Neuh, is gewoon een functie die op die telefoon zit. Je kan zelf kiezen of je hem gebruikt of niet.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit dat met swypen? Moet je dat downloaden ofzo?
Yeahquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:53 schreef TwenteFC het volgende:
heb hem net binnen, wat een pracht ding
Als je wat gaat tikken moet je even wat langer op het beeldscherm drukken dan zie je invoermethode komen te staan, dan kan je kiezen Swype of Samsung Toetsenbord.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe zit dat met swypen? Moet je dat downloaden ofzo?
quote:
Ja swypen lijkt me dik handig iddquote:Op zaterdag 13 november 2010 12:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je wat gaat tikken moet je even wat langer op het beeldscherm drukken dan zie je invoermethode komen te staan, dan kan je kiezen Swype of Samsung Toetsenbord.
Volgens mij moeten fabrikanten dan een licentie hebben van swype, maar pin me er niet op vast.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja swypen lijkt me dik handig idd
Vraag me alleen af of dat op andere mobieltjes bv. te downloaden is.
Oh zo! Ja geen idee eerlijk gezegd. Tis wel een tof ietsquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja swypen lijkt me dik handig idd
Vraag me alleen af of dat op andere mobieltjes bv. te downloaden is.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:24 schreef exile79 het volgende:
Swype is echt geweldig, even wennen in het begin misschien, maar daarna is het super.
Bedoel je je telefoon zelf? Nee hoor, daar kan je gewoon mee bellen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:55 schreef rubje het volgende:
en kan je er nog wat mee,of heb je meer nodig om er iets aan te hebben.
Probeer eens Google, extreem veel over te vinden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef TwenteFC het volgende:
Hmm ik kan hem niet upgraden naar Froyo, hij zegt dat ik de nieuwste versie al heb.. maar ik heb eclair.
Al geprobeert met dat register enzo, werkte niet.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Probeer eens Google, extreem veel over te vinden.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:56 schreef TwenteFC het volgende:
Hmm ik kan hem niet upgraden naar Froyo, hij zegt dat ik de nieuwste versie al heb.. maar ik heb eclair.
Hebben jullie allebei wel de nieuwste versie van Kies geinstalleerd?quote:Op zondag 14 november 2010 11:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde gesodemieter.
Even een harde reset geven (terug naar fabrieksinstellingen) wil heel vaak helpen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:
Pff, dieseltje zei iemand over Froyo?
Heb net geupdate hij is echt heel traag..
Heb hem nu twee keer opnieuw opgestart, en volgens mij gaat het nu goedquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Even een harde reset geven (terug naar fabrieksinstellingen) wil heel vaak helpen.
Op 5 november, zelfde dag als dat Froyo uitkwam. V 1,5,3,,,,,,,,,,100quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Hebben jullie allebei wel de nieuwste versie van Kies geinstalleerd?
Same here, ik heb ook de nieuwste versie van KIES.. maar hij wil niet updatenquote:Op zondag 14 november 2010 18:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Op 5 november, zelfde dag als dat Froyo uitkwam. V 1,5,3,,,,,,,,,,100
jp2 jm1 jm1
voor de registerhack moet je ook niet de nieuwste versie hebben maar een oudere.quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Same here, ik heb ook de nieuwste versie van KIES.. maar hij wil niet updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |