Dat komt omdat het tussen die twee oren zit, het is psygologisch dat je je dan beter voeltquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ohh jawel. Een lekkere gevulde salade en ik voel me gelijk beter.
Naja ik denk dat je lichaam zich wel beter herstelt, zodra er wat eten in je maag zit.quote:Op maandag 8 november 2010 14:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat komt omdat het tussen die twee oren zit, het is psygologisch dat je je dan beter voelt
Dus.................BK, Mc Drek en KFC is ook etenquote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja ik denk dat je lichaam zich wel beter herstelt, zodra er wat eten in je maag zit.
Ik zeg ook niet dat dat niet helptquote:Op maandag 8 november 2010 14:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus.................BK, Mc Drek en KFC is ook eten
Weet je wat pas echt helpt tegen een kater? Gewoon nog een biertje in je mik stoppenquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet helpt. M.K. zei dat gezond eten niet helpt tegen een kater en ik zeg dat dat wel helpt
.
gevuld met gegrilde kipquote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ohh jawel. Een lekkere gevulde salade en ik voel me gelijk beter.
Verrgeet de bacon niet!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 14:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
gevuld met gegrilde kip
en sambal enknoflooksaus
met een broodje eromheen ... nie
Shit je was mijn super snelle edit voorquote:Op maandag 8 november 2010 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet je wat pas echt helpt tegen een kater? Gewoon nog een biertje in je mik stoppen
slechtste uitvinding ooit!quote:Op maandag 8 november 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Gisteren voor het eerst met Lotusss een kapsalon op. Nou, het is NIET mijn ding. Ik wil de friet apart van de shoarma, en de saus gewoon uit een bakkie hebben!!
Heb daarnaast maar een broodje Durum kebeb gegeten.
Juist, friet behoord krokant te zijn, en apart van de rest te zitten. Nu ja, een biefstuk met friet en doperwten en dan de heerlijke vette jus over de friet is wel weer lekker.quote:Op maandag 8 november 2010 14:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
slechtste uitvinding ooit!
sompige patatjes zijn viez
Je gaat toch een schone in een neus doen? Serieus het helptquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar een gebruikte vind ik nu niet echt geheel normaal
Ranzig! Maar nee..quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maitje een gebruikte tampon in de neus van m.k. gaat proppen.
Doe dan een tenalady voor je mond..quote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja beter een tamponnetje in de neus dan een inlegkruisje voor je bek.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:30 schreef sp3c het volgende:
die TT is niet goed trouwens
ik krijg er honger van en het is al zolang geleden dat ik een Big Mac at dat het me eigenlijk wel lekker lijkt:')
maar k heb nog steeds een zin om te beween
Ow ow ow!! Tptje zoals we dat hier noemen. Met kaas, sla, komkommer (geen tomaat!) en knoflooksaus en rode saus...quote:Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef sp3c het volgende:
wat je moet doen is omeen Turkse pizza vragen met vlees
meestal krijg je dan je turkse pizza met sla en kaas en sambal etc. zo jij wil met hetzelfde vlees als in je broodje doner kebab er ook nog in gepropt
het is goddelijk
ik neem altijdmet kaas en vlees en sla maar zonder uitjes en evt zonde tomaat maardie laatste vergeet ik wel is
Maak mij 's nacht maar gewoon wakker voor stampot rauwe andijviequote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ikzelf bijzonder lekker vind zijn gebakken aardappels met uitgebakken speklapjes en kapucijners. In het vet van de speklapjes dan ook nog ff snel wat verse knoflook heel snel aanbakken en dit dan over alles gooien. Heerlijk kan ik je zeggen!!!!
Bak je de tampon dan mee of gaat die er achteraf rauw bij?quote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ikzelf bijzonder lekker vind zijn gebakken aardappels met uitgebakken speklapjes en kapucijners. In het vet van de speklapjes dan ook nog ff snel wat verse knoflook heel snel aanbakken en dit dan over alles gooien. Heerlijk kan ik je zeggen!!!!
Dat is het toetje!!!quote:Op maandag 8 november 2010 15:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bak je de tampon dan mee of gaat die er achteraf rauw bij?
Reken er maar niet op, we gaan de boel helemaal afbreken!!!quote:Op maandag 8 november 2010 15:03 schreef sp3c het volgende:
ok nu ga ik echt weg
ik ga ervanuit dat Erwinrommel oid er wel voor zorgt dat alles netjes verloopt tot ik terug en uitgegeten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |