abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 november 2010 @ 20:55:31 #201
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88570826
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag trouwens net Alphaverb & Intractable One, Kasparov, Nexes, Josh & Wesz, Sceletor, D-Spirit, Bass Modulators, Dozer voor zeven en een halve euro in Eindhoven voor het goede doel! :D

http://partyflock.nl/party/189885:Serious_request.html
winwinsituatie _O_
The only limit is your own imagination
pi_88570939
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:54 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik volg hardstyle nu zo'n 5 jaar maar ik vind het alleen maar beter worden. DJ's als Aplhaverb en Crypsis maken echt heerlijke muziek. Terwijl je veel mensen ziet die zeggen "vroeger was de hardstyle beter".
Tja, van de wat meer mainstream artiesten (Headhunterz, Brennan F) vind ik hun oude werk veel beter. Maar van wat er wordt geproduceerd op het andere gebied, vind ik het ook één van de beste hardstyle ooit.
Alleen hardstyle uit bijvoorbeeld 2008 voor mij geeft een heel ander gevoel, omdat dat retro is. Dan denk je terug aan die tijd dat je dat luisterde (vroeger was alles beter...) en dan klinkt die muziek gelijk ook veel vetter.
Maar de huidige hardstyle vind ik vetter om hard op door te stampen. :D
gr gr
  woensdag 10 november 2010 @ 21:00:58 #203
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88571118
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Tja, van de wat meer mainstream artiesten (Headhunterz, Brennan F) vind ik hun oude werk veel beter. Maar van wat er wordt geproduceerd op het andere gebied, vind ik het ook één van de beste hardstyle ooit.
Alleen hardstyle uit bijvoorbeeld 2008 voor mij geeft een heel ander gevoel, omdat dat retro is. Dan denk je terug aan die tijd dat je dat luisterde (vroeger was alles beter...) en dan klinkt die muziek gelijk ook veel vetter.
klopt wel ja..voor mij geldt dat ik 2006-2008 platen vaak erg vet vind omdat ze me doen denken aan feesten uit die periode..en dat was de tijd dat het voor mij allemaal begon en dat alles nog nieuw was en dus sowieso vet.

niet dat ik nu niet meer geniet van feesten of muziek, maar het is wat 'gewoner' geworden allemaal..
pi_88571275
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Ja precies zo denk ik er ook over :)
pi_88571442
Waardeloze cover van Sound of Silence zeg. Behalve de vocal niets van het geweldige orgineel terug te horen. In mijn ogen hadden ze er gewoon vanaf moeten blijven en lekker 8-bits like muziek moeten houden!
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 10 november 2010 @ 21:07:36 #206
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_88571450
In 2006-2008 was het percentage kwaliteitsplaten en instant klassiekers gewoon veel hoger. Tegenwoordig moet je veel beter zoeken tussen de tsunami aan bagger, irritante melodietjes en domme teksten om de schaarse pareltjes te vinden.
De komst van albums heeft er ook niet veel goed aan gedaan. Artiesten zijn er een jaar mee bezig, produceren 2 goeie platen en moeten de rest van de CD nog even snel opvullen.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_88573153
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef mstx het volgende:
In 2006-2008 was het percentage kwaliteitsplaten en instant klassiekers gewoon veel hoger. Tegenwoordig moet je veel beter zoeken tussen de tsunami aan bagger, irritante melodietjes en domme teksten om de schaarse pareltjes te vinden.
De komst van albums heeft er ook niet veel goed aan gedaan. Artiesten zijn er een jaar mee bezig, produceren 2 goeie platen en moeten de rest van de CD nog even snel opvullen.
Ben ik met je eens, vooral Headhunterz, Zany en SAIFAM spuugden toen de ene na de andere parel uit. Rond die tijd ook begonnen met luisteren!

Albums vind ik ook minder interessant. Eerst hoor je niets van de desbetreffende artiest en daarna komt er ineens een stortvloed aan platen over je heen waardoor je eigenlijk de platen die normaal als "aardig" worden bestempeld volledig ondergesneeuwd raken.

Over albums en niets horen ervoor gesproken: Het is verdomde stil rond Frontliner en DBSTF (qua tracks die uitgebracht worden).. :Y)
Mixes onder de naam Khadber
pi_88574522
Ik denk dat het komt doordat tijden zijn verandert en zo ook de verwachting.

Jaren geleden werd er imo veel tijd en energie gestoken in het maken van een track. Hierdoor duurde het vaak ook wat langer voordat een artiest weer een release had, maar de tracks waren hierdoor vaak wel tot in de puntjes uitgewerkt. Elke track bevatte vaak weer nieuwe sounds en ondanks dat een artiest een hele herkenbare stijl had, waren het toch elke keer weer totaal verschillende tracks.

Tegenwoordig staan de artiesten elk weekeind weer op meerdere feesten en verwacht het overgrote deel van het publiek elke keer weer dat ze met nieuwe tracks op de proppen komen. Het is meer een soort ontwikkeling van tegenwoordig, wat imo geen positieve invloed heeft op de kwaliteit van de tracks. Bijna elke opvolgende release bevat weer dezelfde sounds als de vorige, basslines, synths etc.. worden gerecycled oud papier

Als je tegenwoordig soms ook leest dat ze op een maandag beginnen met een track en dinsdagavond is het helemaal klaar is, doet mij soms de wenkbrauwen frondsen...

Maargoed er zijn natuurlijk nog genoeg dikke releases en door de steeds groter wordende scene zullen er hopelijk ook een hoop goeie producers in de toekomst bijkomen :Y

Maargoed... just my 2 cents hier he w/
  woensdag 10 november 2010 @ 22:22:56 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_88575424
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef ElDani het volgende:

edit:
RiKe, kun jij eens vragen wat J&W met Rubdown doen? Vind die heel erg vet namelijk!
Daar gaan ze niks mee doen omdat hij toentertijd gelekt is dus hebben ze andere tracks meegenomen voor de release die toen kwam en deze track word nu gewoon "vergeten" zelf draaien ze hem nooit (meer)
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 10 november 2010 @ 22:44:44 #210
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_88576492
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik denk dat het komt doordat tijden zijn verandert en zo ook de verwachting.

Jaren geleden werd er imo veel tijd en energie gestoken in het maken van een track. Hierdoor duurde het vaak ook wat langer voordat een artiest weer een release had, maar de tracks waren hierdoor vaak wel tot in de puntjes uitgewerkt. Elke track bevatte vaak weer nieuwe sounds en ondanks dat een artiest een hele herkenbare stijl had, waren het toch elke keer weer totaal verschillende tracks.

Tegenwoordig staan de artiesten elk weekeind weer op meerdere feesten en verwacht het overgrote deel van het publiek elke keer weer dat ze met nieuwe tracks op de proppen komen. Het is meer een soort ontwikkeling van tegenwoordig, wat imo geen positieve invloed heeft op de kwaliteit van de tracks. Bijna elke opvolgende release bevat weer dezelfde sounds als de vorige, basslines, synths etc.. worden gerecycled oud papier

Als je tegenwoordig soms ook leest dat ze op een maandag beginnen met een track en dinsdagavond is het helemaal klaar is, doet mij soms de wenkbrauwen frondsen...

Maargoed er zijn natuurlijk nog genoeg dikke releases en door de steeds groter wordende scene zullen er hopelijk ook een hoop goeie producers in de toekomst bijkomen :Y

Maargoed... just my 2 cents hier he w/
heeft het er misschien ook mee te maken dat ze tegenwoordig vrijwel alleen nog maar digitaal releasen? Als het niet verkoopt, boeiend, kost niks. Als je een serie vinyls laat maken en die verkopen niet, dan zit je met de kosten..dus moest toentertijd de kwaliteit hoog zijn en alles kloppen in een track?
ik bedenk het ook maar hier, weet niet of iemand daar een beter beeld van heeft?
  woensdag 10 november 2010 @ 23:25:05 #211
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_88578205
Fucking vet! _O_

-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  woensdag 10 november 2010 @ 23:46:09 #212
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_88579046
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fucking vet! _O_

Aparte vocal! Maar wel vet ja :D
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  donderdag 11 november 2010 @ 00:02:07 #213
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_88579644
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Aparte vocal! Maar wel vet ja :D
Linkin Park - A Place For My Head ^O^
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_88582923
R3bels. _O_

Hadden ipv Frontliner op Loudness moeten staan.
  donderdag 11 november 2010 @ 07:14:53 #215
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_88582933
Wat bovenstaand zegt.
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_88583370
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef mstx het volgende:
In 2006-2008 was het percentage kwaliteitsplaten en instant klassiekers gewoon veel hoger.
Quoted For Fucking Truth!! _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_88583434
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
-verhaal-
_O_

Hardstyle maakt een enorme verandering mee. Zowel de muziek zelf als de evenementen eromheen. Ik praat dan vanaf 2003 tot nu. Alles voor dit tijdsbestek wordt even buiten beschouwing gelaten.
Als je kijkt naar bijvoorbeeld de tracks die vroeger uitgebracht werden waren voor mijn gevoel van hoog niveau. Zelfs van Showtek werden gewaardeerd. Als een percentage erbij zet zal ongeveer 80% een succesvolle plaat zijn en 75% kan onder de noemer klassieker geplaatst worden. Tot 2007 is dit zo het geval geweest. Nu wordt de ene release naar de ander uitgebracht. Nieuwe hardstyle producers en djs kom als paddenstoelen uit de grond. Youtube vormt een belangrijke basis voor de nieuwe hardstyle tracks en de promotie van diverse feesten. Daar hoor je de nieuwste tracks en daar wil iedereen erbij aanwezig zijn, ook degene die nog nooit naar een feest is geweest.
En over feesten gesproken, het niveau en de sfeer is er hard achteruitgegaan. Vroeger kwam iedereen voor de muziek. Je had geen youtube en online livesets, dus je kwam daar om uit je plaat te gaan voor de tracks die weleens had gehoord. Nu iedereen wel eens filmpje heeft gezien is het heel stoer om te roepen dat op bijvoorbeeld Qlimax of Defqon bent geweest. Maar los gaan, how maar. :{
Beetje socializen en hier een daar een dansje doen, daar blijft tegenwoordig bij. Dan mogen de sets van djs in goede orde vallen en mensen roepen dan het geweldig was, maar zelf de benen onder het lijf stampen is er niet meer bij. Vroeger las je dat mensen nog spierpijn hadden en nog 2 dagen erna aan het bijkomen waren. Maar dit soort mensen is nog wenig te vinden. Ondanks een aantal talenten zoals AVIO, Zatox en B-front blijven Hardstyle tracks onder de maat. Alles moet snel uitgepoept worden, sterker nog, er moet direct een album op de markt komen om zo de naam hoog te houden.

Stelling:
-O-Hardstyle is over zijn hoogtepunt heen-O-

Als je er voor of tegen bent, probeer het op een juiste manier te onderbouwen.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_88583481
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Stelling:
-O-Hardstyle is over zijn hoogtepunt heen-O-

Als je er voor of tegen bent, probeer het op een juiste manier te onderbouwen.
ik denk dat iedereen z'n eigen subjectieve hoogtepunt van hardstyle heeft, of dat nou in 2003 of in 2009 ligt. maar als je jouw verhaal op deze manier uiteenzet, dan ben ik het wel met je eens :Y je kunt wel zeggen dat het vroeger allemaal wat meer 'puur' was, wat de hardstyle ons bracht.

verder ga ik er geen aandacht aan verspillen, het ligt allemaal in ons verleden en wij leven in het heden kerel ;) dus ik zou zeggen, boeiuh!! wat de rest van de mensen doet; gewoon zelf de benen onder je lijf vandaan stampen en zorgen dat je spierpijn hebt waar je nog 2 dagen van bij moet komen O+ :7 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 11 november 2010 @ 09:36:40 #219
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_88584422
quote:
Nu iedereen wel eens filmpje heeft gezien is het heel stoer om te roepen dat op bijvoorbeeld Qlimax of Defqon bent geweest. Maar los gaan, how maar.
Dit zeg ik zooo vaak tegen mensen over Qlimax van nu.
Allemaal van die opgepompte mooiboys die daar rondlopen :r

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:

verder ga ik er geen aandacht aan verspillen, het ligt allemaal in ons verleden en wij leven in het heden kerel ;)
Precies!
Zelf er gewoon een dikke party van maken met je vrienden en medeFOK!kers, en niet teveel op de anderen letten (hoewel het soms heerlijk is ff uit te rusten en mensen te kijken :P)
The Outside Agency
pi_88584523
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

verder ga ik er geen aandacht aan verspillen, het ligt allemaal in ons verleden en wij leven in het heden kerel ;) dus ik zou zeggen, boeiuh!! wat de rest van de mensen doet; gewoon zelf de benen onder je lijf vandaan stampen en zorgen dat je spierpijn hebt waar je nog 2 dagen van bij moet komen O+ :7 ^O^
Als het er op neer komt doe ik dat ook wel. :Y

De tweets van TBY worden beter ;)
quote:
Today's 'shower track': Chaps & Rolay 'Devil's Fiction'! Memories of Dana @ Misteryland 2003. Goosebumps.. 'Does he look like a bitch??!!!'
Heldentrack _O_

[ Bericht 16% gewijzigd door Boy_Snakeye op 11-11-2010 09:48:56 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_88585550
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Linkin Park - A Place For My Head ^O^
Linkin Park _O_ _O_

Die zijn ook in 2007 gestopt met goede muziek, maar dat is een ander verhaal :')
pi_88585661
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 23:25 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Fucking vet! _O_

Dat tweede stukje met die Go Away vocal erin gewerkt, later gecombineerd met die piano: vet!
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 11 november 2010 @ 10:22:16 #223
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_88585693
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lang verhaal
Zit er pas sinds 2004 in, maar sluit me hier volledig bij aan :)
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  donderdag 11 november 2010 @ 10:30:56 #224
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_88585961
quote:
6s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:17 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Linkin Park _O_ _O_

Die zijn ook in 2007 gestopt met goede muziek, maar dat is een ander verhaal :')
Idd, laatste album is om te huilen :')

Volgende week alweer DangerouzMind!
The Outside Agency
pi_88586487

wat een heerlijke plaat is het toch(L)

weet dit nog als de dag van gisteren:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')