Airwin vrije dag?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Gefeliciteerd MelWell done
Ik ga zo weer lekker (hopelijk) met m'n naaimachientje aan de slag
Nou niet dit weekend...bij 'ons' komt 'ie de 20e.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is er dan een stad/dorp waar ie niet aankomt?
Was het maar zoquote:
Dit dus, heb ik ook een keer gehad. Kán overigens best pittig worden qua prijs......quote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef tuintegel het volgende:
Ik gok op je koppeling vervangen /drukgroep...maar dat had ik al gezegd...
Als je pedaal op de grond zat kan het ook gewoon je koppelingskabel zijn natuurlijk, misschien valt t wel meequote:Op donderdag 11 november 2010 12:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Nouja hij ging kijken wat het precies was en zou me later vandaag terugbellen.
Liep wat eerder over de Westduinweg rond 10.30 uur denk ik. Heel sneu en zielig zonder auto.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je pedaal op de grond zat kan het ook gewoon je koppelingskabel zijn natuurlijk, misschien valt t wel meeIk dacht trouwens dat ik je zag lopen op de Westduinweg, om 11.15 ofzo!
Bij de krant soms ook hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Werken bij de krant lijkt mij juist heel leuk. In de garage niet zo... wordt je vies van enzo..blegh.
Daar heb ik ook last van dus dat zou wel goedkomenquote:Op donderdag 11 november 2010 13:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Bij de krant soms ook hoor
Maar ik ben iig erg blij met mn werk....wat had ik anders met mn sensatiezucht en nieuwsgierigheid moeten doen
Praten kan altijdquote:Op donderdag 11 november 2010 13:08 schreef WheeleE het volgende:
Naja...vandaag mijn lunch vergeten. Er ligt nu een pakketje boterhammen met kaas en hageslag op het aanrecht te wachten. En de kantine hier blijkt lichtelijk krokante krentebollen en broodjes te verkopen...
//Edit: Wtf...ineens een headhunter aan de telefoon. Wil een belafspraak maken voor een mogelijk interessante functie. Ik ben helemaal niet op zoek, vlieg op!
Mja, ik ben al eens eerder benaderd door zo'n pipo, en ik moet zeggen dat de werkgever en het salaris erg interessant waren. Ik was alleen gewoon niet op zoek naar iets anders, ik wil niet weg bij mijn huidgie werkgever. Dit keer was het alleen een telefoontje om te polsn of ik geinteresseerd was, verder geen details. Gelijk maar nee gezegd dus.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Praten kan altijd
En ik hoop voor je dat je geen huisdieren hebt anders liggen die bammetjes vast niet meer te wachten als je thuiskomt
Uit je raam gooien kan niet? Met deze wind land het toch 4 straten verderop en weten ze niet dat jij het hebt gedaan hahahaquote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef nectarientje het volgende:
Wat een takkeweer!![]()
En ik kreeg mijn vuilnis vanmorgen niet naar beneden dus ik heb volgende week extra veel
Lief! Maar het is vanmorgen opgehaaldquote:Op donderdag 11 november 2010 14:37 schreef tuintegel het volgende:
voor wanneer moet je vuilnis buiten staan necta? ik kan nadat ik mini uit school heb gehaald wel even langsrijden en het doen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |