Ja je hebt een goeie pot gezien als ik de samenvatting zo zag.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gewonnen na penalties
Spannende wedstrijd, zeker na de 0-1
En als je boven de harde kern zit is er altijd sfeer
hier ook 5 stijgers, 1 keeper (die ik woensdag in mn verdediging heb laten spelen) en 4 trainees..quote:Op vrijdag 12 november 2010 07:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
5 stijgers.
7 trainingen voor 2 levels passen. Je zou dus 4 levels passen kunnen trainen per seizoen bij een 17/18 jarige met openingen maken.
Feli!quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Gewonnen na penalties
Spannende wedstrijd, zeker na de 0-1
En als je boven de harde kern zit is er altijd sfeer
Dat is mijn 17j59d trainee. Weet niet zo goed wat ik met hem moet doen. Volgens de TV lijkt ie niet veel op te leveren.quote:Pablo Arcenegui
Zijn beoordeling op het gebied van vleugelspel steeg van redelijk naar goed.
18 .001 en 17.101quote:William Muntz
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Pius Riepl
Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van uitstekend naar formidabel.
Die is wel fijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
Sinds gisteren ook uitgetraind. Jammer dat het het eind van het seizoen is...
[ afbeelding ]
Had nog gehoopt op wat scoren, maar daar haalde ie maar weinig sterren helaasquote:
Ja, wat meer vleugelspel was nog fijner geweest. Maar hij gaat wel wat opleverenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had nog gehoopt op wat scoren, maar daar haalde ie maar weinig sterren helaas
Hij komt net 3 weken te vroeg....zo'n speler op 17.0 aan het begin van een seizoen is helemaal lekker.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:19 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, wat meer vleugelspel was nog fijner geweest. Maar hij gaat wel wat opleveren
Dat is inderdaad waar, drie weekjes passen trainen is inderdaad wel een goede optie!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij komt net 3 weken te vroeg....zo'n speler op 17.0 aan het begin van een seizoen is helemaal lekker.
Misschien dat ie in het tussenseizoen nog wat passen meekrijgt
En vervolgens een level pm erbij, denk ik. Hij heeft een aantal (volgens mij 4 of 5) extra trainingen gehad op goedquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar, drie weekjes passen trainen is inderdaad wel een goede optie!
En dan heb je een erg leuk spelertje!quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En vervolgens een level pm erbij, denk ik. Hij heeft een aantal (volgens mij 4 of 5) extra trainingen gehad op goed
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En dan heb je een erg leuk spelertje!
Zou kunnen, loop alleen het risico dat daar nog weken overheen gaat. Hij zal bij de grote mensen zoals gezegd een level passen en een level positiespel meekrijgenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ben ik scheel of kan 'ie nog naar matig Verdedigen? Tenzij dat niet in het jeugdtrainingsplan past natuurlijk, het scheelt wel (ook in de prijs)
2 leuke en een klaverjassert.quote:Holger Sartor: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van waardeloos naar slecht.
Craig Austen: Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van formidabel naar uitmuntend.
Lennard Adelaar: Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Auw OP, das een pijnlijk gezicht! Volgende keer je plantjes naar binnen halen. Harde leerschool wel...bahquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 leuke en een klaverjassert.![]()
[offtopic] Goffer een aardig stormpje.... Mijn zware hard houten stelling gewoon omgewaaid met al mn (toekomstige) bonsai er op.... Allemaal potten kapot boompjes gebroken enz enz enz![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen eens reserve potten voor de boompjes die nog heel zijn...![]()
![]()
[/offtopic]
Als ik de plantjes binnen haal gaan ze ook dood. Het zijn buiten planten. ik moet ze all1 ergens anders neer zetten en volgende keer dat windscherm\hek er af halen. Harde leerschool idd....quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Auw OP, das een pijnlijk gezicht! Volgende keer je plantjes naar binnen halen. Harde leerschool wel...bah
Ouch...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 leuke en een klaverjassert.![]()
[offtopic] Goffer een aardig stormpje.... Mijn zware hard houten stelling gewoon omgewaaid met al mn (toekomstige) bonsai er op.... Allemaal potten kapot boompjes gebroken enz enz enz![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen eens reserve potten voor de boompjes die nog heel zijn...![]()
![]()
[/offtopic]
ja zeg dat...quote:
Oeh, fijne speler idd! Zeker voor de rijkere passen trainer.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:45 schreef Outpost76 het volgende:
Klaas-Jan van den Bosch (223951832)![]()
![]()
Jammer dat ik m niet betalen kan. Die voornaam all1 is al geniaal voor een spits maar die achternaam!! Och wordt er bijna geil van.![]()
![]()
[..]
ja zeg dat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |