Is het te gothic voor je?quote:
quote:
HAHAHA Sokje z'n prostaat is nog nooit gemolken!!11!1!!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Sok. het volgende:
Mannen die graag anaal willen
Eigenlijk gewoon kasthomo's
Haha.quote:
quote:
Mannen die seksueel passief zijnquote:Op zondag 7 november 2010 22:03 schreef Sok. het volgende:
Mannen die graag anaal willen
Eigenlijk gewoon kasthomo's
..... I don't even................quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, ik word misselijke als ik anaal icm jouw voor me zie.
BUUUUUUUUUUUUURNNNNNNquote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met kasthomo's te maken?quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mannen die seksueel passief zijn.
.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zo zo, stoere boy.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
misselijke eh.. hij wordt er misselijke van.. Niet misselijk.. NEEEEEN.. Misselijkequote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zo, stoere boy.
En 'jouw'.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha deze post.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zo, stoere boy.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo zo, stoere boy.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Meteen zo vuil gaan doen als iemand gewoon eerlijk is.
quote:
HAHAHA Jaaaa je ziet een spelfoutje!! GOED VAN JEquote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
misselijke eh.. hij wordt er misselijke van.. Niet misselijk.. NEEEEEN.. Misselijke
Oh ja, dat ook nog. Zijn misselijkheid zal hem wel beletten goede zinnen te kunnen formuleren.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
misselijke eh.. hij wordt er misselijke van.. Niet misselijk.. NEEEEEN.. Misselijke
Ik snap niet wat er gay is aan anale seks (met een vrouw).quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met kasthomo's te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |