quote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef trui het volgende:
als er nog iemand is die iets over tieten kwijt wil, grijp je kans!
Zo ken ik het niet... dan is het misschien idd anders. Dat wat ik ken/hoor, vind ik niet mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 09:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge! Ik geniet van 1 in bed en 1 op school.
Diaan, ik ben het daar eigenlijk helemaal niet mee eens. Mijn moeder spreekt het zo mooi dat ik soms denk dat ze frans spreekt.
ze hebben echt een énorme beuk. Veel blad!!quote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef trui het volgende:
haha shame on you! doe 't even voor hun, joh.
Ik heb 1 exemplaar met een harde g en jongste praat met een zachte g. Ik vrees dat dat zo voorbij is wanneer ze naar school gaat...quote:Op maandag 8 november 2010 12:00 schreef miss_sly het volgende:
Tieten of dialect
Ik wil Senna graag een zachte G meegeven, maar ik merkte dat ze al een harde G heeft opgepikt. Ze zegt tegenwoordig dag met een hele harde G
Ow ja, school ook nogquote:Op maandag 8 november 2010 12:12 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik heb 1 exemplaar met een harde g en jongste praat met een zachte g. Ik vrees dat dat zo voorbij is wanneer ze naar school gaat...
consequent Houdoe zeggen als je weggaat, blijft dan vast wel hangen uiteindelijkquote:Op maandag 8 november 2010 12:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, school ook nog
En dan schaap die juist een harde Amsterdamse G wil...
ik vrees dat mijn Brabantse roots ondergesneeuwd zullen raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |