijn niet echt voor de verkoop, meer voor de prestaties.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom 22? Die trainen veel langzamer en kosten veel te veel. Daarbij kan je er bijna geen winst mee maken als je ze op die leeftijd koopt. Ik zou dan eerder gaan voor een leuke speler met vleugelspel van 20. Die kan je nog 2 a 3 seizoenen trainen op positiespel en dan verkopen voor dikke winst.
Dat begreep ik wel maar als je dat doet lever je wel 2 trainings plaatsen in. Zoals ik het zei kan je dat combineren. Een goede vleugelspeler en winst.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar die zijn niet echt voor de verkoop, meer voor de prestaties.
Hmm, ik vind vleugelspelers wel duur. Een goed vleugelspel/redelijk positiespel met wat passen kost me dan al gauw 200-300k.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel maar als je dat doet lever je wel 2 trainings plaatsen in. Zoals ik het zei kan je dat combineren. Een goede vleugelspeler en winst.
Ja ok maar als je m dan verkoopt op 22 met goed vleugelspel en uitmuntend (of beter) positiespel krijg je er wel dikke doekoe voor terug! Als je zo een "oudje" koopt lever je all1 maar geld in.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik vind vleugelspelers wel duur. Een goed vleugelspel/redelijk positiespel met wat passen kost me dan al gauw 200-300k.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |