hoezo lukte het ineens niet?quote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
Zo, was dat even dolle paniek, ik kon niet inloggen![]()
Wat een stress zo op de maandag
Oh man, dat meen je! Daar blijf je dan de rest van de week last van houden he?quote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
Kan ik me voorstellen als je niet kunt FOK!-kenquote:Op maandag 8 november 2010 10:17 schreef TAV74 het volgende:
Ik vemoed dat Al-Queda er achter zitquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoezo lukte het ineens niet?
Zeker omdat ik vandaag de beoordelignsformulieren aan het invullen ben (deze week de beoordelingsgesprekken). Dat is niet bepaald inspirerend werk,. kan ik tussendoor wel wat afleiding gebruikenquote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je niet kunt FOK!-ken
Coolquote:Op maandag 8 november 2010 10:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker omdat ik vandaag de beoordelignsformulieren aan het invullen ben (deze week de beoordelingsgesprekken). Dat is niet bepaald inspirerend werk,. kan ik tussendoor wel wat afleiding gebruiken
Oh leuk, hopelijk kom ik daar nog even aan toe....quote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
En TAV-je, als je je verveelt: FOK! album top 100 allertijden 2010 - Uitslag
Radiohoofd op 1. Beetje jammer weer.quote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Duidelijk niet mijn muzieksmaakquote:Op maandag 8 november 2010 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ok computer op 1, en dan 2 keer Pink Floyd. Het zou niet mijn top 3 zijn, maar als ik niet teveel naar de posities kijk staat er toch een flink aantal albums tussen die ook in mijn top 100 staan.quote:Op maandag 8 november 2010 11:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Radiohoofd op 1. Beetje jammer weer.
Ik heb er nog veel meer in staan. Dat je Tool er niet uit pikt is uiteraard sowieso een schandequote:Op maandag 8 november 2010 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Veel albums in die lijst draai ik ook regelmatig dus het klopt wel met mijn smaak.
Ongeveer deze dus:
01 (02) Radiohead - OK Computer (1997) - 2013 (31)
02 (01) Pink Floyd - Wish You Were Here (1975) - 1768 (24)
03 (04) Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973) - 1699 (27)
07 (13) Interpol - Turn on the Bright Lights (2002) - 1308 (19)
09 (15) Radiohead - Kid A (2000) - 1220 (17)
11 (08) The Beatles - Revolver (1966) - 1165 (16)
13 (43) The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) - 1120 (20)
14 (20) Metallica - Master of Puppets (1986) - 1097 (17)
15 (29) The Beatles - Abbey Road (1969) - 1096 (16)
17 (16) The Beatles - The Beatles (1968) - 1041 (17)
18 (07) Jeff Buckley - Grace (1994) - 1032 (20)
20 (25) The Doors - The Doors (1967) - 1015 (16)
43 (59) Nick Drake - Five Leaves Left (1969) - 705 (12)
46 (28) The Beach Boys - Pet Sounds (1966) - 683 (10)
47 (34) Metallica - Ride the Lightning (1984) - 678 (9))
60 (38) Nick Drake - Pink Moon (1972) - 570 (8)
68 (00) Iron Maiden - The Number of the Beast (1982) - 526 (9)
71 (00) Metallica - Metallica (1991) - 517 (10)
76 (36) Pink Floyd - The Wall (1979) - 502 (7)
78 (00) Led Zeppelin - Led Zeppelin IV (1971) - 486 (9)
84 (31) The Beatles - Magical Mystery Tour (1967) - 474 (7)
95 (18) Pink Floyd - Animals (1977) - 442 (6)
98 (00) Slayer - Reign in Blood (1986) - 432 (7)
100 (96) Led Zeppelin - Led Zeppelin II (1969) - 426 (7)
Ik heb nog nooit naar Tool geluisterdquote:Op maandag 8 november 2010 11:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb er nog veel meer in staan. Dat je Tool er niet uit pikt is uiteraard sowieso een schande
Hmm, zou toch wel passen bij je lijstje.quote:Op maandag 8 november 2010 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar Tool geluisterd.
Ik zoek het al opquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, zou toch wel passen bij je lijstje.
Ik ook absoluut niet, helemaal niet zelfs, maar Tool ontstijgt het genre vind ik.quote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zoek het al op.
Ik pretendeer niet alles te kennen van Prog. Rock / Metal. maandag
.
Oh, brr.. Wij hadden dat een keer op de havo. Een oefening terwijl het vroor! Ik snap dat zo'n oefening nodig is hoor, echt. Maar om de hele school nou een dik half uur buiten te laten staan, met -5 (!) zonder jas voor een oefening.quote:Op maandag 8 november 2010 11:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. dat was weer spannend! We hadden net een gezellig collegiaal onderonsje op het parkeerterrein met een aantal afdelingen. Jammer dat het zo koud was. En oh ja....de BHV kon ook ff oefenen
Beatles-maandagquote:Op maandag 8 november 2010 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zoek het al op.
Ik pretendeer niet alles te kennen van Prog. Rock / Metal. Maar nu is het eerst Beatles maandag
.
Leuk die oefeningen, maar we hebben er al een aantal gehad en het eerste wat ik deed was rustig naar mijn plek lopen en mijn jas pakken heb ik iig alles om naar huis te gaan indien nodigquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, brr.. Wij hadden dat een keer op de havo. Een oefening terwijl het vroor! Ik snap dat zo'n oefening nodig is hoor, echt. Maar om de hele school nou een dik half uur buiten te laten staan, met -5 (!) zonder jas voor een oefening.
Niet? Elk album wat ze gemaakt hebben is nagenoeg uniek. Instrumenten gebruik wordt steeds meer door ontwikkeld en dus niet alleen 2 gitaren, een bas gitaar en een drummer. Maar veel experimenten met andere instrumenten. Tel daarbij de hoge hit dichtheid op van zowel McCartney/Lennon als deze twee helden afzonderlijk. Ook klinken de meeste albums gewoon erg goed en dat maakt het wel tijdloos. Je krijgt niet de indruk van de muziek dat het al ruim 40 - 50 jaar oud isquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beatles-maandagIk heb een CD met alle nr. 1 hits en dat is leuk, maar ik zie volgens mij niet echt de genialiteit van de Beatles denk ik
Ik vind de oefeningen op zich niet erg, maar ik heb er zo'n hekel aan met honderden tegelijk in ons trappenhuis te lopen. Doodeng, van die metalen los staande trappen waar je 10 etages naar beneden kunt kijkenquote:Op maandag 8 november 2010 11:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, brr.. Wij hadden dat een keer op de havo. Een oefening terwijl het vroor! Ik snap dat zo'n oefening nodig is hoor, echt. Maar om de hele school nou een dik half uur buiten te laten staan, met -5 (!) zonder jas voor een oefening.
Ook in de huidige muziek bestaat dit wel (op de hits na misschien, maar hits anno 2010 is ook een wat andere verhaal). Maar ik ben het wel met je eens, al ben ik niet eens een Beatles fan, ik zie de genialiteit wel.quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet? Elk album wat ze gemaakt hebben is nagenoeg uniek. Instrumenten gebruik wordt steeds meer door ontwikkeld en dus niet alleen 2 gitaren, een bas gitaar en een drummer. Maar veel experimenten met andere instrumenten. Tel daarbij de hoge hit dichtheid op van zowel McCartney/Lennon als deze twee helden afzonderlijk. Ook klinken de meeste albums gewoon erg goed en dat maakt het wel tijdloos. Je krijgt niet de indruk van de muziek dat het al ruim 40 - 50 jaar oud is.
Probeer dat maar eens met huidige muziek.
Ik zal er ooit nog eens induikenquote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet? Elk album wat ze gemaakt hebben is nagenoeg uniek. Instrumenten gebruik wordt steeds meer door ontwikkeld en dus niet alleen 2 gitaren, een bas gitaar en een drummer. Maar veel experimenten met andere instrumenten. Tel daarbij de hoge hit dichtheid op van zowel McCartney/Lennon als deze twee helden afzonderlijk. Ook klinken de meeste albums gewoon erg goed en dat maakt het wel tijdloos. Je krijgt niet de indruk van de muziek dat het al ruim 40 - 50 jaar oud is.
Probeer dat maar eens met huidige muziek.
Jawel, het is er tegenwoordig ook wel. Maar hoeveel van die muziek is niet gemodificeerd door- of in ieder geval *door* een computer gegaan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook in de huidige muziek bestaat dit wel (op de hits na misschien, maar hits anno 2010 is ook een wat andere verhaal). Maar ik ben het wel met je eens, al ben ik niet eens een Beatles fan, ik zie de genialiteit wel.
Ik hoop het voor jullie, succes!quote:Op maandag 8 november 2010 12:05 schreef LieLie het volgende:
Pomtiedomtiedom.. Straks nog even naar Groningen (even)
We lopen nog al vast in het project (experimenteel project) en weten niet zo goed wat we er mee moeten.
Maar de docent is een beetje zo'n type die in al zijn wijsheid vergeet dat hij 30 jaar meer kennis en ervaring heeft dan ons en die doet alsof alles glashelder is.
Dus ik hoop dat hij een beetje begrip heeft voor ons probleem.
daarvoor is het ook een oefening.quote:Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind de oefeningen op zich niet erg, maar ik heb er zo'n hekel aan met honderden tegelijk in ons trappenhuis te lopen. Doodeng, van die metalen los staande trappen waar je 10 etages naar beneden kunt kijken
Oh, wat vervelend!quote:Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Bluezz!![]()
Soms is het wel handig om pessimistisch ergens aan te beginnen, dan valt het niet zo tegen. Ik had dus al twijfels en ja hoor! De mevrouw die ik moest hebben, was er niet. Nou ja, iig wordt mijn inschrijving op tijd verlengd.
Geitenkaasquote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef LieLie het volgende:
Sun!
Je hebt niks tegen geitenkaas toch? En mag ik er een beetje carbs bij hebben deze keer?
Jep, maar toen had ik ze nietquote:Op maandag 8 november 2010 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geitenkaas![]()
Ik weet nog steeds niet wat ik ga maken, 1 optie die voorbij kwam was ook met geitenkaas![]()
Oh en beetje carbs is geen punt! Had ik vorige keer toch ook er bij?
Was het zo erg van het weekend?quote:Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo heb vanochtend het weekend er af gesport.. althans, een deel hoop ik toch
Nou.. best wel wat semifreddo gegeten, speculaasstaaf, wijntjes, whisky, limoncello.. tikt best aan vrees ikquote:
Uiteraard, maar gaat het toch niet om, ik krijg gewoon lichte hoogtevrees op die rottrappen en daar heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef z80 het volgende:
[..]
daarvoor is het ook een oefening.
als je slechts een paar man laat lopen zie je niet weer de knelpunten zitten.
hier ook een keer een ontruimings oefening gehad waarbij het hele pand leeg moest.
bleek verrassend snel te gaan.
En vanavond nog wat kaasjes, en wijntjesquote:Op maandag 8 november 2010 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. best wel wat semifreddo gegeten, speculaasstaaf, wijntjes, whisky, limoncello.. tikt best aan vrees ik
Maar dat is alleen proevenquote:Op maandag 8 november 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
En vanavond nog wat kaasjes, en wijntjes
quote:Op maandag 8 november 2010 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar dat is alleen proevenik ga me inhouden
hoop ik
Meesjesquote:Op maandag 8 november 2010 12:20 schreef DarkElf het volgende:
De koolmeesjes weten ons terras goed te vinden, leuk hoor. Onze zwarte kat vindt t alleen echt heel brutaal van ze dat ze gewoon op zijn! terras zitten.
Goed van t sporten sun! Ik ga einde van de maand misschien ook weer eens naar de sportschool. Al eerder lid geweest maar dat verwaterde weer ( zoals die dingen gaan) maar aangezien ik pilates alleen thuis doe( les is erg leuk maar is best zwaar, te zwaar denk ik) wil ik toch wel iets erbij. Beetje oefeningen om wat strakker in mijn velletje te komen hopelijk
quote:Op maandag 8 november 2010 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
uit het ziekenhuis. Wat een ontzettend mooi popje! Lang, veel zwart haar, donshaartjes en ligt heel vredig in bidhouding. Echt een knap wondertje. Wordt nu teruggebracht naar mn werk.
schop ze wegquote:Op maandag 8 november 2010 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
Er zitten hier wel vogeltjes, maar ook kauwen. En die eten alles op!
arm meisje!quote:Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef LieLie het volgende:
Baby S heeft trouwens een afwijking aan haar heupjes (door de stuitligging) en moet nu in een tuigje, best sneu.
Die moet ze vier weken om, en dan moet het beter zijn. Anders moet ze twee weken in het ziekenhuis in zo'n stellage.
[ afbeelding ]
Oh heeft mijn broertje ook gehad, een spreidbroekje.quote:Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef LieLie het volgende:
Baby S heeft trouwens een afwijking aan haar heupjes (door de stuitligging) en moet nu in een tuigje, best sneu.
Die moet ze vier weken om, en dan moet het beter zijn. Anders moet ze twee weken in het ziekenhuis in zo'n stellage.
[ afbeelding ]
Da's idd sneu ja....quote:Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
Hey! Kauwtjes moeten ook eten!!quote:Op maandag 8 november 2010 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
Er zitten hier wel vogeltjes, maar ook kauwen. En die eten alles op!
Een spreidbroek is nog weer anders volgens mij, dat is zo'n hard ding.quote:Op maandag 8 november 2010 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh heeft mijn broertje ook gehad, een spreidbroekje.Ziet er sneu uit, maar met een beetje geluk is ze er met 4 weken van af..
Ja dat is hard idd.. Maar idee is het zelfde.quote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Een spreidbroek is nog weer anders volgens mij, dat is zo'n hard ding.
En dan moet ze helaas wel meer dan een beetje geluk hebben, want het was een vrij ernstige afwijking volgens de kinderarts.
Ik gun het ze wel, maar er komen geen kleine, schattige vogeltjes dan....quote:Op maandag 8 november 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey! Kauwtjes moeten ook eten!!![]()
Maar ze maken er wel altijd een bende van ja..
Ja, het komt door de stuitligging.quote:Op maandag 8 november 2010 12:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Een spreidbroekje is niet zo erg als het lijkt... Maar dat tuigje en de wetenschap dat het een ernstige aandoening is, is niet zo erg prettig. Hopelijk werkt het een beetje, dat tuigje...
oh die mevrouwen: parttime - atvdag - ziek in ieder geval niet op het werk !quote:Op maandag 8 november 2010 11:59 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Bluezz!![]()
Soms is het wel handig om pessimistisch ergens aan te beginnen, dan valt het niet zo tegen. Ik had dus al twijfels en ja hoor! De mevrouw die ik moest hebben, was er niet. Nou ja, iig wordt mijn inschrijving op tijd verlengd.
Hahaha! Je vergeet de vergaderingen en de cursussen nog!quote:Op maandag 8 november 2010 12:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
oh die mevrouwen: parttime - atvdag - ziek in ieder geval niet op het werk !
Wanneer is háar herkansing ?
suc6 AnneX! Hopelijk win je het. En Krak pff vermoeiend.. LieLie: tis 8 graden, gisteren ook. Toen tenniste ik in shirtje met korte mouwen omdat ik het warm kreeg hahaquote:Op maandag 8 november 2010 13:02 schreef AnneX het volgende:
Verslag van mn. AnneX nav. voorkomen voor een (forse) parkeerboete van 160 euro op een invalidenplaats in een woonwijk op een natte - gladde - donkere avond in februari bij een bord dat 2 meter boven de grond staat achter een boom.
Opmerking: u moet zich ervan vergewissen dat u daar mag parkeren. Schluss.
OK op de bon staat 60 euro en in een andere plaats staan de borden 2 meter hoog dus als je achteruit of vooruit parkeert zie je dat het niet is toegestaan.
Uitspraak over twee weken.
Die hadden ze hier wel gewoon hangen bih de Hema. Maar vind het daar irritant dat je het niet even fatsoenlijk kunt oassen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker fris![]()
Ik zag op de hema site leuke mouwloze vesten. Hopen dat ze die ook gewoon in de winkel hebben. Ik rij zo ff naar Almelo voor een toertje H&M en Hema en zo.. Vind dat zo irritant als ik me niet naar de temperatuur kan kleden
Ah! Da's heel prettig ja!quote:Op maandag 8 november 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
hier ook eens een meevaller, we hebben eindelijk het geld van de ambulance rit (wat duur is!) van feb. terug gehad.
Was een beetje gesteggel over wie nou moest betalen en waarom (wij hadden natuurlijk al betaald maar er was een hoop onduidelijkheid over declaraties verder..) Maar vandaag hebben we t dus gehadFijn is dat.
hangt er vanaf wat voor warm voer t wasquote:Op maandag 8 november 2010 13:44 schreef Stereotomy het volgende:
Heb bord warm voedsel weten te laten liggen en een broodje gezond gehaald
Al weet ik nou niet welke meer calorieen bevat eigenlijk.
Stoganoff spul... saus zal wel vol met boter gezeten hebben.quote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor warm voer t was
lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Stoganoff spul... saus zal wel vol met boter gezeten hebben.
Lekkerness wordt gemeten met calorieënpuntenquote:
bossche bollen, over evil gesproken!quote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekkerness wordt gemeten met calorieënpunten![]()
![]()
Maar heb al een Bossche Bol gehad vandaag, m'n begeleider was jarig.
Heb ze overwonnen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bossche bollen, over evil gesproken!
Oe lekkerquote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef Stereotomy het volgende:
Lekkerness wordt gemeten met calorieënpunten![]()
![]()
Maar heb al een Bossche Bol gehad vandaag, m'n begeleider was jarig.
Er is maar 1 Bossche Bol en Jan de Groot is zijn eh, bakker.quote:Op maandag 8 november 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bossche bollen, over evil gesproken!
oh? en waarom niet?quote:Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....tot zover mijn teamleider / meewerkend voorman-vooruitzichten en aspiratiesMijn teamlead vertelde net dat de nieuwe organisatie bijna klaar is. En ik kom er niet in voor
optimistquote:Op maandag 8 november 2010 13:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is maar 1 Bossche Bol en Jan de Groot is zijn eh, bakker.![]()
En er zit vooral lucht in, dus het valt vast mee met de calorieen.
Nieuw management, nieuwe ideeen, nieuwe indeling van het werkquote:
Daar ben je lekker mee. Als dit er toch al aan zat te komen, waarom werd je dan gevraagd om dit te doen?quote:Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....tot zover mijn teamleider / meewerkend voorman-vooruitzichten en aspiratiesMijn teamlead vertelde net dat de nieuwe organisatie bijna klaar is. En ik kom er niet in voor
Nou had ik al zo'n vermoeden toen hij een week of 4 geleden meldde dat het originele voorstel van tafel was geveegd en er een ander idee werd neergelegd
Maar bedoel je dat je er uit moet of niet in een leidinggevende functie komt? Weet niet hoe ik het moet lezen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nieuw management, nieuwe ideeen, nieuwe indeling van het werk
ja idd. beetje vaag zo.quote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ben je lekker mee. Als dit er toch al aan zat te komen, waarom werd je dan gevraagd om dit te doen?
Omdat in het eerste voorstel, wat ook voor mijn teamlead volledig onverwacht van tafel werd geveegd, ik wel die positie zou krijgen. Vandaar dat ik ook in eerste instantie de rol heb overgenomen. Een paar weken later werd dus het voorstel van tafel geveegd en zijn ze bezig gegaan met het inzetten van een nieuw idee.quote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar ben je lekker mee. Als dit er toch al aan zat te komen, waarom werd je dan gevraagd om dit te doen?
Ik blijf zitten waar ik zit, krijg een berg k**-werk en wordt geen teamleadquote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar bedoel je dat je er uit moet of niet in een leidinggevende functie komt? Weet niet hoe ik het moet lezen.
kom je er helemaal niet meer in voor?quote:Op maandag 8 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Nou had ik al zo'n vermoeden toen hij een week of 4 geleden meldde dat het originele voorstel van tafel was geveegd en er een ander idee werd neergelegd
Niet als managementquote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kom je er helemaal niet meer in voor?
Nou lekker kut dusquote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik blijf zitten waar ik zit, krijg een berg k**-werk en wordt geen teamlead
Hm, wel heel erg balen natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Verder gebeurt er verder niets hoorNiet dat ik mijn baan kwijt raak of zo
Het is alleen jammer dat ik nu niet wat leuks erbij krijg. Nu moet ik nog met mijn collega in discussie over wie het rotwerk neemt en wie het leuke werk krijgt.
Als je heimwee krijgt mag je mijn beoordelingsformulieren wel invullen. Your guess is as good als minequote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet als managementWel als gewaardeerde collega die het werk mag uitvoeren
Hmm fijn is datquote:Op maandag 8 november 2010 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Verder gebeurt er verder niets hoorNiet dat ik mijn baan kwijt raak of zo
Het is alleen jammer dat ik nu niet wat leuks erbij krijg. Nu moet ik nog met mijn collega in discussie over wie het rotwerk neemt en wie het leuke werk krijgt.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef golfer het volgende:
Maar dat geeft je dan nu weer voldoende aanleiding om erg gemotiveerd om je heen te gaan kijken naar een echt leuke, op jouw lijf(je)... geschreven nieuwe baan.
ah, werkslaafquote:Op maandag 8 november 2010 14:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet als managementWel als gewaardeerde collega die het werk mag uitvoeren
rustig rondkijken is nooit verkeerdquote:Op maandag 8 november 2010 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
Guys, dank jullie welMaar we moeten er natuurlijk ook weer geen ramp van maken
Er zijn ergere dingen op deze wereld.
En verder rondkijken is idd een optie maar alle verandering is eng dus ik moet nog even zien hoe snel dat gaat
dan durf je wel zeg..quote:Op maandag 8 november 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_strijken
WTFBBQ
Ik vind bij ons boven op de extra kamer strijken al extreem genoeg.quote:Op maandag 8 november 2010 14:58 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extreem_strijken
WTFBBQ
quote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef LieLie het volgende:
![]()
Volgens het nieuwe rooster hebben we in de volgende periode 1 dag in de week les!
Dat zou toch wat zijn!
Nee! 1 les! Van drie uur!quote:Op maandag 8 november 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:
en die ene dag duurt niet van 06.00 tot 23.30?
3quote:Op maandag 8 november 2010 15:10 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, net 3 (!) telefoontjes achter elkaar gebeld zonder morren.
Bokkepootjestaartquote:Op maandag 8 november 2010 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, vraagje aan de goddelijke kokers hier:
a.s. donderdag moet ik de Keek van de Week_!! verzorgen hier op de afdeling. Zelfgemaakt gebak/taart/whatever voor 15-20 personen.
Iemand een SIMPEL idee waarmee ik toch indruk kan maken? Vorige week waren Dr. Oetker Brownies al langsgekomen door iemand anders, de week daarvoor was het tiramisu.
Zelf dacht ik aan deegcupjes met een klodder (zelfgemaakte) vruchtenvulling erin en wat slagroom erbovenop. Wie helpt me aan iets originelers?
Het moet:
- Simpel
- Origineel
- Indrukwekkend![]()
- Makkelijk te maken
- Niet te duur
zijn.
Heb maar een kleine oven, liefst zonder ovenquote:Op maandag 8 november 2010 15:20 schreef DarkElf het volgende:
indrukwekkend? Hoezo?
eniewee; worteltjestaart? creamcheese brownies? cheesecake? hartige muffins (zongedroogde tomaat en olijf bijv maar er zijn talloze mogelijkheden)? voctoria sponge met room en jam? chocoladetaart?
http://www.mijnreceptenbo(...)otjestaart-1498.htmlquote:Op maandag 8 november 2010 15:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bokkepootjestaart
Als je slagroom kunt kloppen, kun je de taart ook maken. En hij doet het hier op verjaardagen altijd goed
Bokkepootjestaart is ook nog zonder oven!quote:Op maandag 8 november 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb maar een kleine oven, liefst zonder oven
I knowquote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bokkepootjestaart is ook nog zonder oven!
Maar een optie: Sachertortequote:Op maandag 8 november 2010 15:15 schreef Stereotomy het volgende:
Oh trouwens, vraagje aan de goddelijke kokers hier:
a.s. donderdag moet ik de Keek van de Week_!! verzorgen hier op de afdeling. Zelfgemaakt gebak/taart/whatever voor 15-20 personen.
Iemand een SIMPEL idee waarmee ik toch indruk kan maken? Vorige week waren Dr. Oetker Brownies al langsgekomen door iemand anders, de week daarvoor was het tiramisu.
Zelf dacht ik aan deegcupjes met een klodder (zelfgemaakte) vruchtenvulling erin en wat slagroom erbovenop. Wie helpt me aan iets originelers?
Het moet:
- Simpel
- Origineel
- Indrukwekkend![]()
- Makkelijk te maken
- Niet te duur
zijn.
de studies van tegenwoordigquote:Op maandag 8 november 2010 15:08 schreef LieLie het volgende:
![]()
Volgens het nieuwe rooster hebben we in de volgende periode 1 dag in de week les!
Dat zou toch wat zijn!
Ik koop altijd kant en klare cake, als bodem. In plakken snijden en de vorm mee vullen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.mijnreceptenbo(...)otjestaart-1498.html
Is dit een goed recept? Ik weet niet of ik een cakevorm heb thuis eigenlijk... grmbl.
quote:Op maandag 8 november 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
de studies van tegenwoordig![]()
maareh... betekent zeker wel heeeeel veel zelfstudie
Je bedoelt normale gele cake? In stukjes snijden en aanduwen op de bodem?quote:Op maandag 8 november 2010 15:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik koop altijd kant en klare cake, als bodem. In plakken snijden en de vorm mee vullen.
Halve liter slagroom kloppen, bokkepootjes doormidden snijden.
Dan een laagje slagroom, laagje bokkepootjes, laagje slagroom, laagje bokkepootjes.
De overgebleven slagroom mengen met de kruimels van de koekjes, en een kop advocaat. Dat er overheen en een nacht in de koelkast.
Ananas != cakequote:Op maandag 8 november 2010 15:24 schreef Bluezz het volgende:
Steer je prachtig gesneden ananas met iets erbij????
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt normale gele cake? In stukjes snijden en aanduwen op de bodem?
Valt het op dat banket de categorie is die ik zelf het minst kook?
Met kersen? Zou kunnen, met een prefab taartbodem of mocht ik een vormpje thuis hebben of een ovenschaal dan LieLie's taartbodem...quote:
Is die zo goed bij jullie slager? Ben daar ook wel nieuwsgierig naar, slager en poulier hebben ook vaak dat soort dingen liggen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:25 schreef golfer het volgende:
Erwtensoepje van de dorpsslager gehaald.
Ik doe maar een kop hoor, geen halve fles.quote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
bokkepootjestaart klinkt lekker maar ik zie dat er een halve fles advocaat doorheen gaat![]()
waarom moet overal drank in
Omdat dat alles lekkerder maakt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
bokkepootjestaart klinkt lekker maar ik zie dat er een halve fles advocaat doorheen gaat![]()
Plakt dat niet te erg aan de bodem vast? Kruimelt het niet te erg als je alles weer lossnijdt?quote:
Die van onze slager is erg goed, daarbij stopt ie er ruimschoots z'n zelfgemaakte (veelvuldige bekroonde) rookworststukken dooeheen. Heerlijk.quote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef TAV74 het volgende:
Is dit zo goed? Ben daar ook wel nieuwsgierig naar, slager en poulier hebben ook vaak dat soort dingen liggen.
ga ergens anders een blauwe knoop campagne voerenquote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee hoor, gaat prima. Als alles maar minstens 12 uur in de koelkast heeft gestaan komt het helemaal goedquote:Op maandag 8 november 2010 15:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Plakt dat niet te erg aan de bodem vast? Kruimelt het niet te erg als je alles weer lossnijdt?
quote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ga ergens anders een blauwe knoop campagne voerenDeze SC is bedoeld voor drankge- en misbruikers
Okee, dan zal ik vanavond al beginnen met bakken....quote:Op maandag 8 november 2010 15:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat prima. Als alles maar minstens 12 uur in de koelkast heeft gestaan komt het helemaal goed
nee joh, 200 gram koekjes verkruimelen (keukenmachine of mixer maar dan wel oppassen dat niet alles in het rondvliegt). 100 gram boter in een steelpannetje laten smelten, over de verkruimelde koekjes gieten en in taartvorm gooien. klaar is kees (je bodem dan). 2 pakjes mon chou mengen met een berg suiker en beker opgeklopte slagroom, dat op de bodem gooien. op laten stijven in de koelkast en dan zo'n Jonker blik kersenvlaai eroverheen, klaar !quote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met kersen? Zou kunnen, met een prefab taartbodem of mocht ik een vormpje thuis hebben of een ovenschaal dan LieLie's taartbodem...
en ik tijdens toerisme opleiding 5 dagen per week naar school, 4 jaar langquote:
Drankmisbruikquote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ga ergens anders een blauwe knoop campagne voerenDeze SC is bedoeld voor drankge- en misbruikers
Have fun, DEquote:Op maandag 8 november 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens naar Antwerpen, even ergens wat drinken en hapje eten met CF.
Bye!
Nou, je post hier dus het zal wel meevallenquote:Op maandag 8 november 2010 15:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb de hardlooples uitgelopen....alleen weet ik niet of ik nog leef
quote:Op maandag 8 november 2010 15:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, je post hier dus het zal wel meevallen
misbruik is niet goed.quote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik schonk zaterdag gewoon een paar Whiskydruppels naast mijn glas!quote:
een beetje drank door een gerecht is lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Oud roze, bestaat dat nogquote:Op maandag 8 november 2010 15:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo.. oogst valt tegen uit de stad, maar toch een truitje, longsleeve, t shirt en 2 hemdjes gekocht. Vind de kleuren momenteel niet denderend..oud roze.. dat staat toch bijna niemand?
drank is nergens lekker in. zo rechtstreeks in je mond ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef z80 het volgende:
[..]
een beetje drank door een gerecht is lekker.
de rest van de fles is voor tijdens het klaarmaken van het gerecht.
hahaquote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik schonk zaterdag gewoon een paar Whiskydruppels naast mijn glas!Eeuwig zonde
doe CF de groetenquote:Op maandag 8 november 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik ga zo eens naar Antwerpen, even ergens wat drinken en hapje eten met CF.
Bye!
De winkels hangen er vol meequote:Op maandag 8 november 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oud roze, bestaat dat nog![]()
I kwil ook nog steeds een niet zo'n heel dik vestje of trui met lange mouwen... heb nu een tshirt met lange mouwen onder een ander tshirt en het voelt eigenlijk te koud
quote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik schonk zaterdag gewoon een paar Whiskydruppels naast mijn glas!Eeuwig zonde
Sunnie!!! Niet weheeeer grijs/zwart/veilig he.quote:Op maandag 8 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De winkels hangen er vol mee![]()
Heb nu een niet al te dik truitje bij de H&M vandaan. Beetje grijs-blauw. Met 'oprolboord' en de mouwen kan je tot 3/4 oprollen en vast zetten. Handig voor op mijn werk. Wijde hals dus niet veel te warm.
Edit: deze dus
[ afbeelding ]
Hij is blauw-grijsquote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sunnie!!! Niet weheeeer grijs/zwart/veilig he.![]()
Paars is een mooie kleurquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja.. als je ziet welke kleuren nu in de mode zijn.. niet veel keuze.
Maar, longsleeve is paars en een van de hemdjes ook
M&Mquote:Op maandag 8 november 2010 16:47 schreef borisz het volgende:
Zo college corporate finance zit er weer op. Ging over belastingen
. Dus nobelprijswinnaars Modigliani and Miller kwamen aan de orde.
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en blauw vind ik ook mooi voor t-shirts
ik heb buikspierpijn! En ik merkte vandaag dat ik veel meer crunches aan kan dan een half jaar geleden: 2x zo veel namelijk
![]()
Nu nog het vetlaagje van dat mooie sixpack zien te verwijderen
Ja, was er niet. Beige, donker grijs en deze kleur. En donker grijs dus niet meer in mijn maatquote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het een prima vest, goeie kleur (al zou ik geloof ik ook maar meteen zwart kiezen)
quote:Op maandag 8 november 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
goed bezig!
Maar een sixpack moet je niet willeneen lekker strak buikje met een klein vetlaagje is veel mooier
quote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef LieLie het volgende:
Dat ging makkelijk! hij ging meteen mee in ons plan
dan is het goedquote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik ga voor een sixpack!
ben er namelijk niet van overtuigd dat ik ooit het vetlaagje weg ga krijgen
quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar je moet er niet meer tussen gaan zitten gewoon, goed?
quote:Op maandag 8 november 2010 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
* Sarabi gaat rustig in een hoekje op haar handen zitten
Ja dat dacht ik al maar dat leek me te simpelquote:Op maandag 8 november 2010 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
t-shirt met lange mouwen (long sleeves)
Wel thuis!quote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar dat leek me te simpel
Ik ga naar huis, ik ben kapoetjes van alles wat er naast het werk gebeurd hier
soms is het gewoon simpelquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al maar dat leek me te simpel
Ik ga naar huis, ik ben kapoetjes van alles wat er naast het werk gebeurd hier
Ben je nu moe?quote:Op maandag 8 november 2010 17:01 schreef LieLie het volgende:
Ik zag Bert Visscher fietsen! Zo lsngs de bus!
Beleef ik ook nog wat vandaag
Nou, die ene seconde kan ik hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben je nu moe?
Ik wordt altijd zo moe van die man
quote:Op maandag 8 november 2010 17:06 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, die ene seconde kan ik hebben![]()
en wat ben jij jolig
Ik wilde het positief brengenquote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik wilde net gaan typen dat ik vervelend ben
Ik zag het. Nu moet ik de komende weken de spotjes zien te ontwijkenquote:Op maandag 8 november 2010 17:07 schreef borisz het volgende:
S4 van Dexter begint vanaf vanavond bij de VPRO
quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanaafzit te twijfelen of ik een blocnote mee moet nemen
Vet chill zeg!quote:Op maandag 8 november 2010 17:15 schreef LieLie het volgende:
Joh, er zitten een paar dudes gezellig te kletsen hier jonguh! Echt zo vet man, jeweettoch.
Wat ga je doen vanavond?quote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik op zoek ga naar zo'n klein ikea potloodje en dat met een los blaadje in mijn jaszak stop
Wijn en kaas avond bij de kaasboer in het dorp. Wijn proeven, leuke kaasjes er bij om te combineren en wat flessen bestellen als ze lekker zijnquote:
Wat ga je maken??quote:Op maandag 8 november 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:
Straks lekker een nieuw recept proberen!
Hij vermoordt haar en springt daarna?quote:Op maandag 8 november 2010 17:24 schreef borisz het volgende:
Weet inmiddels het een en ander over de moordpartij hier in IJmuiden.
Hij had asperger en zij wilde hem het huis uit hebben. Afijn de afloop kennen we.
Ja.quote:Op maandag 8 november 2010 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij vermoordt haar en springt daarna?
O leukquote:Op maandag 8 november 2010 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wijn en kaas avond bij de kaasboer in het dorp. Wijn proeven, leuke kaasjes er bij om te combineren en wat flessen bestellen als ze lekker zijn
Ja ik ben heel benieuwd. Hij verkoopt een kleine collectie wijnen en port van 'De wijnvrienden' en dat zijn vaak lekkere flesjes! Wel wat duurder dan in de super, dus vind het wel handig dat ik vanaaf eerst kan proberen voor ik bestel.quote:
Ideaalquote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik ben heel benieuwd. Hij verkoopt een kleine collectie wijnen en port van 'De wijnvrienden' en dat zijn vaak lekkere flesjes! Wel wat duurder dan in de super, dus vind het wel handig dat ik vanaaf eerst kan proberen voor ik bestel.
Ja, en tante FF vond Miya heel lief en mooi.quote:Op maandag 8 november 2010 17:36 schreef Tezz het volgende:
Hoi!
Hopelijk alles oke met iedereen. Heeft FF de baby al gezien???
Ik heb tractaties geknutseld met Bente vanmiddag. Kind stuitert alle kanten op (is morgen jarig). Net heerlijk gegeten (pasta) en nu even huishouden doen.....
Als het goed is krijg je pen en papier bij een proeverij.quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanaafzit te twijfelen of ik een blocnote mee moet nemen
Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja ik ben heel benieuwd. Hij verkoopt een kleine collectie wijnen en port van 'De wijnvrienden' en dat zijn vaak lekkere flesjes! Wel wat duurder dan in de super, dus vind het wel handig dat ik vanaaf eerst kan proberen voor ik bestel.
Rijst! Ik moest aan je denken net. Ik kwam er achter (terwijl ik mijn bord al voor mijn neus had) dat ik gewoon vegetarisch heb gegeten vandaag, haha.quote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef rijsttafel het volgende:
Hoi vrienden! Alles lekker?
Rijst heeft weer hard gestudeerd vandaag.![]()
Nu wat over was van de stoofschotel van gisteren door wat pasta heen gemikt. NOMNOM
Hehe nice, en dan moet je gelijk aan mij denken?quote:Op maandag 8 november 2010 17:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Rijst! Ik moest aan je denken net. Ik kwam er achter (terwijl ik mijn bord al voor mijn neus had) dat ik gewoon vegetarisch heb gegeten vandaag, haha.![]()
Als manlief niet thuis is, dan is vlees/vis voor mij niet zo heel belangrijk ineens.
We denken altijd aan je.quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe nice, en dan moet je gelijk aan mij denken?![]()
Mijn vegetarisch-zijn is trouwens iets verminderd, maar ik eet nog wel bijna alle dagen vegetarisch. Ook omdat ik het gewoon erg lekker vind.
De wijn die ik heb gekregen is wel erg zoet.. Je zou toch zeggen dat m'n ouders me wel beter zouden kennen onderhand
Wat heb je gemaakt?
Ja dat hoop ik wel. Maar ik weet niet hoe 'serieus' ze het aanpakken..quote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je pen en papier bij een proeverij.![]()
Veel plezier!
Dat laatste weet ik niet, maar ik zou het wel leuk vinden iets beter wijn bij spijs te kunnen kiezenquote:Op maandag 8 november 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vindt.
In ieder geval alvast veel plezier gewenst.
voor je het weet ben je met wijn net zo fanatiek als je met whisky bent geworden
Het zou zomaar kunnen. Mijn zwager begon ook met 1 proeverij. En daarna is hij zelfs een cursus gaan doen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet, maar ik zou het wel leuk vinden iets beter wijn bij spijs te kunnen kiezen
Dan ben je toch geen barbaar! Da's gewoon een kwestie van smaak.quote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben een barbaar: ik vind bier veel beter bij veel soorten eten gaan dan wijn. Wijn drink ik liever los of met een klein hapje.
Nooit geweest, wat is daar te doen dan?quote:Op maandag 8 november 2010 18:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan ben je toch geen barbaar! Da's gewoon een kwestie van smaak.
Ik heb ook weleens verschillende bieren geserveerd bij een etentje.
Ben je trouwens weleens op het van Brienenoord-eiland geweest?
Er is niks te doen tenzij je er een volkstuin hebt. Maar je kunt er ook wandelen. Omdat je het laatst had over weinig natuur in de stad.....quote:Op maandag 8 november 2010 18:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nooit geweest, wat is daar te doen dan?
Barbaar is misschien niet het goede woord.. Viking dan
Een goede volle soep met brood en een bruin bier..quote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Bier bij eten is imo ondergewaardeerd! Het past niet bij alles natuurlijk, maar soms is bier veel lekkerder dan wijn
Thx voor de tip, maar die 500 meter die je daar kan lopen stelt niet echt wat voorquote:Op maandag 8 november 2010 18:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is niks te doen tenzij je er een volkstuin hebt. Maar je kunt er ook wandelen. Omdat je het laatst had over weinig natuur in de stad.....
Goed bier bij het eten is ergquote:Op maandag 8 november 2010 18:06 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben een barbaar: ik vind bier veel beter bij veel soorten eten gaan dan wijn. Wijn drink ik liever los of met een klein hapje.
Dat zei ik, het is klein. Maar die grote populieren vind ik zo mooi. Ik kom uit het midden van het land en ik vond het leuk te zien dat de Maas daar getijden heeft.quote:Op maandag 8 november 2010 18:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een goede volle soep met brood en een bruin bier..![]()
[..]
Thx voor de tip, maar die 500 meter die je daar kan lopen stelt niet echt wat voor![]()
Ben een tijd terug nog wel van Vlaardingen naar Hoek van Holland gelopen (trein terug). Daar kom je ook nog flink wat natuur tegen. Vlaardingse bossen, het duinbos naast de waterweg, dan door het Staelduinse bos en uiteindelijk de duinen en het strand.Binnenkort nog maar eens doen, nu zijn de herfstkleuren nog mooi.
Ja haha ik dacht aan jou! Mijn bordje staat met foto en al in wat eten en drinken we vandaag # 182quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hehe nice, en dan moet je gelijk aan mij denken?![]()
Mijn vegetarisch-zijn is trouwens iets verminderd, maar ik eet nog wel bijna alle dagen vegetarisch. Ook omdat ik het gewoon erg lekker vind.
De wijn die ik heb gekregen is wel erg zoet.. Je zou toch zeggen dat m'n ouders me wel beter zouden kennen onderhand
Wat heb je gemaakt?
Ziet er lekker uit! Geitekaas!quote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja haha ik dacht aan jou! Mijn bordje staat met foto en al in wat eten en drinken we vandaag # 182
Owjaquote:Op maandag 8 november 2010 18:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zei ik, het is klein. Maar die grote populieren vind ik zo mooi. Ik kom uit het midden van het land en ik vond het leuk te zien dat de Maas daar getijden heeft.
NOMNOM Ziet er goed uitquote:Op maandag 8 november 2010 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja haha ik dacht aan jou! Mijn bordje staat met foto en al in wat eten en drinken we vandaag # 182
Nogal, haar man kwam de kaarten brengen, er moet vanalles geregeld worden, stukje in de krant, wie wil er wat zeggen en wat, hoe doen we het met het bloemstuk, wie rijdt met wie mee (en dat allemaal in overleg met haar man, die arme R. hij is zo kapot)quote:
Hier is ook een rivier en vroegah stond het water soms tot de achterdeur van mijn opa.quote:Op maandag 8 november 2010 18:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
OwjaWoon al heel m'n leven praktisch naast de Maas, dus voor mij is dat tweede natuur
![]()
Vroegah liep het water wel eens de pier in Hoek van Holland op bij hoog water en wind.
Heftig ja. Dikkequote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal, haar man kwam de kaarten brengen, er moet vanalles geregeld worden, stukje in de krant, wie wil er wat zeggen en wat, hoe doen we het met het bloemstuk, wie rijdt met wie mee (en dat allemaal in overleg met haar man, die arme R. hij is zo kapot)
En tussendoor staan er dan nietsvermoedend patienten aan je balie/aan de foon die ook je aandacht verdienen.
Ik vond het een heftig dagje.
Dat ís ook gewoon heftigquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal, haar man kwam de kaarten brengen, er moet vanalles geregeld worden, stukje in de krant, wie wil er wat zeggen en wat, hoe doen we het met het bloemstuk, wie rijdt met wie mee (en dat allemaal in overleg met haar man, die arme R. hij is zo kapot)
En tussendoor staan er dan nietsvermoedend patienten aan je balie/aan de foon die ook je aandacht verdienen.
Kan me voorstellen dat zoiets als een Hertog Jan Grand Prestige bij wild of stoofpotten erg goed pastquote:Op maandag 8 november 2010 18:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Bier bij eten is imo ondergewaardeerd! Het past niet bij alles natuurlijk, maar soms is bier veel lekkerder dan wijn
Jeetje, dat is ook heel heftigquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een leventje hebben we toch dat we daarvan kunnen genieten hequote:Op maandag 8 november 2010 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En bovendien maakt het me niks uit. Als iemand cola lekker vindt, krijgen ze cola.quote:Op maandag 8 november 2010 18:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat zoiets als een Hertog Jan Grand Prestige bij wild of stoofpotten erg goed past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |