Ik denk niet dat Maitje een gebruikte tampon in de neus van m.k. gaat proppen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, maar een gebruikte vind ik nu niet echt geheel normaal
Blauwe UN tampons. Hoef je dat blauwe koordje aan je schouder niet meer te dragenquote:Op maandag 8 november 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn er ook met leger groene touwtjes.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg ik maar. Ik sta nergens meer van te kijken...........quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maitje een gebruikte tampon in de neus van m.k. gaat proppen.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blauwe UN tampons. Hoef je dat blauwe koordje aan je schouder niet meer te dragen
Waar het hoofd vol van isquote:Op maandag 8 november 2010 14:06 schreef Sine_Pari het volgende:
Naja beter een tamponnetje in de neus dan een inlegkruisje voor je bek.
quote:Op maandag 8 november 2010 14:09 schreef ErwinRommel het volgende:
Hmmmm, nu moet ik plots aan "De Rode Bef" denken.......zucht.......
Was gezellig hoor in "De Rode Bef"quote:Op maandag 8 november 2010 14:10 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja lekker... niet dus. Ga mooi niet rood beffen
Ik heb Lotusss daar maar niet alles over verteldquote:
Erg slim.quote:Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb Lotusss daar maar niet alles over verteld
Niet dat ze dat erg vind hoor. Beetje biju beetje vertel ik wel wat anekdotes daaroverquote:
quote:
KFC for the win ...quote:Op maandag 8 november 2010 14:33 schreef ErwinRommel het volgende:
BK is wel ok, beter dan de Mc Drek
Maar er gaat niks opboxen tegen een burger van Wimpie"squote:
Knijnevoer zeker???quote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef EllaN het volgende:
Gezond kan ook heel lekker zijn hoor mannen.
ja maar daar raakje je kater niet mee kwijtquote:Op maandag 8 november 2010 14:40 schreef EllaN het volgende:
Gezond kan ook heel lekker zijn hoor mannen.
Ohh jawelquote:Op maandag 8 november 2010 14:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar daar raakje je kater niet mee kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |