............quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mooi bedacht.... maar dat hele plaatje gaat per definitie niet op, omdat electronen helemaal niet om een atoom heen draaien.
Electronen zijn niets meer dan golven die in wolken door bepaalde orbitalen "bewegen" ..... maar in de praktijk zou je het niet eens bewegen kunnen nemen.....
Dat electronen ronddraaiende bolletjes zijn is gewoon een verzonnen fabeltje om het voor middelbare scholiertjes een beetje begrijpbaar te maken ^^
PS: Sorry.... ik moest het gewoon even uitleggen![]()
Wat nu, twijfelt u aan mijn chemische kennis? ^^quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat nu, twijfelt u aan mijn chemische kennis? ^^
Ieder plaatje dat ik hier voorbij zie komen jeukt het me om er op in te gaan.... hoe stom het ook is. Misschien krijg ik teveel exacte vakken.....
De Natuurkundeleraar heeft gesproken.quote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Wannabe-intellectuelen die hier serieus iets gaan uitleggen
Neequote:
Daar komt de natuurkunde leraarquote:Op maandag 8 november 2010 20:04 schreef SuperwormJim het volgende:
Wannabe-intellectuelen die hier serieus iets gaan uitleggen
Exactquote:Op maandag 8 november 2010 20:03 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat nu, twijfelt u aan mijn chemische kennis? ^^
Ieder plaatje dat ik hier voorbij zie komen jeukt het me om er op in te gaan.... hoe stom het ook is. Misschien krijg ik teveel exacte vakken.....
quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zou deze werken? Klinkt niet eens zo gek namelijk
quote:Op maandag 8 november 2010 20:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik maak ze wel voor je![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef aight1 het volgende:
Ik moest zo hard lachen bij sommige van die van honkey![]()
Hoe wil jij gaan springen als de lift net zo snel valt als jij..... Jij valt immers mee met de lift....quote:Op maandag 8 november 2010 20:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zou deze werken? Klinkt niet eens zo gek namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |