Tong 80 is een FOK!Icoon en mag dat dus blijkbaar. Of men hier blij mee moet zijn is een ander verhaalquote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef PizzaMizza het volgende:
TS wordt over een paar uurtjes gebanned![]()
Oja, mods/FA's: Waarom wordt tong80 nooit gebanned en als iemand anders ook maar een paar topics onzin opent wel?
Corruptie
Omdat tong80 een collectief is en geen individu!quote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef PizzaMizza het volgende:
TS wordt over een paar uurtjes gebanned![]()
Oja, mods/FA's: Waarom wordt tong80 nooit gebanned en als iemand anders ook maar een paar topics onzin opent wel?
Corruptie
Scherpquote:Op zondag 7 november 2010 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoeft niet meer met de nieuwe layout
Omg door wie?quote:Op zondag 7 november 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het record posts op een dag is 1950. Dus doe dat en binnen een paar jaar heb je hem wel ingehaald.
Neem een voorbeeld aan Chocolatechick die ONZ aan het vullen isquote:Op zondag 7 november 2010 23:07 schreef 92Merel het volgende:
TS heeft gemiddeld 10 posts per dag, gaat m echt nooit lukken
Ik neuk je rastakop, tamme kloonquote:
quote:
das echt ziekquote:Op zondag 7 november 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het record posts op een dag is 1950. Dus doe dat en binnen een paar jaar heb je hem wel ingehaald.
geboortedatum: 10-03-1994quote:
Krijg ik snoep?quote:Op zondag 7 november 2010 23:11 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik kom het wel even voor doen als je in mijn busje stapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |