heeft hij nog wat bijzonders te melden?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy is druk aan het twitteren geslagen de laatste tijd.
Hij produceerd toch nog wel tegelijk hopelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy is druk aan het twitteren geslagen de laatste tijd.
Iets met koffiezetapparaten en koelkastenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeft hij nog wat bijzonders te melden?
Dat nog niet...quote:Op woensdag 10 november 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeft hij nog wat bijzonders te melden?
Of dat hij showtek goed vindquote:Strange dream.. Me, Headhunterz and Robert De Niro at the Supermarket.. Bah! Anyway: good morning ppl!! Sun is shining in Italy!! Finally!!
quote:Showtek: Breakbeat Junkie ! Now thats what I call STYLE!.. Übergood!! Thanx Sjoerd! Thanx Walt!
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Of dat hij showtek goed vind
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Koepert het volgende:
Gaat dus over deze plaat......en WEER... verneuken de vocals,de kutmelodie en slappe kicks de plaat..
Dat is de style van showtek, daar meot juh resptec voor hebbuhquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Koepert het volgende:
Gaat dus over deze plaat......en WEER... verneuken de vocals de rest van de (prima) plaat..
Je mag het best leuk vinden hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Koepert het volgende:
alleen dat showtek nummer is (op de vocals na) gewoon geen slecht nummer (ok ook niet geweldig dat is waar...)
ElDani was je voorquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie doorbeukers:
Intro is echt belachelijk vet, maar in de climax pakt het me niet helemaal. Zal live wel flink doorbeuken overigens!
Theracords heeft af en toe wat vets en af en toe ook niet helemaal. Hier moet ik echt nog vaker naar luisteren voordat ik het echt vet ga vinden..quote:
Waarom nou weer die Zquote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef haakon het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
Is van een klasgenoot van me..
Nee, was net live. Vandaag nieuwe van ze!quote:
Ik moet hem nog luisteren, maar volgens anderen is het niet zo goedquote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef ElDani het volgende:
Da Tweekaz @ The Magic Show: geniaal!
A New dimension staat op de 2e CD van Trillogyquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef stoeltafel het volgende:
Worden alle nummers uitgebracht door de dj's ook op een album gezet?
A New Dimension is gewoon al uit hoor! Je kunt desnoods Youtube leeghalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
A New dimension staat op de 2e CD van TrillogyZat gisteren die cd te luisteren en raakte helemaal in me element van het eerste gedeelte maar dat werd bruut verstoord door de rest van de cd. Vooral die catfight-plaat. Over treurige vocals gesproken
edit:quote:01. Brennan Heart - Alternate Intro
02. Pavelow - Beautiful & Rich
03. Showtek - Breakbeat Junkie
04. The Pitcher ft. Slim Shore - This Is Who We Are
05. Frontliner - Extreme Loudnezz
06. Stephanie - Dresspunk
07. Noisecontrollers - Disco In The Music
08. NitrouZ - City Bitch
09. Technoboy - Catfight
10. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
11. Psyko Punkz - BassBoom
12. Wildstylez - Delay Distortion
13. Brennan Heart - Till U Believe It
14. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
15. Brennan Heart - Light The Fire
16. Second Identity - God Of The Underworld
17. Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
18. Tat & Zat - Kickin' Ass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |