Wij ookquote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef DarkElf het volgende:
jammer! (maar ik kan altijd wel lachen om mijn mislukkingen)
We gaan hem nu even bekijken, want opgenomen op recorder.quote:
ha ik koop dus echt nooit een iphone hey? iedereen die me wil bellen kan het ook morgen op mijn huistelefoon en typen op zo een klein ding? ha ik moet er niet aan denken ...wel loop ik heel de dag met een notietieblokje voor als ik een idee krijgquote:
Ow het was gewoon zomaar een losse flodder die spontaan op borrelde omdat ik me ff een half uurtje verveeldequote:Op zondag 7 november 2010 21:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ha overnieuw bakken ik hoop dat je nog wat anders lekkers in huis hebt
Oké thanks voor de infoquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ik koop dus echt nooit een iphone hey? iedereen die me wil bellen kan het ook morgen op mijn huistelefoon en typen op zo een klein ding? ha ik moet er niet aan denken ...wel loop ik heel de dag met een notietieblokje voor als ik een idee krijg
Zeker vrij leeg nog, dat blokje, ha?quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef dandybleu het volgende:
ha ik moet er niet aan denken ...wel loop ik heel de dag met een notietieblokje voor als ik een idee krijg
ha nee is wel vol alleen vol met onzin ( nou ja niet perse onzin alleen dingen waar mensen niet op zitten te wachten )quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeker vrij leeg nog, dat blokje, ha?
Gohquote:Op zondag 7 november 2010 21:30 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha nee is wel vol alleen vol met onzin ( nou ja niet perse onzin alleen dingen waar mensen niet op zitten te wachten )
Oh dat vind ik echt zo'n draak van een film! Verplicht moeten aanhoren (kijken deed ik niet) op school vorig jaar. Kinderen wilde hem per se zien..quote:Op zondag 7 november 2010 21:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ben nu Mammia Mia aan het kijken, moet bijna huilen whahaha
quote:
Ik vind hem stiekem erg leukquote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt zo'n draak van een film! Verplicht moeten aanhoren (kijken deed ik niet) op school vorig jaar. Kinderen wilde hem per se zien..
Klinkt goed, kauwgom als ontbijt.quote:Op zondag 7 november 2010 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Help, mijn ontbijtkoek is mislukt
Kwam er té laat achter dat ik bloem heb gebruikt ipv zelfr bakmeel.
Het is een plat taai bakseltje wat naar gummi smaakt
Het ruikt wel lekker, dus de koekkruiden zijn nog wel goed
is nu al de 3e keer dat ik em ziequote:Op zondag 7 november 2010 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt zo'n draak van een film! Verplicht moeten aanhoren (kijken deed ik niet) op school vorig jaar. Kinderen wilde hem per se zien..
ik las m'n ouwe lulquote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef rijsttafel het volgende:
leuk om m'n ouwe lui weer eens te zien
absoluutquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is nu al de 3e keer dat ik em zie
maar vind de liedjes van Abba wel heel aanstekelijksnap wel waarom ze toch zo beroemd zijn geweest
Liedjes van Abba zitten verdomd goed in elkaar. Net zoals de liedjes van Lady Gaga zeg maar. Dat je het niet wil toegeven maar toch... enzo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is nu al de 3e keer dat ik em zie
maar vind de liedjes van Abba wel heel aanstekelijksnap wel waarom ze toch zo beroemd zijn geweest
ja toch? is hartstikke lief! zij is ziekquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Awww, smsje van hootersmeisje hoe het met me gaat. Lievvv.![]()
Ziek?quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja toch? is hartstikke lief! zij is ziek
Ooopsquote:Op zondag 7 november 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
Awww, smsje van hootersmeisje hoe het met me gaat. Lievvv.![]()
Waarom denk jij aan mijn lul?quote:
Ligt het nu aan mij of is dit een wat wonderlijk gesprekjequote:
vind je Streep niet goed? ik vind dat zo'n geweldig actrice! ze kan echt alles spelen en vol overtuiging. In Julie & Julia vind ik haar ook zo leuk de rol van Julia (de kok waar DE een boek van heeft) speeltquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
absoluut![]()
maar Sreepen dan ook nog zingen
Ik vind haar verschrikkelijk ja. Echt, kan niet fatsoenlijk naar een film met haar er in kijken, erger me kapot aan haar.quote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind je Streep niet goed? ik vind dat zo'n geweldig actrice! ze kan echt alles spelen en vol overtuiging. In Julie & Julia vind ik haar ook zo leuk de rol van Julia (de kok waar DE een boek van heeft) speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |