abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88449828

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco

Football Manager #56 Waar we wachten op de release!
pi_88449843
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:13 schreef rednitro het volgende:
Eredivisie, eerste divisie, topklasse, hoofdklasse
transfers, speler aanpassingen, stadion aanpassingen

alles in 1, voor de liefhebber

http://www.sendspace.com/file/rhs4k8
Is dit ook degene waarin je de sponsor bedragen voor Ajax en PSV had aangepast?
pi_88449974
Scorpie, ik zou even op MU kijken voor trainingsschema's. Staan ze wel op.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zondag 7 november 2010 @ 21:32:24 #4
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_88450178
Zoek nog steeds een site voor 2010/2011 shirtjes :s) :s)
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_88450371
Gaat hard :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 7 november 2010 @ 21:36:57 #6
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_88450523
Dit gaat erg hard :P
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_88451068
Heb een CV gevonden, ene Kara van Tromso. Ziet er aardig uit. :)
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_88451086
Damn dit gaat snel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 7 november 2010 @ 21:45:21 #9
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_88451138
't is weer ouderwets drama in de jupiler league :') Snel promoveren. In de eredivisie is het tenminste duidelijk waar je staat. In de jupiler league is echt nauwelijks verschil tussen de teams. Kun je van iedereen verliezen.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_88451550
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:32 schreef PirE het volgende:
Zoek nog steeds een site voor 2010/2011 shirtjes :s) :s)
Kijk eens rond op manutd.nl :)

Ik moet trouwens echt een rechtsback hebben in de winterstop, heb geen echte backup op dit moment (ja wel 1tje gekocht maar die brak meteen ze been in het 2de :( )
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_88452235

_O-
pi_88452312
Haha, toen ik een vraag met dat antwoord beantwoordde kreeg ik een zooitje spelers over me heen die zich stoorden aan mijn communicatie. :P
pi_88452703
Ik vind het gedoe met spelers spreken wel leuk, maar niet als ze stug volhouden. :') Speler begint mij echt de neus te hangen nu.
pi_88453203
Zo, seizoen zit erop.

1e geworden met Ajax, beker gepakt:

Uitslagen:

In de CL na de groepsfase uitgeschakeld door CL-winnaar Barcelona, wat dus geen schande is.

Grotendeels behaald met deze selectie (Ooijer, Tainio, en nog wat ander huur materiaal mist, maar de kern is intact)

Met de volgende topscoorders:

En als talentje:

Doelstelling voor volgend jaar; CL kwart finale halen, kampioen worden, bekefinale redden.
Verder snijden in de salarissenpost (ben van 450.000 per week naar 357.000 per week gegaan, niet slecht dus) en de schulden verminderen.
Doorselecteren qua jeugd, trainingscomplex en kwaliteit van trainers verbeteren.
  zondag 7 november 2010 @ 22:13:20 #15
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_88453221
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik vind het gedoe met spelers spreken wel leuk, maar niet als ze stug volhouden. :') Speler begint mij echt de neus te hangen nu.
Ja en die Ass.manager vertrouw ik voor geen meter dus ik doe al die persdingetjes zelf, vind dat een beetje saai onderdeel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_88453549
  zondag 7 november 2010 @ 22:20:32 #17
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_88453725
Ik ben met ADO bezig. Denk je wat. Ik win net 0-1 bij Ajax. 8-)
pi_88454219
Mijn nieuwe club.

Santos FC of Engen Santos (sponsornaam) is een Zuid-Afrikaanse voetbalclub uit Kaapstad. De club werd in 1982 opgericht als Lightbody's Santos.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_88454714
Ubirajara is trouwens een verdomd handige Goalkeeper-coach.
pi_88454877
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben met ADO bezig. Denk je wat. Ik win net 0-1 bij Ajax. 8-)
Ik verloor ook met 1-0 van ADO :(
pi_88455825
Ik ben net ook begonnen met fm11, natuurlijk bij Sparta!

Alleen ik heb een probleem. Als ik dus nu een speler wil aankopen dan kan dat niet want ik kan geen salaris bieden ofzo? Er staat dan iets van kan geen deal bieden ga naar bestuur? Ik snap er niets van, de bevestig knop bij zo een salaris onderhandeling is niet aanklikbaar..
  zondag 7 november 2010 @ 22:52:33 #22
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_88455943
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben net ook begonnen met fm11, natuurlijk bij Sparta!

Alleen ik heb een probleem. Als ik dus nu een speler wil aankopen dan kan dat niet want ik kan geen salaris bieden ofzo? Er staat dan iets van kan geen deal bieden ga naar bestuur? Ik snap er niets van, de bevestig knop bij zo een salaris onderhandeling is niet aanklikbaar..
Moet je even aangeven wat voor speler het is. Backup, rotation. Als je key speler kiest kan je hem waarschijnlijk wel betalen.
pi_88456203
Oh oke ik zal het eens gaan proberen ;)

Iemand die weet hoe ik Fm kan afsluiten en dan weer verder gaan zonder hem opnieuw op te starten? Dus gewoon als een soort tabblad. Op mijn Windowsbak weet ik hoe dat moet maar op mijn mac niet.
pi_88456381
pssst nieuwe versie van FM, nieuwe versie van het forum.

Is er een link?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_88456675
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef badboynova het volgende:
pssst nieuwe versie van FM, nieuwe versie van het forum.

Is er een link?
Nieuwe versie van het forum is er al een tijdje, en van FM wist je ook al dat er nieuwe was ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')