quote:Op woensdag 10 november 2010 17:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk niet zeggen... maar ik ga wel ff kijken of ik het voor je kan halen
Overigens was ik vandaag eindelijk zelf het slachtoffer van een practical joke op het werk. Daar waar ik normaal natuurlijk uitdeel.
Afijn, ik wou naar huis...trek mijn jas aan.... en mijn mouwen zaten dichtgenaaid.
Een van mijn collega's heeft nu natuurlijk een 'probleem' want dat kan ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan. Overigens is er een filmpje van dus die komt nog
edit; filmpje staat op FB
Ik heb je er nog wel aan herinnerdquote:Op woensdag 10 november 2010 16:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee.. serieus overal geweest, van alles gekocht (Miss dan) en geen postzegelsBedacht het me net toen ik in de tram zat
Ja, maar veel meer hebben we er ook niet mee gedaanquote:
Owh ja, da's een beter idee, om At de schuld te gevenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:38 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja, maar veel meer hebben we er ook niet mee gedaanHet is Ats schuld, hij had ook even kunnen smsen
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:05 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb zo een honger ... het lijkt wel of ik een paard op kan . En dan heb ik echt onwijs veel gegeten vandaag...
Zou het door de kou kunnen komen ?
Echt nietquote:
Kap nahquote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Atreidez het volgende:
Ja, moet wel, want ik heb nergens last van
Btw: Weekend
Ik hoop wel dat de verjaardag van mijn oma doorgaat jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb zin in vrijdagals dat ene nog doorgaat dan he
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat de verjaardag van mijn oma doorgaat jaMaar wist niet dat jij er ook zou zijn
![]()
Dat klinkt wel als mijn oma jaquote:Op woensdag 10 november 2010 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze had het over een lemonparty ofzo en dat klonk wel gezellig dus tja dan moet ik wel komen
Doe jij ook mee?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als mijn oma jaLemonparty in het verzorgingstehuis
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 06:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb mijn propedeuse gehaald![]()
![]()
Feliquote:Op donderdag 11 november 2010 06:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb mijn propedeuse gehaald![]()
![]()
het moet wel een beetje knus zijn, zo vaak gaan we niet met zijn tweeen op stap... Echt veel bijzondere dingen zijn er niet die zaterdagavond volgens het uitburo, dus dat wordt een gezellig tentje om uitgebreid te eten, en daarna een kroeg in, misschien wat dansen of zo we zien wel. Bij de kettingstraat zitten toch de wat betere eettentjes?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer prima gegeten (en okok, een keer zwaar minder) Is alleen niet echt een gezellige locatie om knus met je vriendin te willen zitten vind ik, is imo te massaal.
Ik zou trouwens tot een uur of 5 de stad mijden, Scheveningen ook....tis as zaterdag de intocht van Sinterklaasquote:Op donderdag 11 november 2010 09:02 schreef slaveloos het volgende:
[..]
het moet wel een beetje knus zijn, zo vaak gaan we niet met zijn tweeen op stap... Echt veel bijzondere dingen zijn er niet die zaterdagavond volgens het uitburo, dus dat wordt een gezellig tentje om uitgebreid te eten, en daarna een kroeg in, misschien wat dansen of zo we zien wel. Bij de kettingstraat zitten toch de wat betere eettentjes?
hahaha, ben ik een keertje een weekend zonder kinderen... HAHAHAHAquote:Op donderdag 11 november 2010 09:05 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik zou trouwens tot een uur of 5 de stad mijden, Scheveningen ook....tis as zaterdag de intocht van Sinterklaas
Als je kinderen hebt dan had je dit wel geweten toch? Moet ik zeggen want ik vergeet alles!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
hahaha, ben ik een keertje een weekend zonder kinderen... HAHAHAHA
Dat wisselt een beetje. Als ik ga sporten ga ik of hardlopen, of naar de sportschool. Maar als ik naar de sportschool ga, probeer ik direct van uit mijn werk te gaan. Zodoende hoef ik 's avonds de deur niet meer uitquote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt dan had je dit wel geweten toch? Moet ik zeggen want ik vergeet alles!
Ik ben wezen sporten ! Meteen gevraagd hoe het zit met opzeggen... Ik dacht werkelijk dat je na je jaar contract gewoon op kon zeggen met in achtneming van de opzegtermijn, niet dus. Het wordt dan gewoon met een jaar verlengd...
flap welke dagen sporten jullie?
Minimaal 2 maanden voor eind van het aflopen van contract. Hoogstwaarschijnlijk gaat wel per 1 januari die nieuwe wet in waardoor ze niet meer per jaar mogen verlengen maar gewoon maandelijks. Alleen gezien die ingangsdatum niet 100% zeker is kunnen ze er officieel nog niks over zeggenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt dan had je dit wel geweten toch? Moet ik zeggen want ik vergeet alles!
Ik ben wezen sporten ! Meteen gevraagd hoe het zit met opzeggen... Ik dacht werkelijk dat je na je jaar contract gewoon op kon zeggen met in achtneming van de opzegtermijn, niet dus. Het wordt dan gewoon met een jaar verlengd...
En wanneer mini op school zit, zal ik wel op mn werk zittenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef tuintegel het volgende:
Dan zal je mij wellicht een enkele keer chagrijnig zien rondstrompelen daar. Ik probeer te gaan wanneer mini op school is .
Morgen is de storm wel voorbij toch?
Jij sport er toch ook? Die man vertelde mij dat het 2012 wordt dat dat niet meer mag maar goed . Dikke bult eigen schuldquote:Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Minimaal 2 maanden voor eind van het aflopen van contract. Hoogstwaarschijnlijk gaat wel per 1 januari die nieuwe wet in waardoor ze niet meer per jaar mogen verlengen maar gewoon maandelijks. Alleen gezien die ingangsdatum niet 100% zeker is kunnen ze er officieel nog niks over zeggen
Ben bang van wel ... Alhoewel de zondag mij ook wel gaat lukkenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En wanneer mini op school zit, zal ik wel op mn werk zitten
Morgen schijnt ook echt baggerweer te worden
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:09 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij sport er toch ook? Die man vertelde mij dat het 2012 wordt dat dat niet meer mag maar goed . Dikke bult eigen schuld.
Kan jij niet af en toe met me mee
Dus toch niet maandelijks opzeggen...tja dat soort dingen hoor je vaker ja.. fuckers.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dus geen ontspanning voor jou vandaagquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
Kut! Wat een dag! Ik trek het schoenenkastje open en heb de lade zo in mijn handen, van de laptop (die toch al uit elkaar valt) breekt er een scharniertje, ik stoot mijn hoofd en straks heb ik vier kinderen hier zitten , waarvan twee zusjes (beloofd om ze op te vangen), 1 neefje en de ander is eigen productie . WTF doe ik mezelf soms aan op een dag ....
quote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
Kut! Wat een dag! Ik trek het schoenenkastje open en heb de lade zo in mijn handen, van de laptop (die toch al uit elkaar valt) breekt er een scharniertje, ik stoot mijn hoofd en straks heb ik vier kinderen hier zitten , waarvan twee zusjes (beloofd om ze op te vangen), 1 neefje en de ander is eigen productie . WTF doe ik mezelf soms aan op een dag ....
Ruilen? Zet ik je kast in elkaar pas jij op tot kwart over 1quote:Op donderdag 11 november 2010 11:07 schreef Atreidez het volgende:
Gefeliciteerd Mel!En sterkte tt, soms heb je van die dagen he.. en dan moet de storm nog komen
Ben lekker bij de Gamma geweest en ga nu knutselen aan me kledingkast
Het is al bijna morgenquote:Op donderdag 11 november 2010 10:36 schreef tuintegel het volgende:
ja ik wist alleen niet dat ie den haag aankwam...quote:Op donderdag 11 november 2010 10:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:28 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ja ik wist alleen niet dat ie den haag aankwam...
In Leiden pas het weekend eropquote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?
Airwin vrije dag?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Gefeliciteerd MelWell done
Ik ga zo weer lekker (hopelijk) met m'n naaimachientje aan de slag
Nou niet dit weekend...bij 'ons' komt 'ie de 20e.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?
Was het maar zoquote:
Dit dus, heb ik ook een keer gehad. Kán overigens best pittig worden qua prijs......quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik gok op je koppeling vervangen /drukgroep...maar dat had ik al gezegd...
Als je pedaal op de grond zat kan het ook gewoon je koppelingskabel zijn natuurlijk, misschien valt t wel meequote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja hij ging kijken wat het precies was en zou me later vandaag terugbellen.
Liep wat eerder over de Westduinweg rond 10.30 uur denk ik. Heel sneu en zielig zonder auto.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je pedaal op de grond zat kan het ook gewoon je koppelingskabel zijn natuurlijk, misschien valt t wel meeIk dacht trouwens dat ik je zag lopen op de Westduinweg, om 11.15 ofzo!
Bij de krant soms ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Werken bij de krant lijkt mij juist heel leuk. In de garage niet zo... wordt je vies van enzo..blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |