Dat weet ik, maar ik zou liever hebben dat het tot het einde aan deels bij de jury blijft, zoals het gaat tót aan de top 10 idd. En ik snap dat ze dat niet willen en waarom, maar ik baal gewoon dat een Chico eruit ligt terwijl een Enora verder mag in deze competitie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De beslissing ligt ook deels bij de jury..... tot aan de top 10.
Daarna is het aan het publiek en kan de jury hooguity nog sturen.
ADHBquote:Op maandag 8 november 2010 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heeft Lorenzo een ADHD-achtig iets?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik verdenk LorenzoDie zag Chio als ergste concurrent. Hij heeft sabotaaaage gepleegd
Daar heb je gelijk in. Iedereen heeft zn favoriet, maar Chico had meer verdiend dan waar tie nu is gekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Het zal toch nooit goed zijn met de uitslag - als de jury alsnog besluit wie eruit gaat, dan maken ze de verkeerde beslissing omdat jouw favoriet er dan misschien alsnog kan uit ligt. Er zijn altijd wel mensen die ontevreden zijn met de manier waarop de uitslag wordt bepaald.
Chico was niet mijn favoriet, maar hij had zeker een plaats in de top 3 verdiend.
Vind haar maar zozo. Ik kan haar en Lisa niet goed uit elkaar halen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:47 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Ik zie Raquel naast Natascha =p wist niet dat ze eerste seizoen ook meegedaan had.
Vind het erg jammer dat zij er al uit ligt, na haar schitterende performance afgelopen zondag.
omdat ze lekker isquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zou liever hebben dat het tot het einde aan deels bij de jury blijft, zoals het gaat tót aan de top 10 idd. En ik snap dat ze dat niet willen en waarom, maar ik baal gewoon dat een Chico eruit ligt terwijl een Enora verder mag in deze competitie.
Laat Floris maar winnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Nu Chico eruit ligt hoop ik dat Lorenzo wint.
Bij de vrouwen zal het gaan tussen Natascha en Lise denk ik
Floris had er wat mij betreft gisteren al uitgelegen. Vind ik de minst karaktervolle danser.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Laat Floris maar winnen
of anders Natascha of Lise
De ene is blond en belgisch, de ander donker en nederlandsquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind haar maar zozo. Ik kan haar en Lisa niet goed uit elkaar halen.
Lise is kleiner dan Nataschaquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ene is blond en belgisch, de ander donker en nederlands
Als hij danst? Dan kijk je zeker naar iemand anders dan mij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Floris had er wat mij betreft gisteren al uitgelegen. Vind ik de minst karaktervolle danser.
Ik vind hem juist veel karakter hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Floris had er wat mij betreft gisteren al uitgelegen. Vind ik de minst karaktervolle danser.
Nee, geef mij maar 1x minder hiphop per week en een andere dans er weer voor terug zoals broadwayquote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef Migwi het volgende:
Het is een belspelleke, dus dan denk ik dat Lorenzo of Enora wint.
Enora gewoon omdat ze zo gruwelijk lekker is en Lorenzo, nuja, hij heeft gewoon iets.
Maar goed, mij zal het aan mn reet roesten, zolang ze maar nog veel hip hop doen en weinig ballroom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:35 schreef Daph_ het volgende:
Nieuwe koppels:en hun dans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door NouMooiNiet op 12-11-2010 09:05:13 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |