abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88482826
quote:
10s.gif Op maandag 8 november 2010 19:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Is jou dus overkomen? _O- _O-
Het was gewoon een voorbeeld ja :( :'( :'( :'(

Maar kon nog gewoon in downloadmodus komen, ik schrik niet zo snel :+ :@

Ze hebben nu in ieder geval onderdelen gebruikt :'(, ik wil mijn trouwe maatje terug :(. Mijn G1 ook al aan mijn broertje gegeven dus niet eens meer een smartphone :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Kandijfijn op 08-11-2010 19:07:57 ]
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 november 2010 @ 19:12:24 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88483346
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:01 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Het was gewoon een voorbeeld ja :( :'( :'( :'(

Maar kon nog gewoon in downloadmodus komen, ik schrik niet zo snel :+ :@

[ afbeelding ]
Ze hebben nu in ieder geval onderdelen gebruikt :'(, ik wil mijn trouwe maatje terug :(. Mijn G1 ook al aan mijn broertje gegeven dus niet eens meer een smartphone :')
Das niet zo fijn! :o

Heb btw vanmiddag Doc 7.6 JPA geflashed. Werkt als een tiet _O_
pi_88483926
Ok, ik ben nu even m'n eten aan het fixen, maar zal er zo mee bezig gaan. Kan dat op linux of moet ik m'n windows pc aanzetten. In dat geval doe ik dat vast, dan is hij na het eten uitgerateld :D
pi_88484209
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:23 schreef exile79 het volgende:
Ok, ik ben nu even m'n eten aan het fixen, maar zal er zo mee bezig gaan. Kan dat op linux of moet ik m'n windows pc aanzetten. In dat geval doe ik dat vast, dan is hij na het eten uitgerateld :D
Ik heb het gedaan met Windows, maar als je kan werken met Linux moet dit ook wel lukken.

disclaimer
Nee Linux is niet extra moeilijk ofzo maar vergt wat vaker het talent wat zelf te proberen en/of uit te zoeken.
[sub]
pi_88485740
Hm, zet de xp-bak maar even aan denk ik.
pi_88485776
Ik heb hem nu gelag fixt maar ik merk er niet veel van, toestel lijkt niets sneller al haal ik wel een quadrant van 1690 wat inhoudt dat hij werkt.
merken jullie wel veel verschil
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_88486253
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik heb hem nu gelag fixt maar ik merk er niet veel van, toestel lijkt niets sneller al haal ik wel een quadrant van 1690 wat inhoudt dat hij werkt.
merken jullie wel veel verschil
Vooral het stukje dat die even stil lijkt te vallen wanneer je tussen apps en dergelijke schakelt heeft die wel eens vertraging. Maar de telefoon blijft natuurlijk van zichzelf natuurlijk al heel snel.
pi_88487092
Okeeeejjj. Odin gedownload en uitgepakt. Heb nu een bestand genaamd zimage, en wordt zowel door linux als windows niet herkend. Hoe werkt het? Denk aan je goede hart he. ;)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 november 2010 @ 20:23:00 #59
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88487247
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:20 schreef exile79 het volgende:
Okeeeejjj. Odin gedownload en uitgepakt. Heb nu een bestand genaamd zimage, en wordt zowel door linux als windows niet herkend. Hoe werkt het? Denk aan je goede hart he. ;)
Die moet ingepakt blijven.
Welke firmware heb je nu? En naar welke ga je flashen?
pi_88487441
Wacht, heb nog één keer de reboot geprobeerd, en heb eindelijk het menu bereikt. Apply update.zip. Signature verification failed, installation aborted. Hoezo dat nu weer?

edit: ow, sorry. Had ondertussen weer een keer oclf gestart, dus wat niet de update zip van voodoo.

edit, zelfde verhaal bij de update.zip van voodoo

[ Bericht 9% gewijzigd door exile79 op 08-11-2010 20:47:14 ]
pi_88488762
je moet dat programmaatje hebben wat die ingepakte file opent..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 november 2010 @ 20:53:41 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88488814
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef exile79 het volgende:
Wacht, heb nog één keer de reboot geprobeerd, en heb eindelijk het menu bereikt. Apply update.zip. Signature verification failed, installation aborted. Hoezo dat nu weer?

edit: ow, sorry. Had ondertussen weer een keer oclf gestart, dus wat niet de update zip van voodoo.

Volg je trouwens überhaubt nog een tut of doe je zo maar wat? :')
pi_88488954
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:26 schreef exile79 het volgende:

Even wat meer informatie

1) Waar ben je mee bezig? Voodoo lagfix?
2) Weet je precies waar je mee bezig bent?

Aanvullende informatie van mijn kant, om iets te flashen zijn er vaak 2 soorten pakketjes beschikbaar update.zip pakketjes of Odin pakketjes. De laatste Voodoo kan alleen nog maar via Odin.
pi_88489207
Ik wil de voodoo lag fix toepassen. En volgens de uitleg op de site moet je het bestand downloaden, hernoemen naar update.zip, kopieren naar je root van de interne sd card, rebooten en in het menu kiezen voor apply update.zip.
En stap 4 is dan 'Enjoy'.. :{

Maar ik vraag mezelf ook steeds meer af wat ik aan het doen ben. Flashen? What's that?
pi_88489391
je root van je sd card is gewoon het hoofdscherm bij je mappen (snap je dat?), daar moet je hem dus plakken. dan moet je je telefoon uitzetten en als hij uit is de volume up+home button+power knop inhouden totdat hij in zo'n scherm komt waar je op apply update kan doen, probeer
pi_88489679
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef exile79 het volgende:
Ik wil de voodoo lag fix toepassen. En volgens de uitleg op de site moet je het bestand downloaden, hernoemen naar update.zip, kopieren naar je root van de interne sd card, rebooten en in het menu kiezen voor apply update.zip.
En stap 4 is dan 'Enjoy'.. :{

Maar ik vraag mezelf ook steeds meer af wat ik aan het doen ben. Flashen? What's that?
Je kan de nieuwste Voodoo alleen maar via Odin flashen in downloadmodus.

GalaxyS, jouw informatie is dus achterhaald in dit verband
pi_88490426
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef GalaxyS het volgende:
je root van je sd card is gewoon het hoofdscherm bij je mappen (snap je dat?), daar moet je hem dus plakken. dan moet je je telefoon uitzetten en als hij uit is de volume up+home button+power knop inhouden totdat hij in zo'n scherm komt waar je op apply update kan doen, probeer
Ja, dat snap ik allemaal, en dat heb ik ook allemaal geprobeerd.

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Je kan de nieuwste Voodoo alleen maar via Odin flashen in downloadmodus.

GalaxyS, jouw informatie is dus achterhaald in dit verband
En dat is waar ik dus afhaak. Heb echt geen idee wat flashen is. En ben nu al weer twee dagen aan het klooien met dat ding, misschien even een pauze inlassen haha.
pi_88491797
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:20 schreef exile79 het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik allemaal, en dat heb ik ook allemaal geprobeerd.

[..]

En dat is waar ik dus afhaak. Heb echt geen idee wat flashen is. En ben nu al weer twee dagen aan het klooien met dat ding, misschien even een pauze inlassen haha.
Ik stuur je wel ff PM, help ik je daar verder. Zodra mijn eigen telefoon het weer doet schrijf ik wel even een duidelijke Nederlandse guide.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 november 2010 @ 21:52:34 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88492579
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik stuur je wel ff PM, help ik je daar verder. Zodra mijn eigen telefoon het weer doet schrijf ik wel even een duidelijke Nederlandse guide.
Het is dat ik in mijn SE-week zit, maar anders had ik je heel graag geholpen.
pi_88494098
quote:
17s.gif Op maandag 8 november 2010 21:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Het is dat ik in mijn SE-week zit, maar anders had ik je heel graag geholpen.
Wij zijn echt te goed voor deze wereld *;, je mag me later helpen met een guide schrijven :P
pi_88494403
ik wil niet betweterig doen, met mn net gefixte feun :) maar dit says it all, zelfs exile moet dit toch snappen?

1. Make sure you phone is charged, to be on the safe side, beyond 70% - Best would be 100%.
2. If you have previously installed voodoo on Eclair 2.1, disable it, since the new stock firmware can't access your data partition until you install Voodoo on Froyo 2.2 again. See the Voodoo documentation
3. Install a supported Android 2.2 Firmware on your Galaxy S GT-i9000 (JPM/JP6/JPA)
4. After your phone is running and working, proceed.
5. If you have previously installed voodoo on Eclair 2.1, and have created the disable_lagfix folder/file to disable voodoo, remove it prior proceeding. For more info Click me!
6. Make sure Kies is not running. Also close the Kies Tray Agent.
7. If you dont have Kies at all, make sure you have the Galaxy S drivers.
8. If your phones USB is connected, disconnect it.
9. Download and Open Odin3, press the PDA button and select the file you are going to flash.
Probably Voodoo-5-pre6-Froyo-GT-I9000-odin-pda.tar (Do NOT select any other options like re-partition or ANYTHING else - See the screenshot at bottom to be sure.)
10. Turn off your phone. You might also prefer to remove your external sdcard & simcard. (Better safe than sorry)
11. Put your phone into download mode using the three-button-combo:
Press and hold VolumeDown+Home+Power buttons till the phone enters Download mode.
12. Connect your phone using USB to your PC, if possible, use a USB port not shared by other devices such as printers, scanner or USB-hubs.
13. Odin should detect your phone at this point.
14. Press the Start button and wait, it should take around 20 seconds.
Do NOT reboot, unplug, or touch your phone at any point.
Your phone will reboot automatically when the process is done.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 november 2010 @ 22:34:43 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_88495121
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 22:23 schreef FUFR het volgende:
ik wil niet betweterig doen, met mn net gefixte feun :) maar dit says it all, zelfs exile moet dit toch snappen?

1. Make sure you phone is charged, to be on the safe side, beyond 70% - Best would be 100%.
2. If you have previously installed voodoo on Eclair 2.1, disable it, since the new stock firmware can't access your data partition until you install Voodoo on Froyo 2.2 again. See the Voodoo documentation
3. Install a supported Android 2.2 Firmware on your Galaxy S GT-i9000 (JPM/JP6/JPA)
4. After your phone is running and working, proceed.
5. If you have previously installed voodoo on Eclair 2.1, and have created the disable_lagfix folder/file to disable voodoo, remove it prior proceeding. For more info Click me!
6. Make sure Kies is not running. Also close the Kies Tray Agent.
7. If you dont have Kies at all, make sure you have the Galaxy S drivers.
8. If your phones USB is connected, disconnect it.
9. Download and Open Odin3, press the PDA button and select the file you are going to flash.
Probably Voodoo-5-pre6-Froyo-GT-I9000-odin-pda.tar (Do NOT select any other options like re-partition or ANYTHING else - See the screenshot at bottom to be sure.)
10. Turn off your phone. You might also prefer to remove your external sdcard & simcard. (Better safe than sorry)
11. Put your phone into download mode using the three-button-combo:
Press and hold VolumeDown+Home+Power buttons till the phone enters Download mode.
12. Connect your phone using USB to your PC, if possible, use a USB port not shared by other devices such as printers, scanner or USB-hubs.
13. Odin should detect your phone at this point.
14. Press the Start button and wait, it should take around 20 seconds.
Do NOT reboot, unplug, or touch your phone at any point.
Your phone will reboot automatically when the process is done.
Dit + "(if it took you more than 30 seconds, you need practise!)"
pi_88497010
Ik ben de komende paar dagen weg, maar laat nog wel weten hoe het afloopt.
pi_88499730
Ik heb nu froyo erop staan em opeens kan ik heel veel apk bestanden die ik via de browser wil downloaden niet meer.downloaden dan staat er dat de telefoon het bestamdtype niet ondersteunt terwijl het gewoon een bestand is, ik zou toch elk bestand moeten kunnen downloaden?? (via rapidshare ect)
pi_88499952
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:13 schreef GalaxyS het volgende:
Ik heb nu froyo erop staan em opeens kan ik heel veel apk bestanden die ik via de browser wil downloaden niet meer.downloaden dan staat er dat de telefoon het bestamdtype niet ondersteunt terwijl het gewoon een bestand is, ik zou toch elk bestand moeten kunnen downloaden?? (via rapidshare ect)
Zoek even in de Market naar tAttachAPKinstaller voor APK-files vanuit Gmail en App Installer of APK manager voor installatie vanaf je SD-kaart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')