Is dit ook degene waarin je de sponsor bedragen voor Ajax en PSV had aangepast?quote:Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef rednitro het volgende:
Eredivisie, eerste divisie, topklasse, hoofdklasse
transfers, speler aanpassingen, stadion aanpassingen
alles in 1, voor de liefhebber
http://www.sendspace.com/file/rhs4k8
Kijk eens rond op manutd.nlquote:Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef PirE het volgende:
Zoek nog steeds een site voor 2010/2011 shirtjes![]()
Ja en die Ass.manager vertrouw ik voor geen meter dus ik doe al die persdingetjes zelf, vind dat een beetje saai onderdeel.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind het gedoe met spelers spreken wel leuk, maar niet als ze stug volhouden.Speler begint mij echt de neus te hangen nu.
Ik verloor ook met 1-0 van ADOquote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben met ADO bezig. Denk je wat. Ik win net 0-1 bij Ajax.
Moet je even aangeven wat voor speler het is. Backup, rotation. Als je key speler kiest kan je hem waarschijnlijk wel betalen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben net ook begonnen met fm11, natuurlijk bij Sparta!
Alleen ik heb een probleem. Als ik dus nu een speler wil aankopen dan kan dat niet want ik kan geen salaris bieden ofzo? Er staat dan iets van kan geen deal bieden ga naar bestuur? Ik snap er niets van, de bevestig knop bij zo een salaris onderhandeling is niet aanklikbaar..
Nieuwe versie van het forum is er al een tijdje, en van FM wist je ook al dat er nieuwe wasquote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef badboynova het volgende:
pssst nieuwe versie van FM, nieuwe versie van het forum.
Is er een link?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |