wat voorn werk moest je doen als ik vragen mag?quote:Op maandag 8 november 2010 13:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag om 08:00 lekker in de openlucht wat vrijwilligerswerk gedaan
Heerlijk!!
Nou ja, gewoon heel simpel hoor. Op de voetbal vereniging de bladeren wegvegen en in de sloot dumpen, en vullisbakken legen rondom de twee sportvelden. En elk half uur een bakkie koffie doenquote:Op maandag 8 november 2010 13:05 schreef m.k het volgende:
[..]
wat voorn werk moest je doen als ik vragen mag?
een leuk en simpel werkje om ff tussendoor te doen dus, vooral heerlijk met dit weerquote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon heel simpel hoor. Op de voetbal vereniging de bladeren wegvegen en in de sloot dumpen, en vullisbakken legen rondom de twee sportvelden. En elk half uur een bakkie koffie doen
En morgen ga je de sloot schoonmaken?quote:Op maandag 8 november 2010 13:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon heel simpel hoor. Op de voetbal vereniging de bladeren wegvegen en in de sloot dumpen, en vullisbakken legen rondom de twee sportvelden. En elk half uur een bakkie koffie doen
Idd. Vandaag eerste keer dat ik dit doe. En het houd je bezig. Zit je niet steeds binnen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef m.k het volgende:
[..]
een leuk en simpel werkje om ff tussendoor te doen dus, vooral heerlijk met dit weer
uhmmmmmmm, nietquote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En morgen ga je de sloot schoonmaken?
is dat niet meer een amphibische kwestie?quote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idd een klusje voor Rave_NLquote:Op maandag 8 november 2010 13:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat niet meer een amphibische kwestie?
een sloot heeft de mooie eigenschap dat ie zichzelf schoonhoudt, ik gooi op mijn werk ook alles in de slootquote:Op maandag 8 november 2010 13:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tampon erin..quote:Op maandag 8 november 2010 13:31 schreef m.k het volgende:
Kijk ik net naar mijn koffie, is ie in een keer rood, bloedneus
Hospik!!!!!!!quote:Op maandag 8 november 2010 13:31 schreef m.k het volgende:
Kijk ik net naar mijn koffie, is ie in een keer rood, bloedneus
Da's snel!quote:
stuur maar opquote:
niet nodig maitje heeft de oplossingquote:
Het is een gave!quote:
Joh, ga der 1 bij je moeder uit het nachtkastje halenquote:Op maandag 8 november 2010 13:42 schreef m.k het volgende:
[..]
stuur maar op![]()
[..]
niet nodig maitje heeft de oplossing
quote:
quote:
reken jezelf ook meequote:
Jij bent toch diegene die een tampon in een bloedneus pervers vindt?quote:
Er zijn er ook met leger groene touwtjes.quote:Op maandag 8 november 2010 14:02 schreef Sine_Pari het volgende:
Tampon in je neus? Lekker gezicht met zo'n blauw touwtje dat voor je mond hangt
Ja, maar een gebruikte vind ik nu niet echt geheel normaalquote:Op maandag 8 november 2010 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene die een tampon in een bloedneus pervers vindt?
Terwijl dat erg normaal is in zo'n geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |