heeft hij nog wat bijzonders te melden?quote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy is druk aan het twitteren geslagen de laatste tijd.
Hij produceerd toch nog wel tegelijk hopelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Technoboy is druk aan het twitteren geslagen de laatste tijd.
Iets met koffiezetapparaten en koelkastenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeft hij nog wat bijzonders te melden?
Dat nog niet...quote:Op woensdag 10 november 2010 08:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heeft hij nog wat bijzonders te melden?
Of dat hij showtek goed vindquote:Strange dream.. Me, Headhunterz and Robert De Niro at the Supermarket.. Bah! Anyway: good morning ppl!! Sun is shining in Italy!! Finally!!
quote:Showtek: Breakbeat Junkie ! Now thats what I call STYLE!.. Übergood!! Thanx Sjoerd! Thanx Walt!
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Of dat hij showtek goed vind
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Koepert het volgende:
Gaat dus over deze plaat......en WEER... verneuken de vocals,de kutmelodie en slappe kicks de plaat..
Dat is de style van showtek, daar meot juh resptec voor hebbuhquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Koepert het volgende:
Gaat dus over deze plaat......en WEER... verneuken de vocals de rest van de (prima) plaat..
Je mag het best leuk vinden hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef Koepert het volgende:
alleen dat showtek nummer is (op de vocals na) gewoon geen slecht nummer (ok ook niet geweldig dat is waar...)
ElDani was je voorquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:51 schreef ElDani het volgende:
In de catogorie doorbeukers:
Intro is echt belachelijk vet, maar in de climax pakt het me niet helemaal. Zal live wel flink doorbeuken overigens!
Theracords heeft af en toe wat vets en af en toe ook niet helemaal. Hier moet ik echt nog vaker naar luisteren voordat ik het echt vet ga vinden..quote:
Waarom nou weer die Zquote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef haakon het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
Is van een klasgenoot van me..
Nee, was net live. Vandaag nieuwe van ze!quote:
Ik moet hem nog luisteren, maar volgens anderen is het niet zo goedquote:Op woensdag 10 november 2010 15:46 schreef ElDani het volgende:
Da Tweekaz @ The Magic Show: geniaal!
A New dimension staat op de 2e CD van Trillogyquote:Op woensdag 10 november 2010 17:02 schreef stoeltafel het volgende:
Worden alle nummers uitgebracht door de dj's ook op een album gezet?
A New Dimension is gewoon al uit hoor! Je kunt desnoods Youtube leeghalen.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
A New dimension staat op de 2e CD van TrillogyZat gisteren die cd te luisteren en raakte helemaal in me element van het eerste gedeelte maar dat werd bruut verstoord door de rest van de cd. Vooral die catfight-plaat. Over treurige vocals gesproken
edit:quote:01. Brennan Heart - Alternate Intro
02. Pavelow - Beautiful & Rich
03. Showtek - Breakbeat Junkie
04. The Pitcher ft. Slim Shore - This Is Who We Are
05. Frontliner - Extreme Loudnezz
06. Stephanie - Dresspunk
07. Noisecontrollers - Disco In The Music
08. NitrouZ - City Bitch
09. Technoboy - Catfight
10. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
11. Psyko Punkz - BassBoom
12. Wildstylez - Delay Distortion
13. Brennan Heart - Till U Believe It
14. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
15. Brennan Heart - Light The Fire
16. Second Identity - God Of The Underworld
17. Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
18. Tat & Zat - Kickin' Ass
Geinig setje, maar wederom.....teveel gelul...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Nee, was net live. Vandaag nieuwe van ze!
The R3bels is nu aan het beuken.
01. Brennan Heart - Alternate Introquote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef ElDani het volgende:
Qlimax CD valt me niet tegen trouwens: Gemixt door onze vriend Brennan Heart
Ik zal even vragen aan mijn contactpersoon, ik hou graag van 1 centraal aanspreek puntquote:Op woensdag 10 november 2010 17:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
A New Dimension is gewoon al uit hoor! Je kunt desnoods Youtube leeghalen.
Qlimax CD valt me niet tegen trouwens: Gemixt door onze vriend Brennan Heart
[..]
edit:
RiKe, kun jij eens vragen wat J&W met Rubdown doen? Vind die heel erg vet namelijk!
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef 16meter het volgende:
[..]
01. Brennan Heart - Alternate Intro
02. Pavelow - Beautiful & Rich
03. Showtek - Breakbeat Junkie
04. The Pitcher ft. Slim Shore - This Is Who We Are
05. Frontliner - Extreme Loudnezz
06. Stephanie - Dresspunk
07. Noisecontrollers - Disco In The Music
08. NitrouZ - City Bitch
09. Technoboy - Catfight
10. Brennan Heart - Alternate Reality (Qlimax 2010 Anthem)
11. Psyko Punkz - BassBoom
12. Wildstylez - Delay Distortion
13. Brennan Heart - Till U Believe It
14. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
15. Brennan Heart - Light The Fire
16. Second Identity - God Of The Underworld
17. Zany & Brennan Heart - Bang The Bass
18. Tat & Zat - Kickin' As
Veel meer dan de helft kutplaten, not bad at all.![]()
Op dinsdag 28 september 2010 @ 13:38 postte T-Force deel 1, maar toch leuk je weer even te zienquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef HeLLuM het volgende:
Nieuwe Theracords release is ook bekend:
Theracords 044: The DizZorder & R-Tillary - Vampires Dream / Illusions. Incl. Catatonic Overload remix.
Hier samples:
- Sound Of Silence:quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef ElDani het volgende:
En versie 6 haha!
http://twitpic.com/35e5cx
Nieuwe Vision EP:
he-le-maal niksquote:Op woensdag 10 november 2010 10:38 schreef Koepert het volgende:
Gaat dus over deze plaat......en WEER... verneuken de vocals de rest van de (prima) plaat..
01. Geck-o - The Word Is Outquote:
op een schaal van 1 tot 10: 6quote:Op woensdag 10 november 2010 15:41 schreef haakon het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
Is van een klasgenoot van me..
deze geef ik een 7quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 16:48 schreef HeLLuM het volgende:
Nieuwe Theracords release is ook bekend:
Theracords 044: The DizZorder & R-Tillary - Vampires Dream / Illusions. Incl. Catatonic Overload remix.
Hier samples:
Vampires Dream; beetje "oude" stijl, daar kan ik wel wat meequote:
7 en 8 ken ik nog niet, dus die kregen het voordeel van de twijfel.quote:
Torture!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Welk nummer zou ik luisteren?
Nope, maar wel in hetzelfde knal, schreeuw en beuk-genrequote:
I hate u so much right now.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:18 schreef Krulliewullie het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Welk nummer zou ik luisteren?
Hoppaaa! Raakquote:
Oh ja...quote:Op woensdag 10 november 2010 20:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoppaaa! Raak![]()
Ik wou dat ik nu met dit nummer in de auto kon zitten, op de snelweg het hele land door kon scheuren en hij steeds zou repeaten
Nicequote:Op woensdag 10 november 2010 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag trouwens net Alphaverb & Intractable One, Kasparov, Nexes, Josh & Wesz, Sceletor, D-Spirit, Bass Modulators, Dozer voor zeven en een halve euro in Eindhoven voor het goede doel!
http://partyflock.nl/party/189885:Serious_request.html
Ow... al zolang niet meer hier geweest dusquote:Op woensdag 10 november 2010 19:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Op dinsdag 28 september 2010 @ 13:38 postte T-Force deel 1, maar toch leuk je weer even te zien![]()
Nog nieuwe ontwikkelingen bij Corleone?
3FM SR + Hardcore/style... ik moest even twee keer kijken. Dit is toch niet door 3FM geregeld maar alleen omdat het glazen huis er langs is, of niet?quote:Op woensdag 10 november 2010 20:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag trouwens net Alphaverb & Intractable One, Kasparov, Nexes, Josh & Wesz, Sceletor, D-Spirit, Bass Modulators, Dozer voor zeven en een halve euro in Eindhoven voor het goede doel!
http://partyflock.nl/party/189885:Serious_request.html
Goed om te horenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh ja...Vind dat echt een onderschatte track van Zatox, net als The Noisemaker.
Deeltjesversneller: Eindelijk de moeite genomen je shirt uit m'n postbak te halen. Hij zit als gegoten en is mooi gedrukt! Thanks man.
Het lijkt mij ook dat Dynamo het zelf organiseert. (staat ook op PF) 3FM zou niet iets in dit genre doen denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:49 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
3FM SR + Hardcore/style... ik moest even twee keer kijken. Dit is toch niet door 3FM geregeld maar alleen omdat het glazen huis er langs is, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |