Ja dan doe ik dat idd maarquote:Op woensdag 10 november 2010 17:07 schreef mash_ het volgende:
Sowieso met internet nemen. anders heb je al aan 90% van de apps niks
Niet als die kapot gaat koop ik gewoon een nieuwe of een goede 2e hands via markplaats. Voor een verzekering betaal je in principe altijd meer dan de waarde van het product (op lange termijn). Ik koop dus nooit een verzekering als ik zelf het verlies kan dragen. Een 2e hands Galaxy S of sorotgelijk toestel heb je voor 300 euro.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor Vodafone dan denk ik.
Hebben jullie je mobiel verzekerd eigenlijk?
Ik ben niet heel erg onhandig, maar wie heeft zijn mobiel nou niet een keer per ongeluk op de grond laten vallen?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niet als die kapot gaat koop ik gewoon een nieuwe of een goede 2e hands via markplaats. Voor een verzekering betaal je in principe altijd meer dan de waarde van het product (op lange termijn). Ik koop dus nooit een verzekering als ik zelf het verlies kan dragen. Een 2e hands Galaxy S of sorotgelijk toestel heb je voor 300 euro.
Maar het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk, vind jij 300 euro veel? Ben je onhandig?
Iedereen laat hem in die tijd wel een keer vallen, alleen dan hoeft ie nog niet kapot te gaan. Als jij bij voorbaat al zuinig bent met je spullen dan zou ik geen verzekering nemen. Stel dat hij in die 2 jaar een keer kapotvalt dan kan je de kosten zelf ophoesten en ben je waarschijnlijk niet meer kwijt dan dat een verzekering in 2 jaar kost.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg onhandig, maar wie heeft zijn mobiel nou niet een keer per ongeluk op de grond laten vallen?
Dat is ook waarquote:Op woensdag 10 november 2010 20:32 schreef Justinn het volgende:
[..]
Iedereen laat hem in die tijd wel een keer vallen, alleen dan hoeft ie nog niet kapot te gaan. Als jij bij voorbaat al zuinig bent met je spullen dan zou ik geen verzekering nemen. Stel dat hij in die 2 jaar een keer kapotvalt dan kan je de kosten zelf ophoesten en ben je waarschijnlijk niet meer kwijt dan dat een verzekering in 2 jaar kost.
Hehequote:Op woensdag 10 november 2010 20:58 schreef TwenteFC het volgende:
Voordeel van een verzekering is wel dat je hem na 2 jaar in een bak met water kan leggen, en vervolgens een nieuwe krijgen en deze verkopen.![]()
Zelf nooit gedaan, maar ik ken er wel een paar die het zo doen..
quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben niet heel erg onhandig, maar wie heeft zijn mobiel nou niet een keer per ongeluk op de grond laten vallen?
videobellen kost 2 verbindingen dacht ik en laten providers niet toe.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef GalaxyS het volgende:
kun je uitschakelen dat de camera lockt wanneer je op power drukt?
en hoe gaat dat videobellen? kost dat geld en naar welke nummers kun je bellen? is er een manier om met een ander programma via internet te videobellen naar pc ofzo
mod of niet ga es elders de applefan uithangen met je getrollquote:Op donderdag 11 november 2010 13:44 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat ik even wacht totdat mijn vriend de Iphone 4 heeft gehaald. Kan ik direct testen of ik een fan ben/wordt van touchscreen.
moeten ze nog rap worden ook ivm de stakingquote:Op donderdag 11 november 2010 16:34 schreef Kandijfijn het volgende:
Kutlui, nu is het ding al 2 dagen klaar voor verzenden. Verzend dat ding dan gewoon![]()
![]()
Nooit een verzekering nemen voor producten/dingen die je zonder probleem kan vervangen.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:57 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor Vodafone dan denk ik.
Hebben jullie je mobiel verzekerd eigenlijk?
Waar heb je het overquote:Op donderdag 11 november 2010 17:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
mod of niet ga es elders de applefan uithangen met je getroll
Ja, heb me ook al over laten halen. Iedereen zegt dat ik het niet moet doen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nooit een verzekering nemen voor producten/dingen die je zonder probleem kan vervangen.
heb ik ook gelezen maar lets wait en seequote:
Komt goed hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 18:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik ook gelezen maar lets wait en see
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |